Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Produkty z tworzyw sztucznych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 578623-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 195200007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi.
2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części i jest szczegółowo opisany w załącznikach 1-14 SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybraną część. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach części.
4. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych faxem/emailem.
5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia wskazanego w punkcie 5.4 SIWZ, wnieść go i rozładować. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu miejsce dostawy.
6. W cenie przedmiotu zamówienia zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy.
7. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia.
8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie może nosić śladów użytkowania.
zamówienie o wartości szacunkowej nie większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych.
Część I - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki ;
Część II - Pipety oraz końcówki do pipet ;
Część III - Akcesoria do AAS ;
Część IV - laboratoryjna odzież ochronna;
Część V- produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne;
Część VI –Termometry i Rejestratory;
Część VII - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7;
Część VIII - Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV ;
Część IX - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB;
Część X - Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon;
Część XI - Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90;
Część XII - Materiały eksploatacyjne do autoklawów SYSTEC V95 i V75;
Część XIII - Materiały eksploatacyjne do autoklawów SYSTEC V95 i V75;
Część XIV – Materiały eksploatacyjne do systemu oczyszczania wody.



Dodatkowe informacje

GuidZP400 e2c1b911-cd08-4537-808f-5af10e397d67
Biuletyn 578623-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi
Regon 9251600000
Zamawiajacy adres ulica Proletariacka
Zamawiajacy adres numer domu 2/6
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 93-569
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +42 6351400
Zamawiajacy fax +42 6351432
Zamawiajacy email agnieszka.dabrowska@wiw-lodz.pl
Adres strony url www.wiw.bip.lodz.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wiw.bip.lodz.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wiw.bip.lodz.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim, zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Łodzi, ul. Proletariacka 2/6, 93-569 Łódź.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi
Numer referencyjny WIW Adm-zpz.272.1.3.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest: dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, pipet automatycznych, laboratoryjnej odzieży ochronnej oraz materiałów zużywalnych do urządzeń laboratoryjnych dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Łodzi. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 14 części i jest szczegółowo opisany w załącznikach 1-14 SIWZ. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na wszystkie części lub na wybraną część. Oferta dla swojej ważności w danej części musi być złożona na wszystkie pozycje. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert na pozycje w ramach części. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia następować będzie partiami, sukcesywnie w ciągu 12 miesięcy od dnia obowiązywania umowy w miarę potrzeb Zamawiającego, na podstawie jego pisemnych zamówień przesyłanych faxem/emailem. 5. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia własnym transportem do miejsca realizacji zamówienia wskazanego w punkcie 5.4 SIWZ, wnieść go i rozładować. Zamawiający każdorazowo określi w zamówieniu miejsce dostawy. 6. W cenie przedmiotu zamówienia zawarte są wszelkie koszty związane z realizacją przez Wykonawcę przedmiotu umowy. 7. Dostawa odbywać się będzie na koszt i ryzyko Wykonawcy zamówienia. 8. Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy i nie może nosić śladów użytkowania. zamówienie o wartości szacunkowej nie większej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych. Część I - Sprzęt do dozowania płynów, filtracji i sączenia, płytki Petriego, słoje i probówki ; Część II - Pipety oraz końcówki do pipet ; Część III - Akcesoria do AAS ; Część IV - laboratoryjna odzież ochronna; Część V- produkty z metalu oraz pozostałe akcesoria laboratoryjne; Część VI –Termometry i Rejestratory; Część VII - Materiały zużywalne do aparatu ETI MAX 3000 firmy Diasorin Software wersja 1.7; Część VIII - Materiały zużywalne do systemu uzdatniania wody Ultra Clear TWF UV ; Część IX - Filtry do systemu oczyszczania wody PURELAB; Część X - Filtry na ciecz roboczą do platformy roboczej Xantus firmy SIAS, Hombrechtikon; Część XI - Materiały eksploatacyjne do dejonizatora Polwater DL2-90; Część XII - Materiały eksploatacyjne do autoklawów SYSTEC V95 i V75; Część XIII - Materiały eksploatacyjne do autoklawów SYSTEC V95 i V75; Część XIV – Materiały eksploatacyjne do systemu oczyszczania wody.
Cpv glowny przedmiot 19520000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie co najmniej 2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w Załączniku nr 16 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia 3. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1.SIWZ. 4. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby -warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. 9.1.SIWZ. 5. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu Zamawiający żąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – wystawionego nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed dniem składania ofert. 6. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej stanowi Załącznik nr 17 do SIWZ. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 9.5.3. SIWZ - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 8. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 9.7. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 9. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.5.3. SIWZ. 10. Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych w pkt 9.5.3. SIWZ, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Zakresie warunkow udzialu 1. w celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu; 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający żąda od Wykonawcy wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości (2 dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia), dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czy dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy ( Załącznik nr 18 do SIWZ) ;
Inne dokumenty niewymienione W przypadku podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę (y) niewymienioną (e) w dokumencie rejestrowym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy: 1. w zakresie zmiany ceny za przedmiot zamówienia w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług; 2. o ile ich konieczność będzie wynikała ze zmian w obowiązujących przepisach prawa; 3. w przypadku zaistnienia innego niemożliwego do przewidzenia w momencie jej zawierania zdarzenia prawnego, ekonomicznego lub technicznego, za które żadna ze stron umowy nie ponosi odpowiedzialności, skutkującego brakiem możliwości należytego wykonania zobowiązania zgodnie z SIWZ, o ile zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego. Powyższe zmiany są dopuszczalne pod warunkiem złożenia pisemnego i uzasadnionego wniosku przez jedna ze stron.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)