GuidZP400 |
1dee7b6a-3c98-4824-bad1-bb2ae5e7dc24
|
Biuletyn |
581683-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Drwinia
|
Regon |
53767400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Drwinia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
57
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Drwinia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32709
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 2817 153, 154
|
Zamawiajacy fax |
12 284 98 34
|
Zamawiajacy email |
a.topor@drwinia.pl
|
Adres strony url |
www.drwinia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.drwinia.pl/urzad-gminy/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
GMINA DRWINIA Drwinia 57 32-709 Drwinia Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu do pracowni szkolnych w ramach projektu ,,Zdobywamy kompetencje kluczowe,,
|
Numer referencyjny |
ZP.271.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia obejmuje wybór Wykonawcy realizującego dostawę sprzętu do pracowni szkolnych w ramach projektu pn.: "Zdobywamy kompetencje kluczowe" realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020 (Numer projektu: RPMP.10.01.03-12-0358/16)
Dostawa w ramach kompetencji matematycznych:
1 Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Mikluszowicach - Gimnazjum
1) Zestaw multimedialny składający się z:
a) Tablica multimedialna - 1 szt.
b) Rzutnik - 1 szt.
c) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 1 szt.
d) Statyw - 1 szt.
2 Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Mikluszowicach - Szkoła Podstawowa
1) Zestaw multimedialny składający się z:
a) Tablica multimedialna - 1 szt.
b) Rzutnik - 1 szt.
c) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 1 szt.
d) Statyw - 1 szt.
3 Szkoła Podstawowa im. Władysława Reymonta w Grobli
1) Zestaw multimedialny składający się z:
a) Tablica multimedialna - 1 szt.
b) Rzutnik - 1 szt.
c) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 1 szt.
d) Statyw - 1 szt
Dostawa w ramach kompetencji przyrodniczych:
1 Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Mikluszowicach - Gimnazjum
1)Zestaw multimedialny składający się z:
a) Tablica interaktywna - 1 szt.
b) Rzutnik - 1 szt.
c) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 1 szt.
d) Wizualizer - 1 szt.
e) Ekran wysuwany - 1 szt.
2) Aparat fotograficzny z kamerą - 1 szt.
2 Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Mikluszowicach - Szkoła Podstawowa
1) Zestaw multimedialny składający się z:
a) Tablica interaktywna - 1 szt.
b) Rzutnik - 1 szt.
c) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 1 szt.
d) Wizualizer - 1 szt.
e) Ekran wysuwany - 1 szt.
3 Szkoła Podstawowa im. Władysława Reymonta w Grobli
1) Zestaw multimedialny składający się z:
a) Tablica interaktywna - 1 szt.
b) Rzutnik - 1 szt.
c) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 1 szt.
d) Wizualizer - 1 szt.
e) Ekran wysuwany - 1 szt.
Dostawa w ramach kompetencji informatycznych:
1 Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Mikluszowicach - Gimnazjum
1) Pracownia komputerowa składająca się z:
a) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 11 szt.
b) Rzutnik sieciowy - 1 szt.
c) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
2) Aparat fotograficzny, statyw, karta pamięci - 2szt.
3) Kamera cyfrowa - 2 szt.
2 Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Jana Pawła II w Mikluszowicach - Szkoła Podstawowa
1) Pracownia komputerowa składająca się z:
a) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 11 szt.
b) Rzutnik sieciowy - 1 szt.
c) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
3 Szkoła Podstawowa im. Władysława Reymonta w Grobli
1) Pracownia komputerowa składająca się z:
a) Laptop (z systemem operacyjnym, oprogramowaniem biurowym i antywirusowym) - 11 szt.
b) Rzutnik sieciowy - 1 szt.
c) Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w tym warunki gwarancji i serwisu oraz zakres i miejsce dostaw zawiera załącznik do SIWZ ,, Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia"
Zastosowane w dokumentacji nazwy producentów lub znaki towarowe służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia i określeniu standardów technicznych i funkcjonalnych oraz określeniu standardów jakościowych i technologicznych. Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów nie gorszych pod względem posiadanych parametrów jakościowych i technicznych od produktów określonych za pomocą nazw producentów pod warunkiem, że oferowane produkty posiadają parametry techniczne i jakościowe co najmniej takie same lub lepsze jak produkty podane za pomocą nazw producenta w dokumentacji
Dla wszystkich części:
INFORMACJE DODATKOWE:
1. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu i przenieść na jego własność sprzęt komputerowy o parametrach technicznych zgodnych z opisem przedmiotu zamówienia zawartych w szczegółowych opisie zamówienia stanowiącym załącznik do SIWZ
2. Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu sprzęt w ciągu 21 dni od dnia podpisania umowy na własny koszt i ryzyko do miejsc wskazanych przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza wcześniejszą dostawę towaru za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy przez Wykonawcę zgodnie z wymogami określonym w SIWZ oraz w formularzu ofertowym.
