Rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację nowych punktów kamerowych na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Monitory wideo

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581870-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323235008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację kamer szybkoobrotowych wysokiej rozdzielczości na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia. Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej i zatwierdzonej do realizacji w 2016 roku. Miejsca montażu kamer zostały wytypowane w wyniku konsultacji ze Strażą Miejską oraz Policją ze szczególnym naciskiem na miejsca występowania zdarzeń wymagających częstych interwencji służb porządkowych, duże przepływy osób, częste zgromadzenia oraz organizowane imprezy o charakterze masowym

Dodatkowe informacje

GuidZP400 639d75d0-dedf-437f-89c9-5735c7179d96
Biuletyn 581870-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Wrocław Urząd Miejski Wrocławia
Regon 109467000000
Zamawiajacy adres ulica pl. Nowy Targ
Zamawiajacy adres numer domu 42377
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50141
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 7779230, 7779231
Zamawiajacy fax 717 779 229
Zamawiajacy email tomasz.kazmierczak@um.wroc.pl
Adres strony url http://bip.um.wroc.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty w niniejszym postępowaniu pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Wrocław - Urząd Miejski Wrocławia, Wydział Zamówień Publicznych, al. M. Kromera 44, 51-163 Wrocław, pok. 134
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację nowych punktów kamerowych na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia
Numer referencyjny ZP/PN/52/2017/WBZ
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa istniejącego systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia poprzez instalację kamer szybkoobrotowych wysokiej rozdzielczości na 13 skrzyżowaniach z sygnalizacją świetlną zlokalizowanych na terenie miasta Wrocławia. Inwestycja zostanie zrealizowana na podstawie dokumentacji projektowej opracowanej i zatwierdzonej do realizacji w 2016 roku. Miejsca montażu kamer zostały wytypowane w wyniku konsultacji ze Strażą Miejską oraz Policją ze szczególnym naciskiem na miejsca występowania zdarzeń wymagających częstych interwencji służb porządkowych, duże przepływy osób, częste zgromadzenia oraz organizowane imprezy o charakterze masowym
Cpv glowny przedmiot 32323500-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie niniejszego zamówienia publicznego ubiegać się może Wykonawca, który: 1) nie podlega wykluczeniu z postępowania; Zamawiający wymaga w niniejszym postępowaniu potwierdzenia przez Wykonawców spełnienia przesłanek braku wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 2 i 4 ustawy Pzp. 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej, tj. Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: a) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie, co najmniej jedną inwestycję (o wartości min. 300 000 zł brutto każda), polegającą na budowie i uruchomieniu minimum 8 punktów kamerowych wraz z niezbędną infrastrukturą, zbudowanych w oparciu o szybkoobrotowe, zewnętrzne kamery IP oraz budowie przyłączy światłowodowych dla tych punktów kamerowych; UWAGA: W przypadku złożenia przez Wykonawcę (w celu oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu) oświadczeń lub dokumentów zawierających dane wyrażone w walucie innej niż PLN, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs NBP obowiązujący w dniu zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. b) dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami: b1) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, umożliwiające pełnienie funkcji kierownika robót w realizacji przedmiotu zamówienia, która przynależy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b2) co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych, umożliwiające pełnienie funkcji kierownika robót w realizacji przedmiotu zamówienia, która przynależy do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa; b3) co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia SEP (lub innej komisji, powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania czynności na stanowisku dozoru w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV; - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji; - elektrycznej sieci trakcyjnej; b4) co najmniej czterema osobami posiadającymi uprawnienia SEP (lub innej komisji, powołanej zgodnie z obowiązującymi przepisami) do wykonywania czynności na stanowisku eksploatacji w zakresie obsługi, konserwacji, remontów, montażu oraz kontrolno-pomiarowym: - urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych do 1 kV; - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego; - aparatury kontrolno-pomiarowej oraz urządzeń i instalacji automatycznej regulacji, sterowania