GuidZP400 |
1b185289-65f6-4341-a259-285d7760b0a5
|
Biuletyn |
582152-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny w Prabutach Sp. z o.o.
|
Regon |
17074675600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kuracyjna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
30
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Prabuty
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
82550
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
55 262 43 28
|
Zamawiajacy fax |
55 278 24 35
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpitalprabuty.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalprabuty.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Specjalistyczny Spółka z o. o.
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.szpital.prabuty.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.szpital.prabuty.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu medycznego
|
Numer referencyjny |
ZP/13/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego.
2. Postępowanie podzielone jest na 8 Części:
Część 1:
1) Bronchoskop optyczny
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5a do SIWZ.
Część 2:
2) Videobronchoskop
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5b do SIWZ.
Część 3:
3) Urządzenie do monitorowania funkcji życiowych - kardiomonitor
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5c do SIWZ.
Część 4:
4) Urządzenie do monitorowania funkcji życiowych - pulsoksymetr
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5d do SIWZ.
Część 5:
5) Urządzenie do monitorowania funkcji życiowych- elektrokardiograf
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5e do SIWZ.
Część 6:
6) Zestaw do zabiegów videochirurgicznych
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5f do SIWZ.
Część 7:
7) Zestaw do badań czynnościowych górnego odcinka przewodu pokarmowego
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5g do SIWZ.
Część 8:
8) Defibrylator
Przedmiot zamówienia musi być zgodny z wymaganiami zawartymi w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (tabela z wymaganymi parametrami, warunkami gwarancji, serwisu i szkolenia), stanowiącym Załącznik nr 5h do SIWZ.
3. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej Części zamówienia.
4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie w szczególności:
1) dostarczenie przedmiotu zamówienia oraz dokonanie jego instalacji w siedzibie Zamawiającego;
2) przeprowadzenie szkolenia w zakresie obsługi urządzenia;
3) dostarczenie Zamawiającemu wypełnionego paszportu aparatury medycznej;
4) dostarczenie Zamawiającemu wraz ze sprzętem instrukcji obsługi w języku polskim oraz dokumentu określającego zasady świadczenia usługi serwisu i gwarancji w okresie gwarancji.
5. Oferowane urządzenie musi być kompletne, nowe, niepowystawowe i po zainstalowaniu gotowe do uruchomienia bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi).
6. Przedmiot zamówienia musi być zgodny z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r., poz. 211) oraz musi być dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
7. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem do siedziby Zamawiającego.
8. Dostawa zostanie potwierdzona protokołem zdawczo – odbiorczym. Podpisany bez zastrzeżeń przez obie Strony. Protokół zdawczo – odbiorczy będzie stanowił podstawę do wystawienia faktury przez Wykonawcę.
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1, 2, 4 i 7 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu,
w stosownych sytuacjach, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności składając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – przykład zobowiązania stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
3. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz zbada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp i ust. 5 ustawy Pzp w zakresie wskazanym w pkt VI SIWZ. W związku z powyższym Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ dotyczące tych podmiotów
4. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu, o którym mowa w ust. 3 powyżej, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w ust. 3 powyżej.
5. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
6. Dokumenty sporządzone w języku obcym będą składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
7. Oświadczenia dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, składane są w oryginale.
8. Dokumenty, inne niż oświadczenia, o których mowa w ust. 11, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje w formie pisemnej lub w formie elektronicznej.
9. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
10. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę.
11. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
12. Dokument, o których mowa w ust. 11 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
13. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust 11, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Ust. 12 stosuje się odpowiednio.
14. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
15. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
16. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) . W takiej sytuacji zaleca się aby Wykonawca wskazał Zamawiającemu sygnaturę postępowania, w którym wymagane dokumenty, oświadczenia się znajdują.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie. Okoliczności dokonywania zmiany w umowie zawartej z Wykonawcą wymienione zostały we Wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr
5 do SIWZ. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian umowy w toku jej realizacji w przypadku zaistnienia okoliczności, o których mowa w art. 144 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|