GuidZP400 |
d8736e24-6df4-45ea-8ba9-b7dbfe125e9e
|
Biuletyn |
581514-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
34090727700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Czwartaków
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Grudziądz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
86-300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
261 48 32 90, 261 48 32 00
|
Zamawiajacy fax |
261 48 32 22
|
Zamawiajacy email |
13wog.przetargi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
nie dotyczy
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Zamawiajacy powierzyl |
nie dotyczy
|
Postepowanie wspolne tresc |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe zamawiajacy |
nie dotyczy
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.13wog.wp.mil.pl
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Oferty wnioski dostepne |
nie dotyczy
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać tylko w formie pisemnej i identyfkacją sprawy zgodnie z wymaganiami Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, budynek nr 1, pomieszczenie nr 7, ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WĘŻY GUMOWYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH I POMP - sprawa nr 87/2017
|
Numer referencyjny |
87/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Oferty lub wnioski |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
nie dotyczy
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa węży gumowych do cystern paliwowych i pomp, zgodnie z wymaganiami, w ilościach, rodzaju i parametrach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, oraz na warunkach określonych w Załączniku Nr 2 do SIWZ stanowiącym Ogólne Warunki Umowy.
2. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być w pierwszym gatunku, fabrycznie nowy, wyprodukowany w 2017 r., nie noszący znamion użytkowania. Ponadto powinien spełniać wymagania jakościowe, właściwości określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia.
3. Warunki wymagane przy realizacji zamówienia:
1) dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2017 r., poz. 1226 z późn. zm.);
2) na dostarczone wyroby Wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć wraz z dostawą dwa komplety dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia odbioru przez Wojskowy Dozór Techniczny (WDT) tj.:
• protokół badania węża paliwowego,
• poświadczenie prawidłowego wykonania i zbadania węża paliwowego,
• schemat (rysunek) węża paliwowego,
• instrukcję eksploatacji i obsługi przewodów paliwowych oraz szybkozłączy i złączy zamontowanych na wężu,
• protokół wykonania czynności Wojskowego Dozoru Technicznego w zakresie badania sprawdzającego.
Rozporządzeniem Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.11.2014 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń ciśnieniowych oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji Dz.U. z dnia 01.12.2014 r. poz. 1678.
3) dostarczone węże winny być oznakowane trwałą i czytelną tabliczką znamionową, odporną na działanie czynników atmosferycznych i roboczych zamocowaną w miejscu dostępnym zawierającą co najmniej informacje wymagane treścią Rozporządzenia Ministra Obrony Narodowej z dnia 18.11.2014 r.
w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego odnoszących się do niektórych specjalistycznych urządzeń ciśnieniowych oraz rodzajów urządzeń, przy których obsłudze wymagane jest posiadanie szczególnych kwalifikacji Dz.U. z dnia 01.12.2014 r. poz. 1678.
4) dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych;
5) dostarczany przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z dokumentacją techniczną
i wymaganiami technicznymi opracowanymi przez producenta. Powinny być nowe, nieużywane, nieregenerowane i w kategorii pierwszej, spełniające wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta danego wyrobu;
6) wyroby będące przedmiotem zamówienia w danej pozycji asortymentowej dostarczone do Zamawiającego winny być jednakowe tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, estetycznych, rodzaju, modelu i wzorze oraz właściwościach dla danej dostarczanej pozycji przedmiotu zamówienia.
7) Wykonawca winien udzielić minimum 24 miesięcznej gwarancje na dostarczony przedmiot zamówienia liczonej od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy (z zastrzeżenie Rozdziału XIII ust 1 pkt 3).
8) wraz z dostawą przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć karty gwarancyjne
lub inny dokument, stanowiący dowód udzielenia gwarancji, będący podstawą do dochodzenia roszczeń z tytułu gwarancji.
4. Wykonawca jest zobowiązany zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z określonymi przez Zamawiającego parametrami. Wszędzie tam, gdzie Zamawiający nie określił wprost danego parametru, leży to w gestii Wykonawcy.
5. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt dostarczyć oraz zapewnić wniesienie dostarczonych produktów do pomieszczenia magazynu wskazanego przez pracownika Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Zamawiającego o terminie dostawy na warunkach określonych treścią zawartej umowy.
