Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok: 20 lat Programu Odnowy Wsi

Data publikacji 2017-08-31
Data zakończenia 2017-09-08 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581223-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok: 20 lat Programu Odnowy Wsi” zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą 350 sztuk kalendarzy na 2018 rok z okazji jubileuszu 20 lat Programu Odnowy Wsi w województwie opolskim. Będą to kalendarze tygodniowe formatu B5 o wymiarach bloku 164 x 235* (+/- 5 mm).

Dodatkowe informacje

GuidZP400 a921bed7-4866-49da-9029-8225a546a174
Biuletyn 581223-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Miejsce składania ofert: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 102
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 102
Nazwa nadana zamowieniu Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok: 20 lat Programu Odnowy Wsi
Numer referencyjny DOA-IV.272.25.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok: 20 lat Programu Odnowy Wsi” zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wraz z dostawą 350 sztuk kalendarzy na 2018 rok z okazji jubileuszu 20 lat Programu Odnowy Wsi w województwie opolskim. Będą to kalendarze tygodniowe formatu B5 o wymiarach bloku 164 x 235* (+/- 5 mm).
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-20T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stawia następujący warunek dot. zdolności technicznej, który zostanie spełniony, jeżeli: Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał co najmniej jedną dostawę polegającą na wykonaniu i dostawie kalendarzy, o wartości co najmniej 5 000 zł brutto, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonane należycie tj. referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie dot. art. 24 ust. 1 pkt 22 p.z.p.: Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne.( obowiązuje forma pisemna).
Zakresie warunkow udzialu Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; Wyżej wymienione dokumenty należy złożyć zgodnie z formą określoną w Rozporządzeniu.
Inne dokumenty niewymienione Oświadczenie dot. art. 24 ust. 1 pkt 23 p.z.p.: Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (obowiązuje forma pisemna)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY „§ 9 Zmiany postanowień umowy 1. Umowa wymaga, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej, chyba że przepisy odrębne wymagają formy szczególnej. 2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29.01.2004r. Prawo zamówień publicznych dopuszczalne są następujące zmiany postanowień zawartej umowy: 1) gdy konieczna będzie zmiana danych teleadresowych lub konieczna będzie zmiana miejsca wskazanego w SIWZ, to dostawa przedmiotu umowy nastąpi do innego wskazanego przez Zamawiającego miejsca (na terenie miasta Opola), 2) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa i odpowiednio zmniejszą lub zwiększą kwotę umowną brutto, stałą kwotą jest kwota netto, 3) gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa, 4) gdy nastąpi zmiana sposobu realizacji przedmiotu zamówienia, nie mająca wpływu na jakość dot. względów organizacyjnych, technologicznych, osobowych może wskazać inne sposoby realizacji przedmiotu umowy przy czym wynagrodzenie o którym mowa w § 5 ust. 1 nie ulegnie zmianie, 5) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 6) inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164 z późn. zm.). 4. Pisemne zgłoszenie o zmianie osób przewidzianych do odbioru przedmiotu umowy nie stanowi zmiany postanowień niniejszej umowy i nie wymaga aneksu. 5. Umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z uwzględnieniem art. 144.”
IV 4 4 data 2017-09-08T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)