i zabezpieczeń urządzeń i instalacji; - elektrycznej sieci trakcyjnej; b5) co najmniej dwiema osobami, które ukończyły szkolenie w zakresie kierowania ruchem drogowym zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 06.07.2010 r. w sprawie kierowania ruchem drogowym (Dz.U. z 2016 r., poz. 143) i posiadają ważne uprawnienia do kierowania ruchem w zakresie określonym w art. 6 ust. 1 pkt 5 ustawy o Ruchu drogowym (tekst. jedn. Dz. U. z 2017 r., poz. 1260 z późn. zm.); b6) co najmniej jedną osobą – instalatorem CCTV IP posiadającym certyfikat (lub dokument potwierdzający ukończenie szkolenia) w zakresie instalacji oferowanych kamer IP wystawiony przez ich producenta/dystrybutora; b7) co najmniej jedną osobą – inżynierem posiadającym certyfikat producenta przełączników sieciowych CISCO na poziomie CCNA.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w pkt III.1.3). Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. UWAGA: w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, warunek będzie oceniany łącznie dla wszystkich Wykonawców. 2) Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji niniejszego zamówienia – spełniających wymagania określone w pkt III.1.3), wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Wykaz oferowanych urządzeń wraz z dokumentami wystawionymi przez producenta urządzeń, potwierdzającymi posiadanie wymaganych parametrów, który następnie będzie stanowił załącznik do zawieranej z wyłonionym Wykonawcą umowy; 2. Wykonawca zobowiązany jest potwierdzić spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. Zamawiający na potwierdzenie oświadczenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom Zamawiającego wezwie Wykonawcę którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do dostarczenia próbek oferowanych urządzeń celem przeprowadzenia testów, na zasadach określonych w SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca, w terminie trzech dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego (http://bip.um.wroc.pl//przetargi/101) informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, przekazuje Zamawiającemu, bez dodatkowego wezwania - oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. UWAGA: W przypadku wpłynięcia tylko jednej oferty w ramach niniejszego postępowania złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 17.000,00 zł (słownie: siedemnaście tysięcy złotych 00/100).
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana treści umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający informuje, iż przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia: a) zaistnienia siły wyższej uniemożliwiającej okresowe wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ lub wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy ani Zamawiającego (w szczególności zdarzeń losowych), których nie dało się przewidzieć ani im zapobiec, b) zmiany obowiązującej stawki VAT - jeżeli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania Umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku zapłaconego przez Wykonawcę, c) konieczność zmiany miejsca montażu z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, d) gdy urządzenie stanowiące przedmiot oferty zostało wycofane z rynku lub zaprzestano jego produkcji, a zaproponowane przez Wykonawcę w jego miejsce urządzenie posiada nie gorsze cechy, parametry i funkcjonalności niż urządzenia będące przedmiotem oferty w zakresie jego parametrów, cech i funkcjonalności wymaganych w SIWZ oraz w zakresie pozostałych parametrów zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i w takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone, e) zmiany miejsc użytkowania, wykonania świadczeń gwarancyjnych, świadczenia usług stanowiących przedmiot Umowy, oraz zmiany adresów tych miejsc w wyniku zmian organizacyjnych i/lub zmian adresów Zamawiającego, f) wystąpienia okoliczności umożliwiających zastosowanie nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy, 3. Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 4. W przypadku zmian formalno-organizacyjnych, Zamawiający wprowadzi zmianę danych do umowy aneksem. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy, zmiany danych teleadresowych, zmiany osób wskazanych do kontaktów między Stronami. 6. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności za zgodą obu stron. 7. Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) i art. 140 ust. 3 stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, z uwzględnieniem art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W odniesieniu do pkt IV.2.3) Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość skorzystania w niniejszym postępowaniu z tzw. „procedury odwróconej”, w wyniku której najpierw dokonana zostanie ocena ofert a następnie zbadane zostanie, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu (art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp)
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)