6. Wykonawca zabezpieczy należycie towar na czas przewozu i ponosi całkowitą odpowiedzialność
za dostawę i jakość przedmiotu zamówienia.
7. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają OWU.
|
Cpv glowny przedmiot |
19500000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
nie dotyczy
|
Data zakonczenia |
2017-10-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. Zamówienie publiczne będzie zrealizowane maksymalnie w terminie do 31.10.2017 r. od dnia zawarcia umowy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcę terminu realizacji krótszego niż wymagany będzie on obowiązywał zgodnie z treścią oferty.
2. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy – art. 36a ust. 1 ustawy PZP.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy winien w oświadczeniu składanym wraz z ofertą (art. 25a ust.1 p.z.p.) – Załącznik nr 3 do SIWZ - wskazać części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom (art. 36b ust 1 p.z.p.) oraz firmy tych podwykonawców.
W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom Zamawiający uzna, że całość zamówienia Wykonawca wykona samodzielnie.
Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie zamówienia.
Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia.
Wykonawca wskazuje dane w zakresie, o którym mowa powyżej w treści oświadczenia – Załącznik nr 3 do SIWZ.
3. Zamawiający nie przewiduje:
1) składania ofert wariantowych (art. 36 ust. 2 pkt. 4 p.z.p.);
2) udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy p.z.p. (art. 36 ust. 2 pkt. 3 p.z.p.);
3) zawarcia umowy ramowej (art. 36 ust. 2 pkt. 2 p.z.p.);
4) rozliczenia w walutach obcych (art. 36 ust. 2 pkt. 6 p.z.p.);
5) aukcji elektronicznej (art. 36 ust. 2 pkt. 7 p.z.p.);
6) zwrotu kosztów udziału w postępowaniu (art. 36 ust. 2 pkt. 8 p.z.p.);
7) zastosowania wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 4 PZP.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wymaga spełnienia szczególnych warunków przez Wykonawców
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Każdy Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego jest zobowiązany do złożenia wraz z ofertą do upływu terminu składania ofert następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy – według wzoru określonego Załącznikiem nr 1 do SIWZ;
2) Oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 p.z.p. o braku podstaw do wykluczenia oraz
o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu – według wzoru określonego Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego oświadczenie
o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy
z Wykonawców ubiegających się o zamówienie.
3) Pełnomocnictwo do działania innych/ej osób/y w imieniu Wykonawcy w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii pełnomocnictwa – o ile dotyczy.
Celem wykazania, że nie występują podstawy do wykluczenia Wykonawców z postępowania na mocy
art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy, każdy Wykonawca, który złożył ofertę przekazuje Zamawiającemu
w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego – www.13wog.wp.mil.pl, informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, oryginał oświadczenia
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli oferty.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może (o ile dotyczy) przedstawić dowody, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
Druk oświadczenia, o którym mowa stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ.
|
Wadium |
nie dotyczy
|
Przewiduje udzielenie zaliczek |
nie dotyczy
|
Zlozenie katalogow elektronicznych informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Znaczenie warunkow wykonawcow |
nie dotyczy
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie |
nie dotyczy
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
nie dotyczy
|
Elementy aukcji elektronicznej |
nie dotyczy
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
nie dotyczy
|
Informaje przebiegu aukcji |
nie dotyczy
|
Warunki do licytacji |
nie dotyczy
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
nie dotyczy
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
nie dotyczy
|
Warunki zamkniecia aukcji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
nie dotyczy
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
nie dotyczy
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
nie dotyczy
|
IV 3 2 opis potrzeb |
nie dotyczy
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
nie dotyczy
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
nie dotyczy
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
nie dotyczy
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
nie dotyczy
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
nie dotyczy
|
IV 4 6 |
nie dotyczy
|
IV 4 7 |
nie dotyczy
|
IV 4 8 |
nie dotyczy
|
IV 4 9 |
nie dotyczy
|
IV 4 12 |
nie dotyczy
|
IV 4 13 |
nie dotyczy
|
IV IstotnePostanowienia |
nie dotyczy
|
IV 4 14 |
nie dotyczy
|
IV LicytacjeDodatkoweInformacje |
nie dotyczy
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy
w następującym zakresie:
1) miejsca dostawy (na terenie RP)), o ile wystąpią po stronie Zamawiającego okoliczności, których nie można było przewidzieć;
2) dopuszcza się możliwość zmiany formy dostawy z jednorazowej na kilkukrotną, o ile to będzie organizacyjnie możliwe ze strony Zamawiającego, a taka forma dostawy nie spowoduje żadnych negatywnych skutków w zakresie realizacji umowy i jej terminu zakończenia. Zmiana jak wyżej następuje po pisemnym wniosku Wykonawcy określającym terminy i ilości dostaw i pisemnym zatwierdzeniu powyższego przez Zamawiającego.
