Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety.

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Miejscowość Błonie
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt peryferyjny

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582329-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302320004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety:

Pakiet 1; Serwer;
Pakiet 2; Zestaw urządzeń sieci komputerowych systemu EGISEPT;
Pakiet 3; Klaster serwerowy wraz z oprogramowaniem;
Pakiet 4; System archiwizacji danych;

3.2. Opis przedmiotu zamówienia określają:
Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ;

Dla Pakietu 1 – załącznik nr 2_1
Dla Pakietu 2 – załącznik nr 2_2
Dla Pakietu 3 – załącznik nr 2_3
Dla Pakietu 4 – załącznik nr 2_4

Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2a do SIWZ;

Dla Pakietu 1 – załącznik nr 2a_1
Dla Pakietu 2 – załącznik nr 2a_2
Dla Pakietu 3 – załącznik nr 2a_3
Dla Pakietu 4 – załącznik nr 2a_4
Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 de68f165-bc2c-4973-a854-a5483635923d
Biuletyn 582329-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin
Regon 7948000000
Zamawiajacy adres ulica Radzików
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Błonie
Zamawiajacy kod pocztowy 05870
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 227 253 611
Zamawiajacy fax 227 254 714
Zamawiajacy email k.zurek@ihar.edu.pl
Adres strony url www.ihar.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot prawa publicznego (Państwowy Instytut Badawczy)
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ihar.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ihar.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny 12.1. Ofertę składa się, pod rygorem nieważności, w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty w postaci elektronicznej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Instytut Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowy Instytut Badawczy Radzików, 05-870 Błonie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety.
Numer referencyjny ZP/05/N/D/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin – Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie z podziałem na 4 pakiety: Pakiet 1; Serwer; Pakiet 2; Zestaw urządzeń sieci komputerowych systemu EGISEPT; Pakiet 3; Klaster serwerowy wraz z oprogramowaniem; Pakiet 4; System archiwizacji danych; 3.2. Opis przedmiotu zamówienia określają: Minimalne parametry techniczne i użytkowe, warunki gwarancji i serwisu dla poszczególnych typów urządzeń zostały określone odpowiednio w poniższych załącznikach stanowiących Szczegółowy opis wymagań technicznych dla przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2 do SIWZ; Dla Pakietu 1 – załącznik nr 2_1 Dla Pakietu 2 – załącznik nr 2_2 Dla Pakietu 3 – załącznik nr 2_3 Dla Pakietu 4 – załącznik nr 2_4 Wykaz asortymentu i przewidziane jego ilości zawiera Formularz cenowy – załącznik nr 2a do SIWZ; Dla Pakietu 1 – załącznik nr 2a_1 Dla Pakietu 2 – załącznik nr 2a_2 Dla Pakietu 3 – załącznik nr 2a_3 Dla Pakietu 4 – załącznik nr 2a_4 Zamawiający podzielił zamówienie na części i dopuszcza składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć oferty częściowe na jedną lub więcej części zamówienia tj. na jeden lub więcej pakietów.
Cpv glowny przedmiot 30232000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu Wykonawcy zamówienia podstawowego, zamówienia na dodatkowe dostawy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp.
Okres w dniach 31
Informacje na temat katalogow 4.1. Zamawiający wymaga realizacji zamówienia dla wszystkich Pakietów w terminie: max. do 31 dni od daty zawarcia umowy, 4.2. Miejsce realizacji zamówienia: Przedmiot zamówienia należy dostarczyć transportem Wykonawcy na jego koszt i ryzyko do Instytutu Hodowli i Aklimatyzacji Roślin- Państwowego Instytutu Badawczego w Radzikowie, Krajowe Centrum Roślinnych Zasobów Genowych.
Okreslenie warunkow Działalność prowadzona na potrzeby wykonywania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień wynikających z przepisów prawa. Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 5.3.3. Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że: a). w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonał co najmniej jedno zamówienie o zakresie i wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia. b). dysponuje następującym osobami skierowanymi przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, Zamawiający nie określa wymagań w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zakresie warunkow udzialu 6.1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej: a) Nie dotyczy. 6.1.1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez zamawiającego warunku udziału w postępowaniu. 6.2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: a). Nie dotyczy. 6.3. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 5.3.3. SIWZ zamawiający żąda od wykonawcy: a) wykazu dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy - załącznik nr 4 do SIWZ,
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 7.1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: Szczegółowych Specyfikacji oferowanego produktu dla Pakietów: Pakiet 1; Serwer; Pakiet 2; Zestaw urządzeń sieci komputerowych systemu EGISEPT; Pakiet 3; Klaster serwerowy wraz z oprogramowaniem; Pakiet 4; System archiwizacji danych;
Inne dokumenty niewymienione 8.1. Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór Oświadczenia stanowi - Załącznik nr 3a do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy określa wzór umowy stanowiący - Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 14:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)