Przedmiotem zamówienia są zakupy do Szkoły Podstawowej w Stoczku Łukowskim w ramach projektu „Szkoła mocnych fundamentów”

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Miasto Stoczek Łukowski
Miejscowość Stoczek Łukowski
Województwo lubelskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582214-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302131006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia są zakupy do Szkoły Podstawowej w Stoczku Łukowskim w ramach projektu „Szkoła mocnych fundamentów” Zamówienie obejmuje: Zadanie nr I – część informatyczna- załącznik nr 5A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadanie nr I został zawarty w złączniki nr 5A do SIWZ. W ramach dostawy urządzeń wymienionych punktach 14 - 20 zawartych w załączniku nr 5A SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zawieszenie/zamontowanie/konfiguracja itp. wyżej wymienionego sprzętu sieciowego w szkole - Szkoła Podstawowa w Stoczku Łukowskim. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne akcesoria do montażu tj. około 305m kabla, listwy kablowe do ukrycia kabli w kolorze białym , kabel sieciowy kategorii 5 lub 6. Szkolenie dla nauczyciela w niezbędnym wymiarze.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 27a4deab-809f-42f5-9f35-f31037cdb5fe
Biuletyn 582214-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Stoczek Łukowski
Regon 71158239700000
Zamawiajacy adres ulica plac Tadeusz Kościuszki 1
Zamawiajacy miejscowosc Stoczek Łukowski
Zamawiajacy kod pocztowy 21450
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 0-25 7970001, 7970173
Zamawiajacy fax 0-25 7970073
Zamawiajacy email miasto@stoczek-lukowski.pl
Adres strony url www.stoczek-lukowski.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt realizowany jest w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Działanie 12.2.- Kształcenie ogólne.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.bip.stoczek-lukowski.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.stoczek-lukowski.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miasta Stoczek Łukowski, Plac Tadeusza Kościuszki 1, 21-450 Stoczek Łukowski
Nazwa nadana zamowieniu Przedmiotem zamówienia są zakupy do Szkoły Podstawowej w Stoczku Łukowskim w ramach projektu „Szkoła mocnych fundamentów”
Numer referencyjny IRL. 271.3.21.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia są zakupy do Szkoły Podstawowej w Stoczku Łukowskim w ramach projektu „Szkoła mocnych fundamentów” Zamówienie obejmuje: Zadanie nr I – część informatyczna- załącznik nr 5A. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla zadanie nr I został zawarty w złączniki nr 5A do SIWZ. W ramach dostawy urządzeń wymienionych punktach 14 - 20 zawartych w załączniku nr 5A SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest do zawieszenie/zamontowanie/konfiguracja itp. wyżej wymienionego sprzętu sieciowego w szkole - Szkoła Podstawowa w Stoczku Łukowskim. Wykonawca zapewni wszystkie niezbędne akcesoria do montażu tj. około 305m kabla, listwy kablowe do ukrycia kabli w kolorze białym , kabel sieciowy kategorii 5 lub 6. Szkolenie dla nauczyciela w niezbędnym wymiarze.
Cpv glowny przedmiot 30213100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-27T00:00:00+02:00
Informacje na temat katalogow Za dzień realizacji przedmiotu zamówienia uznany będzie dzień, ostatecznego odbioru przedmiotu Umowy. Przyjmuje się datę określoną w ostatnim protokole (Końcowy protokół jakościowy), podpisanym przez Strony, bez zastrzeżeń
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w ww. zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego; c) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6.3 a) SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 6.4 SIWZ zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Terminy określone powyżej stosuje się.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego (art.25 ust.1 pkt. 2 p.z.p.), zamawiający żąda przedłożenia: specyfikacji oferowanego asortymentu , w zakresie potwierdzającymi spełnienie warunków postawionych w opisie przedmiotu zamówienia
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz Ofertowy sporządzony i wypełniony według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 1 do SIWZ, b) Oświadczenia, o których mowa w pkt 6.1 SIWZ według wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, c) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik,- Załącznik Nr 8 d) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt 5.1.5.1 i 5.1.5.3 SIWZ – jeżeli wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego; e) Wypełniony i podpisany formularz cenowy stanowiący część I Załącznika nr 5A do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: a) zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie leży w interesie Zamawiającego w granicach uzasadnionego interesu Zamawiającego, b) zmiany wysokości wynagrodzenia umownego w związku z okolicznościami wymienionymi w pkt a. w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy określonego w niniejszej umowie, c) zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku: i. gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego w tym również skrócenie terminu realizacji umowy, które możliwe jest po wcześniejszych uzgodnieniach i za zgodą obu Stron umowy, ii. z powodu działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie dostawy w określonym pierwotnie terminie o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania. Zmiany umowy wymagają pisemnej formy w postaci aneksu podpisanego przez Strony pod rygorem nieważności
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)