Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość: Zamość, Hrubieszów, Lublin.

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Miejscowość Zamość
Województwo lubelskie
Branża
  • Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581411-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 158100009
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość: Zamość, Hrubieszów, Lublin, w tym: bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb Baltonowski, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wraz z rozdzielnikiem miejsc dostaw - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Realizacja dostaw: 1) Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie sukcesywnie składanych przez Zamawiającego zamówień w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, zawierających ilości i terminy dostawy. 2) Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w następujących kompleksach wojskowych: a) Zamość - ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość; b) Hrubieszów – ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; c) Lublin – ul. L. Kruczkowskiego 49, 20-468 Lublin. 3) Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu. 3. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji tj.: Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 30% maksymalnej wartości umowy brutto. Realizacja dostaw w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia żołnierzy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 c3759fca-ba46-4387-b6a1-08abb7025adb
Biuletyn 581411-N-2017
Zamawiajacy nazwa 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu
Regon 6140233700000
Zamawiajacy adres ulica Marszałka Józefa Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 36
Zamawiajacy miejscowosc Zamość
Zamawiajacy kod pocztowy 22-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 261 181 536
Zamawiajacy fax 261 181 607
Zamawiajacy email 32wog.zampub@ron.mil.pl
Adres strony url www.32wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.32wog.wp.mil.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.32wog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 32 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Zamościu, ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22 - 400 Zamość, bud. nr 33 pok. nr 8 - za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r., poz. 1830), osobiście, za pośrednictwem posłańca.
Nazwa nadana zamowieniu Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość: Zamość, Hrubieszów, Lublin.
Numer referencyjny ZP/PN/56/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych – wraz z rozładunkiem w magazynach 32 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zamościu zlokalizowanych w kompleksach wojskowych znajdujących się w rejonie działania 32 WOG Zamość: Zamość, Hrubieszów, Lublin, w tym: bułka pszenna zwykła, bułka graham, chałka, rogal pszenny, bułka tarta, chleb żytni razowy, chleb Baltonowski, chleb zwykły krojony w folii, chleb mieszany słonecznikowy, chleb mieszany z soją, chleb zwykły, drożdżówka z nadzieniem, drożdżówka z jagodami, placek drożdżowy, pączek, makowiec, serniki, babka w polewie, jabłecznik, piernik, piernik w polewie, keks. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Wykaz asortymentowo-ilościowy przedmiotu zamówienia wraz z rozdzielnikiem miejsc dostaw - stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Realizacja dostaw: 1) Realizacja dostaw odbywać się będzie na podstawie sukcesywnie składanych przez Zamawiającego zamówień w formie pisemnej lub za pośrednictwem faxu, zawierających ilości i terminy dostawy. 2) Miejscem dostaw są magazyny Zamawiającego zlokalizowane w następujących kompleksach wojskowych: a) Zamość - ul. Marszałka J. Piłsudskiego 36, 22-400 Zamość; b) Hrubieszów – ul. Dwernickiego 4, 22-500 Hrubieszów; c) Lublin – ul. L. Kruczkowskiego 49, 20-468 Lublin. 3) Częstotliwość dostaw – 6 (sześć) razy w tygodniu. 3. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji tj.: Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 30% maksymalnej wartości umowy brutto. Realizacja dostaw w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia żołnierzy.
Cpv glowny przedmiot 15810000-9
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że posiada aktualną decyzję Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 – z późniejszymi zmianami).
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił ww. warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje: co najmniej jednym środkiem transportu przystosowanym do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem, czyli samochodem typu chłodnia, izoterma.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 13,14 i 21 ustawy Pzp - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiem z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. 3) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne. 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy Pzp; 5) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2), 3), 4) w odniesieniu do tych podmiotów. 6) W przypadku, gdy wykonawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy, który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp - dokumenty wskazane w Rozdziale XII B pkt 3 ppkt 1), 2), 3), 4) w odniesieniu do tego podwykonawcy. 7) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia i dokumenty wymienione w Rozdziale XII B. pkt 3 ppkt 1), 2), 3), 4) składa każdy z wykonawców.
Zakresie warunkow udzialu 1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej: a) Aktualna DECYZJA Państwowego Inspektora Sanitarnego o zatwierdzeniu zakładu do wprowadzenia do obrotu produktów pochodzenia zwierzęcego, nieobjętego urzędową kontrolą organów Inspekcji Weterynaryjnej, określającą rodzaj i zakres działalności – w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2010 r., Nr 136, poz. 914 – z późniejszymi zmianami). 2) zdolność techniczna lub zawodowa: a) Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu lub urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami tj.: co najmniej jeden środek transportu przystosowany do przewozu artykułów żywnościowych objętych zamówieniem czyli samochód typu chłodnia, izoterma - – według wzoru Wykazu narzędzi… – stanowiącego Zał. nr 6 do SIWZ;
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Aktualny dokument organu upoważnionego do urzędowej kontroli żywności lub firmy upoważnionej do przeprowadzenia certyfikacji – stwierdzający, że w produkcji i w obrocie asortymentu będącego przedmiotem zamówienia został opracowany, wdrożony i jest stosowany system analizy zagrożeń HACCP (dotyczy zakładów produkujących lub wprowadzających żywność do obrotu, które podlegają takiemu obowiązkowi) – zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2015 r., Nr 594 – z późniejszymi zmianami).
Inne dokumenty niewymienione 1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu przedmiotowego zamówienia wskazujące na faktyczną dostępność tych zasobów na użytek Wykonawcy w celu realizacji zamówienia, w tym określające: a) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; b) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; c) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane/usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium 1. Przystępując do postępowania każdy z Wykonawców zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r poz. 259.). 3. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem z rachunku Wykonawcy na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta 59 1010 1339 0057 5713 9120 2000 z dopiskiem: Wadium w postępowaniu nr ZP/PN/56/2017 – Sukcesywne dostawy pieczywa i wyrobów cukierniczych dla 32 WOG Zamość. 4. Prawidłowo złożone wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 11.09.2017 r. do godz.: 11.00. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale XIV pkt 3 SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. W przypadku składania oferty wspólnej, wadium wniesione przez jednego z Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczania na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określają odpowiednie przepisy ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1) ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach i warunkach: 1) W przypadku zmiany wysokości stawki podatku od towarów i usług (VAT), na pisemny wniosek zainteresowanej strony, dopuszcza się zmianę wartości umowy brutto w stosunku do towarów, których zmiana dotyczy; 2) Dopuszcza się zmiany w ilościach poszczególnych towarów określonych w ilościach zawartych w umowie. Zamawiający gwarantuje złożenie zamówień na dostawę towaru na poziomie nie mniejszym niż 30% maksymalnej wartości umowy brutto. Realizacja umowy w pozostałym zakresie uzależniona będzie od faktycznych potrzeb odbiorców wynikających ze zmiennej liczby uprawnionych do żywienia żołnierzy. W tym przypadku wynagrodzenie umowne ulegnie proporcjonalnemu obniżeniu.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)