PRZETWORY I KONCENTRATY W PAKIECIE I ORAZ SOKI OWOCOWE W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Miejscowość Dębica
Województwo podkarpackie
Branża
  • Przetworzone owoce i warzywa

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581492-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 153300000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

PAKIET I - PRZETWORY I KONCENTRATY DLA KUCHNI SZPITALNEJ
1. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym - opak. 180 – 260 g - 40 kg
2. Dżem niskosłodzony truskawkowy, kl. I – opak. 260 – 380 g - 500 kg
3. Dżem niskosłodzony wiśniowy, kl. I – opak. 260 – 380 g - 250 kg
4. Dżem porcjowany – opak. 25 – 50 g - 2 000 szt.
5. Koncentrat pomidorowy 30%, kl. I - opak. 180 – 200 g - 15 kg
6. Koncentrat pomidorowy 30%, kl. I – opak. 800 – 900 g - 700 kg
7. Koncentrat buraczany – opak. 200 – 330 ml - 100 l
8. Musztarda delikatesowa – opak. ok. 200 g - 140 kg
9. Ocet spirytusowy 10% – butelka 0,5 l - 50 szt.
10. Olej rzepakowy uniwersalny – butelka 0,9 - 1 l - 600 szt.
11. Olej rzepakowy uniwersalny – butelka 0,5 l - 300 szt.
12. Ogórki konserwowe, kl. I - słoik 0,9 l, tj. 860 - 880g - 1 000 szt.
13. Przecier ogórkowy, kl. I – opak. 280 – 290 g - 200 kg
14. Majonez stołowy – opak. 280 – 300 g - 60 kg
15. Pasztet z drobiu – opak. puszka 155 g – 160g - 3 000 szt.
16. Groszek konserwowy, kl. I – opak. 400 g - 1 000 szt.
17. Pomidory krojone puszka – opak. puszka 200g - 100 szt.
18. Kukurydza konserwowa – opak. puszka 400g - 100 szt.
PAKIET II - SOKI OWOCOWE DLA KUCHNI SZPITALNEJ
1. Sok warzywno-owocowy, bez dodatku cukru - opak. ok. 300 ml - 3 000 szt.
2. Sok pomarańczowy naturalny, w kartonie, 100% soku - opak. 1 l - 200 szt.
3. Sok jabłkowy naturalny, w kartonie, 100 % soku bez cukru - opak. 1 l - 600 szt.
4. Nektar z czarnej porzeczki naturalny, w kartonie, bez cukru - opak. 1 l - 1 800 szt.
5. Syrop malinowy zagęszczony naturalnie, z małą ilością środków konserwujących – opak. 430 – 450ml - 1 200 szt.
6. Sok owocowy, 3 - składnikowy, zagęszczony, bez cukru, zatwierdzony przez Instytut Matki i Dziecka – opak. 170 - 175ml - 3 000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 3a01f404-eca0-4936-beb7-d0e250debd55
Biuletyn 581492-N-2017
Zamawiajacy nazwa Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
Regon 85164350300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Krakowska
Zamawiajacy adres numer domu 91
Zamawiajacy miejscowosc Dębica
Zamawiajacy kod pocztowy 39-200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 146808224
Zamawiajacy fax 146808224
Zamawiajacy email zoz.zam.publiczne@interia.pl
Adres strony url www.zoz-debica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.zoz-debica.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.zoz-debica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie, pod rygorem nieważności
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy , ul. Krakowska 91, 39-200 Dębica - Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu PRZETWORY I KONCENTRATY W PAKIECIE I ORAZ SOKI OWOCOWE W PAKIECIE II DLA KUCHNI SZPITALNEJ W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
Numer referencyjny ZP-PN-68/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu PAKIET I - PRZETWORY I KONCENTRATY DLA KUCHNI SZPITALNEJ 1. Chrzan tarty na kwasku cytrynowym - opak. 180 – 260 g - 40 kg 2. Dżem niskosłodzony truskawkowy, kl. I – opak. 260 – 380 g - 500 kg 3. Dżem niskosłodzony wiśniowy, kl. I – opak. 260 – 380 g - 250 kg 4. Dżem porcjowany – opak. 25 – 50 g - 2 000 szt. 5. Koncentrat pomidorowy 30%, kl. I - opak. 180 – 200 g - 15 kg 6. Koncentrat pomidorowy 30%, kl. I – opak. 800 – 900 g - 700 kg 7. Koncentrat buraczany – opak. 200 – 330 ml - 100 l 8. Musztarda delikatesowa – opak. ok. 200 g - 140 kg 9. Ocet spirytusowy 10% – butelka 0,5 l - 50 szt. 10. Olej rzepakowy uniwersalny – butelka 0,9 - 1 l - 600 szt. 11. Olej rzepakowy uniwersalny – butelka 0,5 l - 300 szt. 12. Ogórki konserwowe, kl. I - słoik 0,9 l, tj. 860 - 880g - 1 000 szt. 13. Przecier ogórkowy, kl. I – opak. 280 – 290 g - 200 kg 14. Majonez stołowy – opak. 280 – 300 g - 60 kg 15. Pasztet z drobiu – opak. puszka 155 g – 160g - 3 000 szt. 16. Groszek konserwowy, kl. I – opak. 400 g - 1 000 szt. 17. Pomidory krojone puszka – opak. puszka 200g - 100 szt. 18. Kukurydza konserwowa – opak. puszka 400g - 100 szt. PAKIET II - SOKI OWOCOWE DLA KUCHNI SZPITALNEJ 1. Sok warzywno-owocowy, bez dodatku cukru - opak. ok. 300 ml - 3 000 szt. 2. Sok pomarańczowy naturalny, w kartonie, 100% soku - opak. 1 l - 200 szt. 3. Sok jabłkowy naturalny, w kartonie, 100 % soku bez cukru - opak. 1 l - 600 szt. 4. Nektar z czarnej porzeczki naturalny, w kartonie, bez cukru - opak. 1 l - 1 800 szt. 5. Syrop malinowy zagęszczony naturalnie, z małą ilością środków konserwujących – opak. 430 – 450ml - 1 200 szt. 6. Sok owocowy, 3 - składnikowy, zagęszczony, bez cukru, zatwierdzony przez Instytut Matki i Dziecka – opak. 170 - 175ml - 3 000 szt.
