Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukowanych książek zagranicznych, drukowanych książek polskich, czasopism polskich drukowanych o online oraz książek elektronicznych (ebook) dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Drukowane książki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 579289-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 221100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukowanych książek zagranicznych, drukowanych książek polskich, czasopism polskich drukowanych i online oraz książek elektronicznych dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach.
2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 24 pakiety:

Grupa I – Dostawa drukowanych książek zagranicznych Pakiety nr 1-9 Dostawa drukowanych, nowych książek zagranicznych
Grupa II - Dostawa drukowanych książek polskich Pakiety nr 10-17 Dostawa drukowanych, nowych książek polskich
Grupa III - Dostawa czasopism polskich drukowanych i online Pakiet nr 18 Dostawa czasopisma polskich drukowanych
Grupa IV - Dostawa książek elektronicznych (ebook) Pakiety nr 19-24 Dostawa na własność elektronicznych książek zagranicznych (ebook)


3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.24 do SIWZ.
4. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.1-4.3 do niniejszej specyfikacji w zakresie poszczególnych pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b55d69f6-fc80-403a-ab00-6253230c0ee1
Biuletyn 579289-N-2017
Zamawiajacy nazwa Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach
Regon 000289035
Zamawiajacy adres ulica Poniatowskiego
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-055
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2083547
Zamawiajacy fax 32 2083568
Zamawiajacy email mstanderska@sum.edu.pl
Adres strony url www.sum.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza centralny zamawiajacy 1
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Dostep dokumentow zamowienia www.sum.edu.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sum.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny wpływ do Kancelarii Głównej Zamawiającego
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Śląski Uniwersytet Medyczny w Katowicach, 40-055 Katowice, ul. Poniatowskiego 15, 40-055 Katowice - parter, pokój nr 11
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukowanych książek zagranicznych, drukowanych książek polskich, czasopism polskich drukowanych o online oraz książek elektronicznych (ebook) dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
Numer referencyjny RZP/PN/81/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Oferty lub wnioski 2
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 24
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa drukowanych książek zagranicznych, drukowanych książek polskich, czasopism polskich drukowanych i online oraz książek elektronicznych dla Biblioteki Głównej Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach. 2. Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 24 pakiety: Grupa I – Dostawa drukowanych książek zagranicznych Pakiety nr 1-9 Dostawa drukowanych, nowych książek zagranicznych Grupa II - Dostawa drukowanych książek polskich Pakiety nr 10-17 Dostawa drukowanych, nowych książek polskich Grupa III - Dostawa czasopism polskich drukowanych i online Pakiet nr 18 Dostawa czasopisma polskich drukowanych Grupa IV - Dostawa książek elektronicznych (ebook) Pakiety nr 19-24 Dostawa na własność elektronicznych książek zagranicznych (ebook) 3. Przedmiot zamówienia należy zrealizować w oparciu o wymagania określone w Specyfikacji asortymentowo-cenowej stanowiącej załącznik 2.1 – 2.24 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z wymaganiami zawartymi we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 4.1-4.3 do niniejszej specyfikacji w zakresie poszczególnych pakietów.
Cpv glowny przedmiot 22110000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postepowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, Wykonawca składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.sum.edu.pl informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Pzp (w oryginale). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem następujących przypadków: Pakiety nr 1-17 (Drukowane książki zagraniczne i polskie) 1) zmiany terminu realizacji dostawy w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikające z oferty, 2) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, 3) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 4) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. Pakiet nr 18 (Czasopisma polskie drukowane i online) 1) zaprzestania publikacji danego tytułu przez jego wydawcę – nastąpi rezygnacja z prenumeraty danego tytułu i odpowiednie zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy z tytułu realizacji niniejszej umowy, 2) zmiany częstotliwości publikacji prenumerowanego tytułu przez jego wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie, z zachowaniem dotychczasowych cen jednostkowych dla tej pozycji asortymentowej, 3) zmiany tytułu prenumerowanego czasopisma wprowadzonej przez wydawcę – dany tytuł będzie podlegał dalszej prenumeracie pod nowym tytułem pod warunkiem, że zachowany będzie jego charakter i zawartość merytoryczna, 4) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 5) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 6) zmiany podwykonawcy ze względów losowych lub innych korzystnych dla Zamawiającego, w przypadku zadeklarowania przez Wykonawcę realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców, 7) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, 8) zmiany terminu dostawy, w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikającego z oferty, 9) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy. Pakiety nr 19-24 (Książki elektroniczne (ebook) 1) zmiany terminu realizacji dostawy w sytuacji uzasadnionej, gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, np. „siła wyższa”, Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wynikające z oferty, 2) zmniejszenie ilości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany, 3) zmiany kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego (osoby upoważnione do reprezentowania stron w sprawach związanych z realizacją zamówienia) ze względów losowych, zdrowotnych lub innych, 4) zmiany stawki VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość netto określona w umowie jest wartością stałą, 5) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)