O zmianie, o której mowa w pkt 1, ze wskazaniem jej przyczyny, określeniem wymaganych ilości towaru dla poszczególnych miejsc dostawy, Zamawiający powiadomi Wykonawcę na piśmie z co najmniej dwudniowym wyprzedzeniem, z konkretnym wskazaniem dnia, od którego będą obowiązywały zmiany
Zmiana, o której mowa w pkt. 2 nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego wniosku jednej ze stron wraz z uzasadnieniem.
Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy
w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt. 3, pkt. 5, pkt. 6 Ustawy.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
nie dotyczy
|
IV 6 1 srodki ochrony |
nie dotyczy
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
07:30
|
IV 6 2 Powody |
nie dotyczy
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
ie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Ustawy. Wykonawca w tym celu może wydzielić z oferty dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji z dnia 16 kwietnia 1993 r. (Dz.U. z 2003 r., Nr 153, poz. 1503 ze zm) oraz złożyć wyjaśnienie z jakich okoliczności i faktów wynika konieczność ochrony informacji zastrzeżonych jako „tajemnica przedsiębiorstwa” i jaką wartość gospodarczą te informacje stanowią oraz czy są one w jakikolwiek sposób dostępne dla innych podmiotów. Dokumenty te należy złożyć w ofercie, w nieprzezroczystej, zaklejonej kopercie z dopiskiem „POUFNE - tylko do wglądu komisji przetargowej”. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa mogą oznaczać, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP w zakresie rażąco niskiej ceny, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. 2. Wykonawca może wprowadzić zmiany, poprawki, modyfikacje i uzupełnienia do złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemną „ZMIANĘ OFERTY” przed upływem terminu składania ofert, złożoną według takich samych zasad, jak składana oferta tj. w kopercie zamkniętej, odpowiednio oznakowanej napisem „ZMIANA OFERTY” z danymi Wykonawcy, oznaczeniem postępowania, o którym mowa w ust. 6. Koperta oznaczona klauzulą „ZMIANA OFERTY” zostanie otworzona przy otwieraniu oferty Wykonawcy podczas jawnej sesji otwarcia ofert i zostanie dołączona do oferty. 3. Wykonawca ma prawo przed upływem terminu składania ofert wycofać się z postępowania poprzez złożenie pisemnego oświadczenia przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy z załączonym dokumentem, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Koperty ofert wycofywanych nie będą otwierane. 4. Oferta, której treść nie będzie odpowiadać treści SIWZ, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona (art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP). Przepisy ustawy PZP nie przewidują negocjacji warunków udzielenia zamówienia, w tym zapisów projektu umowy.
5. Kopertę należy opisać hasłem:
„OFERTA PRZETARGOWA:
„DOSTAWA WĘŻY GUMOWYCH DO CYSTERN PALIWOWYCH I POMP”
– sprawa numer 87/2017
nie otwierać do dnia 11.09.2017 r. do godziny 08.00”
Na kopercie umieścić należy w postaci pieczęci firmowej lub odręcznego napisu nazwę Wykonawcy i jego adres zgodnie z danymi rejestrowymi (ewidencyjnymi).
Brak prawidłowego oznakowania może spowodować uznanie przez Zamawiającego otrzymania zwykłej korespondencji nie stanowiącej oferty w postępowaniu.
6. Jawne otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego – budynek nr 18, pom. 02, poziom kondygnacyjny „-1” - w dniu 11.09.2017 r. o godz. 08.00.
|