GuidZP400 |
867bf205-3422-4fd1-901c-ff63ca8b7160
|
Biuletyn |
575683-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Żeglugi Powietrznej
|
Regon |
14088677100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieżowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02147
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 574 62 44
|
Zamawiajacy fax |
22 574 63 59
|
Zamawiajacy email |
zp@pansa.pl
|
Adres strony url |
www.bip.pansa.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa osoba prawna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.pansa.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.pansa.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie na adres Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, Biuro Podawcze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oprogramowania dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
|
Numer referencyjny |
AMZP-2222-16/69/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania dla Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej, wymienionego w Załączniku nr 1 do SIWZ:
1) część 1 - Zakup oprogramowania do tworzenia i obróbki dokumentów oraz projektowania komputerowego
2) część 2 - Zakup oprogramowania do tworzenia kosztorysów
3) część 3 - Zakup oprogramowania wspierającego realizację projektów informatycznych
40 część 4 - Zakup oprogramowania do komputerowego projektowania
5) część 5 - Zakup oprogramowania narzędziowego
6) część 6 - Zakup oprogramowania do modelowania, symulacji i doskonalenia procesów biznesowych
7) część 7 - Zakup oprogramowania do pracy z plikami.
Dokładne ilości i wymagania funkcjonalne w ramach poszczególnych części zamówienia zostały zawarte w Załączniku nr 1 do SIWZ na stronie internetowej Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Informacje na temat katalogow |
1. Dostawa przedmiotu zamówienia zostanie wykonywana do 14 dni od daty zawarcia umowy, natomiast dla poz. od 5 do 9 w części nr 3 – w terminie do 20.11.2017 r.
2. Zamawiający wymaga, aby do oferty Wykonawca dołączył, w stosunku do każdego oferowanego równoważnego oprogramowania:
a. pełny opis funkcjonalności oferowanego oprogramowania oraz
b. szczegółowe postanowienia licencji.
UWAGA. Wskazane wyżej dokumenty w pkt a) i b) stanowią integralną część oferty.
W przypadku nie złożenia wraz z ofertą ww. dokumentów, Zamawiający nie wezwie Wykonawcy do ich uzupełnienia, a od razu odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga przedstawienia jedynie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga przedstawienia jedynie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający wymaga przedstawienia jedynie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dotyczy wszystkich części zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość przedstawienia w ofercie asortymentu równoważnego (innego niż podany "z nazwy" przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia). W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy asortymentu równoważnego spełniają wymagania Zamawiającego, określone w SIWZ, Wykonawca którego oferta została oceniona najwyżej przedstawi na wezwanie Zamawiającego:
1) oświadczenia producenta oferowanego produktu, w celu potwierdzenia ich równoważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji tego oświadczenia,
2) zakres tematyczny instruktażu zawierający zakres użytkowania i konfigurowania wszystkich modułów/funkcji oprogramowania z uwzględnieniem ram czasowych instruktażu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 4 do SIWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium dla poszczególnych części w wysokości:
Nr części Wysokość wadium (zł) Słownie
1 800,00 osiemset złotych 00/100 groszy
2 1.000,00 jeden tysiąc złotych 00/100 groszy
3 1.500,00 jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy
4 1.500,00 jeden tysiąc pięćset złotych 00/100 groszy
5 600,00 sześćset złotych 00/100 groszy
6 4.500,00 cztery tysiące pięćset złotych 00/100 groszy
7 150,00 sto pięćdziesiąt złotych 00/100 groszy
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w Biurze Podawczym Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr AMZP-2222-16/69/2017 część nr ......”, dołączonej do oferty. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Istotna zmiana Umowy będzie możliwa, w przypadku kiedy:
2.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy;
2.2. zaistnieją zdarzenia o charakterze siły wyższej, niezależne od Stron Umowy, które uniemożliwiłyby terminowe wykonanie zobowiązań w takim wypadku Strony uzgodnią zmiany Umowy w zakresie terminu jej realizacji;;
2.3. wartość Umowy brutto, o której mowa w § 3 ust. 1 ulegnie zmianie w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku od towarów i usług (VAT);
2.4. w przypadku zakończenia produkcji Oprogramowania w trakcie realizacji Przedmiotu Umowy, po uprzedniej akceptacji Zamawiającego, Wykonawca może dostarczyć inne oprogramowanie parametrach nie gorszych oraz w cenie nie wyższej niż określona w Umowie
.
|
IV 4 4 data |
2017-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta wraz z załącznikami musi być sformułowana poprawnie, w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym Wykonawca musi złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. Podczas oceny ofert Zamawiający będzie się opierał na tekście przetłumaczonym na język polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|