GuidZP400 |
eacccd99-d402-422a-b449-fe8795bfc1e1
|
Biuletyn |
577807-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A.
|
Regon |
000288283
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lądek-Zdrój
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
57-540
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
74 8115470
|
Zamawiajacy fax |
74 8115470
|
Zamawiajacy email |
anna.kostecka@uzdrowisko-ladek.pl
|
Adres strony url |
www.uzdrowisko-ladek.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek- Długopole” S.A. w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot Leczniczy-Spółka Akcyjna Województwa Dolnośląskiego
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.uzdrowisko-ladek.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie, przesłane pocztą lub dostarczone osobiście do siedziby Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uzdrowisko Lądek-Długopole S.A. ul. Wolności 4 57-540 Lądek Zdrój
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa terminala dotykowego z czytnikiem, programatora wraz z brelokami oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole” S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
|
Numer referencyjny |
ZP/19/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa terminala dotykowego z czytnikiem, programatora wraz z brelokami oraz pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa zgodnie formularzami cenowymi wg zał. nr 1a i 1b oraz specyfikacjami technicznymi wg zał. nr 2a i 2b do SIWZ w podziale na 2 części zamówienia:
CZĘŚĆ I: Dostawa terminala dotykowego z czytnikiem, programatora wraz z brelokami dla Uzdrowiska Lądek –Długopole S.A. w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
CZĘŚĆ II: Dostawa pakietów biurowych dla Uzdrowiska Lądek-Długopole S.A w ramach projektu, pn.: „E-usługi wewnątrzadministracyjne A2A i e- usługi publiczne A2C w „Uzdrowisku Lądek-Długopole S.A” w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej, Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego i budżetu państwa.
Zakres zamówienia zawiera się w kwocie powyżej 30 tys.
euro a poniżej progów określonych na podstawie art. 11 ust.8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r.Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. 2015r., poz. 2164 ze zm. zwanej dalej
Pzp).
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o posiadaniu kompetencji i uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów wg zał. nr 4a do SIWZ
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia o znajdowaniu się w sytuacji ekonomicznej i finansowej pozwalającej na wykonanie zamówienia wg zał. nr 4a do SIWZ
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający za spełnienie warunku uzna: przedłożenie oświadczenia, że Wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe pozwalające na wykonanie zamówienia wg zał. 4a do SIWZ
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 Pzp
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wymaga przełożenia żadnych dokumentów.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Próbek, opisów, fotografii, planów, projektów, rysunków, modeli, wzorów, programów komputerowych oraz innych podobnych materiałów, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego:
a) Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć, specyfikację techniczną oferowanego sprzętu wraz z nazwą producenta oraz nazwą modelu wraz z jego typem dla części 1;
2. zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczone produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym:
a) Wydajność nie mniejsza niż 1850 pkt testu wzorowego PassMark CPU Mark – Low Mid Range CPUs. Wyniki dostępne na stronie: https://www.cpubenchmark.net/midlow_range_cpus.html dla części 1;
b) certyfikat CE lub równoważny dla terminala dotykowego i programatora - dla części 1;
c) Certyfikat lub wynik testów IP44 potwierdzające wodoszczelność, pyłoszczelność obudowy – dla części 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy – wg zał. nr 1,
2. Wypełniony i podpisany formularz cenowy – wg 1a i/lub 1b,
3. Specyfikacja techniczna oferowanych dostaw – zał. nr 3a i /lub 3b,
4. Dokument lub pełnomocnictwo, z których wynika uprawnienie osoby (osób) do składania oświadczeń woli i reprezentowania Wykonawcy, jeżeli to prawo nie wynika z właściwego rejestru.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian zawieraja projekty umów zał. nr 5a i 5b do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|