Cpv glowny przedmiot 15330000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy – wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3. Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy 5. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Oświadczenie – wg WZORU: CZĘŚĆ XI D SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Przewiduje się możliwość zmiany należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku: A. Zmiany przepisów dotyczących zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, a cena netto pozostanie bez zmian. Zmiana cen nastąpi od dnia obowiązywania odpowiednich przepisów prawa. 2. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku, gdy łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. 3. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, jeżeli zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany Umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w Umowie; - & 3 ust. 1 Umowy. W przypadku określonym w ust. 4 Zamawiający nie może wprowadzać kolejnych zmian Umowy w celu uniknięcia stosowania przepisów ustawy. W przypadku określonym w ust. 4 zmiany postanowień Umowy nie mogą prowadzić do zmiany charakteru Umowy. W w/w przypadkach Zamawiający po dokonaniu zmiany Umowy zamieszcza w Biuletynie Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zmianie umowy. 4. Dopuszcza się zmianę postanowień zawartej Umowy stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpi nowy Wykonawca w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, o których mowa w art. 144 & 1 ust. 1e ustawy. A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 5 pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. B. Zmiana postanowień umowy w powyższym zakresie nastąpi nie wcześniej niż po przedłożeniu dokumentów, o których mowa w & 5 pkt 1 – 4 rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia, potwierdzających brak podstaw wykluczenia nowego Wykonawcy. 5. W przypadku zaistnienia uzasadnionych okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dniu zawarcia umowy, Zamawiający może dokonać zmniejszenia ilości przedmiotu umowy. A. Zmniejszenie ilości przedmiotu Umowy w toku jej realizacji nie może przekroczyć 20% ilości określonych w niniejszej Umowie. 6. W przypadku niewykorzystania zakresu rzeczowego w okresie trwania umowy – umowa może zostać przedłużona na okres jego pełnego wykorzystania – za zgodą obu Stron. 7. W przypadku wycofania z obrotu lub zaprzestania produkcji asortymentu będącego przedmiotem niniejszej Umowy - Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania odpowiednika asortymentu będącego przedmiotem Umowy w ramach tego samego gatunku, tych samych cech, walorów, itp. oraz spełniającego wymagania, o których mowa w & 1 ust. 3 Umowy – o tej samej lub niższej cenie jak określono w ZAŁ. Nr 1 do Umowy. A. Wykonawca, w przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 8 każdorazowo pisemnie informuje Zamawiającego, załączając odpowiednie dokumenty potwierdzające zaistnienie w/w faktów. 8. Po okresie niezmienności cen, tj. po okresie określonym w ust. 1, cena będzie waloryzowana wg następujących zasad: cena zaoferowana w ofercie przetargowej podzielić przez cenę obowiązującą na giełdach rolno-spożywczych województwa podkarpackiego, publikowaną przez Urząd Statystyczny w Rzeszowie (Biuletyn) dla miesiąca otwarcia ofert = cena po zmianie podzielona przez cenę obowiązującą na giełdach rolno-spożywczych dla aktualnego miesiąca. Waloryzacja odbywać się będzie max. 1 x w miesiącu, po podpisaniu aneksów – w przypadku zmiany na niekorzyść Zamawiającego. 9. W przypadku zmiany cen na niższe (promocje, kampanie reklamowe, obniżki cen, wyprzedaże, itp.) - ceny ulegają obniżeniu z dniem pisemnego powiadomienia Zamawiającego (data wpływu pisma do siedziby Zamawiającego). 10. Zmiany umowy, o których mowa powyżej następują na zasadach określonych w & 14 Umowy.
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)