GuidZP400 |
9279228a-a02f-4760-9071-5a520995dcdc
|
Biuletyn |
582083-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiat Kaliski
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Św. Józefa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kalisz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
62800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy email |
organizacyjny@powiat.kalisz.pl
|
Adres strony url |
www.bip.powiat.kalisz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.powiat.kalisz.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.powiat.kalisz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
operator pocztowy, kurier, osobiste doręczenie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Starostwo Powiatowe w Kaliszu, Pl. Świętego Józefa 5, 62-800 Kalisz, kancelaria ogólna pok. 8-9
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wraz z montażem mebli biurowych
|
Numer referencyjny |
ZP.272.1.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż fabrycznie nowych mebli biurowych w budynku Starostwa Powiatowego w Kaliszu przy placu Św. Józefa 5.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki jego realizacji określają:
a) załącznik nr 5 do SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia,
b) rozdział 3 SIWZ – Istotne postanowienia umowy.
3. W celu prawidłowej wyceny oferty zaleca się Wykonawcom przeprowadzenie wizji lokalnej w budynku z udziałem Zamawiającego.
4. Prace przygotowawcze (m.in. zabezpieczenie miejsca montażu mebli, ustawienie urządzeń niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia), Wykonawca wykona we własnym zakresie i na własny koszt.
5. Wykonawca utrzyma ład i porządek na terenie prac, a po ich zakończeniu usunie urządzenia tymczasowego zaplecza oraz pozostawi cały teren czysty i nadający się do użytkowania.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca we własnym zakresie zapewnił składowanie i sprzątanie odpadów.
7. Od daty rozpoczęcia montażu do daty obioru końcowego (bez uwag), Wykonawca będzie odpowiedzialny za ochronę prac oraz za wszelkie materiały i urządzenia używane do realizacji przedmiotu zamówienia.
8. Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość i zgodność z ustaleniami jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia.
9. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić wykonanie prac przez osoby posiadające stosowne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie.
10. Zamawiający udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi za wady na okres nie krótszy niż 2 lata.
11. Kody opisujące przedmiot zamówienia, zgodnie z CPV:
39100000-3 (meble)
39130000-2 (meble biurowe)
39113000-7 (różne siedziska, krzesła)
39150000-8 (różne meble i wyposażenie)
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin realizacji zamówienia: 30 dni roboczych od dnia podpisania umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty (sporządzony wg formularza określonego w Rozdziale 1 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
2. Formularz cenowy (sporządzony wg formularza stanowiącego załącznik nr 4 Specyfikacji istotnych warunków zamówienia).
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
4. Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, zawierające zakres czynności, do których uprawnia. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii.
5. Jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonywania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
6. Oświadczenie o braku przynależności do grupy kapitałowej - w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp - Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
1) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku konieczności wykonania dostaw dodatkowych, w ramach art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 24 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych o czas potrzebny na ich wykonanie,
2) przedłużenia terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku konieczności wstrzymania prac przez organy do tego uprawnione, z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, o okres tego wstrzymania,
3) przedłużenia terminu zakończenia prac, w przypadku ogłoszenia stanu klęski żywiołowej przez właściwy organ, na terenie objętym realizacją przedmiotu umowy, powodującą wstrzymanie prac, o czas tego wstrzymania,
4) jeżeli wystąpiły niezależne od Wykonawcy warunki uniemożliwiające prowadzenie prac - w takim przypadku termin wykonania umowy zostanie przedłużony o czas powstałej przerwy w pracach.
|
IV 4 4 data |
2017-09-11T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|