GuidZP400 |
e9739ddd-a1d3-463b-bfb9-fe9c4a836db2
|
Biuletyn |
582286-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
|
Regon |
367705100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Studzienna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25544
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
413 312 524
|
Zamawiajacy fax |
413 685 057
|
Zamawiajacy email |
przetargi@mopr.kielce.pl
|
Adres strony url |
www.mopr.kielce.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt Współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 7.3 Infrastruktura zdrowotna i społeczna Oś Priorytetowa 7 Sprawne usługi publiczne w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.mopr.kielce.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie ofert w formie pisemnej - za pośrednictwem operatora pocztowego , osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie , 25-544 Kielce , ul. Studzienna 2 - sekretariat
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i montaż wyposażenia meblowego w lokalach przy ul. Sienkiewicza 23/1 i Sienkiewicza 23/24 w ramach zadania inwestycyjnego p n. Modernizacja mieszkania przy ul. Sienkiewicza 23/24 w Kielcach na potrzeby mieszkania treningowego dla wychowanków pieczy zastępczej oraz modernizacja mieszkania przy ul. Sienkiewicza 23/1 w Kielcach z przeznaczeniem dla kobiet z małymi dziećmi opuszczających placówki wsparcia
|
Numer referencyjny |
MOPR/ZP/341/16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia meblowego wraz z transportem , montażem i ustawieniem w pomieszczeniach mieszkalnych w budynku położonym przy ul. Sienkiewicza 23 lok. 24 i ul. Sienkiewicza 23 lok. 1 w Kielcach. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 1 a do siwz . Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia należy zapoznać się z miejscem montażu mebli w poszczególnych mieszkaniach .
|
Cpv glowny przedmiot |
39151000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
25609,76
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie .
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie .
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie .
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy - dotyczącego wykonawcy stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz.U.z 2017 poz. 1508, z późn. zm.) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 2117, z późn. zm.) złoży:
- odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt. 1 Ustawy - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert,,
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 5 pkt. 8 ustawy – dotyczącego wykonawcy, który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, co Zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt. 15 , chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności- złoży:
- zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie], odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie wykonania decyzji właściwego organu,
- zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego alko innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu.
Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych powyżej.
Zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia dokumentów wymienionych powyżej , dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej , składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
- nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości, dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne
lub zdrowotne, albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu należy złożyć oświadczenie .
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp , przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności Wykonawcy albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej . 2. Wykonawca w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej i ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych . Szczegółowy sposób , warunki i zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22 a ustawy Pzp . 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego w oryginale należy dołączyć do oferty.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 500,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|