3. Towar będący przedmiotem dostawy winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa. Użyte do realizacji zamówienia urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, (rok produkcji nie wcześniej niż I kwartał 2017).
4. Dostarczony sprzęt i oprogramowanie muszą być dopuszczone do obrotu na terenie Polski i posiadać wymagane deklaracje i poświadczenia polskie lub Unii Europejskiej.
5. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienia Zamawiającego o terminie dostawy towaru najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. Zakres i miejsce dostawy przedmiotu zamówienia dotyczący zamawianego sprzętu zawiera załącznik do SIWZ.
6. Wykonawca zobowiązany jest do zainstalowania i uruchomienia dostarczonego sprzętu w danych pracowniach szkolnych.
7. Dostarczony sprzęt winien być wraz z niezbędnym oprogramowaniem, okablowaniem, gwarancją - zgodny ze złożoną przez siebie ofertą i wymogami SIWZ.
8. Po wykonaniu dostaw Wykonawca przekaże Zamawiającemu oryginał protokołu przekazania sprzętu podpisanego przez przedstawiciela placówki.
9. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca przeprowadzi instruktaż z zakresu obsługi dostarczonego sprzętu.
10. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy w opakowaniach oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe dostarczonego towaru przed czynnikami pogodowymi, uszkodzeniem, itp
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie:
21 dni od daty udzielenia zamówienia – dla zadania częściowego: 1, 2, 3
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie aktualnego na dzień składania ofert oświadczenia wykonawcy składanego na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Dokument potwierdzający, że nie otwarto likwidacji wykonawcy
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
2. Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Dla zadania częściowego nr 1: 600.00 PLN
Dla zadania częściowego nr 2: 900.00 PLN
Dla zadania częściowego nr 3: 3 500.00 PLN
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści niniejszej umowy, wymagają aneksu sporządzonego z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności. Zamawiający poza możliwością zmiany na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 2 do 6 ustawy Pzp przewiduje również możliwość dokonania zmiany postanowień umowy w następujących przypadkach:
1) zmiany obowiązujących przepisów prawnych, jeżeli w wyniku tych zmian konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego
2) zmiany zakresu prac, które wykonawca powierzył podwykonawcom, a które określone są w złożonej ofercie
3) wprowadzenia do realizacji części zamówienia przez podwykonawcę pomimo, że Wykonawca nie dopuścił takiej możliwości w treści oferty, za zgodą Zamawiającego i z zachowaniem zasad dotyczących podwykonawców.
4) zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, na uzasadniony wniosek Wykonawcy i pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności których wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona, w szczególności gdy jest spowodowana:
a) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
b) koniecznością wykonania dodatkowych dostaw , czyli wykraczających poza określone w opisie przedmiotu zamówienia, pzp które zostaną zlecone na podstawie art. 144 ust. 1 ( po spełnieniu przesłanek) a pływających na termin wykonania.
5) W przypadku obiektywnej niemożliwości dostarczenia przez Wykonawcę sprzętu wskazanego w ofercie z powodu braku jego dostępności na rynku, co zostanie potwierdzone przez jego producenta, dopuszczalne jest dostarczenie przez Wykonawcę towaru o parametrach technicznych nie gorszych i cenie nie wyższej niż wynikającej z oferty. W takim przypadku Wykonawca obowiązany jest uprzednio każdorazowo przedłożyć Zamawiającemu stosowne dokumenty (oświadczenie producenta o niedostępności zaoferowanego towaru, opinia o nie gorszych parametrach technicznych towaru zamiennego niż zaoferowany w ofercie). Zamiana zaoferowanego towaru wymaga zgody Zamawiającego, którą Zamawiający udzieli niezwłocznie, gdy otrzyma wymagane dokumenty.
6) Warunki zmiany: Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|