Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz społeczne wśród dzieci uczęszczających do lęborskich przedszkoli, w ramach projektu Lęborskie przedszkolaki to fajne dzieciaki

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja Gmina Miasto Lębork
Miejscowość Lębork
Województwo pomorskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582124-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - matematyczne, naukowo-techniczne, uczenie się oraz zajęć rozwijających kompetencje społeczne wśród dzieci uczęszczających do lęborskich przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Lębork (Przedszkola nr 1, 2, 5, 6, 9, 10) w ramach projektu „Lęborskie przedszkolaki to fajne dzieciaki” wraz z dostawą materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć.
1. Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - matematyczne, naukowo-techniczne, uczenie się wśród dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 1, 2, 5, 6, 9 i 10 w Lęborku wraz z dostawą materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć. W skład usługi wchodzą:
a) realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - matematyczne, naukowo-techniczne, uczenie się, przeznaczonych dla 450 dzieci z 6 lęborskich przedszkoli. Zajęcia prowadzone będą dla łącznie 18 grup w 6 przedszkolach x 60 godzin miesięcznie (30 spotkań x 2 godziny, 60 godzin na grupę). Po zakończeniu realizacji zajęć każdy uczestnik (dziecko) otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach ponadprogramowych. Zajęcia rozpoczną się w momencie zakończenia rekrutacji i będą trwać do czerwca 2018 r. Zamawiający wymaga, aby w celu realizacji zajęć Wykonawca zatrudnił na umowę zlecenie nauczycieli, posiadających wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
b) konsultacje metodyczne, które będą prowadzone w 6 przedszkolach na terenie Lęborka podczas realizacji zajęć, o których mowa w pkt. 1.1 a). W każdym przedszkolu 3 grupy, po 2 hospitacje w każdej grupie, prowadzone przez metodyka posiadającego kwalifikacje pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
c) dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia w/w zajęć, szczegółowo opisanych w SIWZ.
2. Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne wśród dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 1, 2, 5, 6, 9 i 10 w Lęborku wraz z dostawą materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć. W skład usługi wchodzą:
a) realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne, przeznaczonych dla 450 dzieci z 6 lęborskich przedszkoli. Zajęcia prowadzone będą dla łącznie 18 grup w 6 przedszkolach x 60 godzin miesięcznie (60 spotkań x 1 godzina). 1 grupa to 25 osób. Po zakończeniu realizacji zajęć każdy uczestnik (dziecko) otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach ponadprogramowych. Zajęcia rozpoczną się w momencie zakończenia rekrutacji i będą trwać do czerwca 2018 r. Zamawiający wymaga, aby w celu realizacji zajęć Wykonawca zatrudnił na umowę zlecenie nauczycieli, posiadających wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
b) konsultacje metodyczne, które będą prowadzone w 6 przedszkolach na terenie Lęborka, podczas realizacji zajęć, o których mowa w pkt. 1.2 a). W każdym przedszkolu 3 grupy, po 2 hospitacje w każdej grupie, prowadzone przez metodyka posiadającego kwalifikacje pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym. .
c) dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia w/w zajęć opisanych w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2d7e6d52-fe78-4994-b6e9-543cdfd6796e
Biuletyn 582124-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Miasto Lębork
Regon 77097973700000
Zamawiajacy adres ulica ul. Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Lębork
Zamawiajacy kod pocztowy 84300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 59 862 42 80
Zamawiajacy fax 59 862 24 27
Zamawiajacy email zp@um.lebork.pl
Adres strony url www.lebork.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny Województwa Pomorskiego na lata 2014 – 2020, działanie 03.01. Edukacja przedszkolna, projekt Lęborskie przedszkolaki to fajne dzieciaki, nr RPPM.03.01.00-22-0121/16.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia bip.um.lebork.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja bip.um.lebork.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Lęborku, 84-300 Lębork, ul. Armii Krajowej 14
Nazwa nadana zamowieniu Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe oraz społeczne wśród dzieci uczęszczających do lęborskich przedszkoli, w ramach projektu Lęborskie przedszkolaki to fajne dzieciaki
Numer referencyjny WR.271.21.2017.C
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - matematyczne, naukowo-techniczne, uczenie się oraz zajęć rozwijających kompetencje społeczne wśród dzieci uczęszczających do lęborskich przedszkoli, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Lębork (Przedszkola nr 1, 2, 5, 6, 9, 10) w ramach projektu „Lęborskie przedszkolaki to fajne dzieciaki” wraz z dostawą materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć. 1. Realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - matematyczne, naukowo-techniczne, uczenie się wśród dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 1, 2, 5, 6, 9 i 10 w Lęborku wraz z dostawą materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć. W skład usługi wchodzą: a) realizacja zajęć rozwijających kompetencje kluczowe - matematyczne, naukowo-techniczne, uczenie się, przeznaczonych dla 450 dzieci z 6 lęborskich przedszkoli. Zajęcia prowadzone będą dla łącznie 18 grup w 6 przedszkolach x 60 godzin miesięcznie (30 spotkań x 2 godziny, 60 godzin na grupę). Po zakończeniu realizacji zajęć każdy uczestnik (dziecko) otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach ponadprogramowych. Zajęcia rozpoczną się w momencie zakończenia rekrutacji i będą trwać do czerwca 2018 r. Zamawiający wymaga, aby w celu realizacji zajęć Wykonawca zatrudnił na umowę zlecenie nauczycieli, posiadających wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym. b) konsultacje metodyczne, które będą prowadzone w 6 przedszkolach na terenie Lęborka podczas realizacji zajęć, o których mowa w pkt. 1.1 a). W każdym przedszkolu 3 grupy, po 2 hospitacje w każdej grupie, prowadzone przez metodyka posiadającego kwalifikacje pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym. c) dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia w/w zajęć, szczegółowo opisanych w SIWZ. 2. Realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne wśród dzieci uczęszczających do Przedszkola nr 1, 2, 5, 6, 9 i 10 w Lęborku wraz z dostawą materiałów niezbędnych do prowadzenia zajęć. W skład usługi wchodzą: a) realizacja zajęć rozwijających kompetencje społeczne, przeznaczonych dla 450 dzieci z 6 lęborskich przedszkoli. Zajęcia prowadzone będą dla łącznie 18 grup w 6 przedszkolach x 60 godzin miesięcznie (60 spotkań x 1 godzina). 1 grupa to 25 osób. Po zakończeniu realizacji zajęć każdy uczestnik (dziecko) otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w zajęciach ponadprogramowych. Zajęcia rozpoczną się w momencie zakończenia rekrutacji i będą trwać do czerwca 2018 r. Zamawiający wymaga, aby w celu realizacji zajęć Wykonawca zatrudnił na umowę zlecenie nauczycieli, posiadających wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym. b) konsultacje metodyczne, które będą prowadzone w 6 przedszkolach na terenie Lęborka, podczas realizacji zajęć, o których mowa w pkt. 1.2 a). W każdym przedszkolu 3 grupy, po 2 hospitacje w każdej grupie, prowadzone przez metodyka posiadającego kwalifikacje pedagogiczne i doświadczenie w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym. . c) dostawa materiałów niezbędnych do przeprowadzenia w/w zajęć opisanych w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-06-30T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow posiadają kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wpis do ewidencji szkół i placówek oświatowych
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada odpowiednie ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia usług szkoleniowo – edukacyjnych na sumę gwarancyjną minimum 100 000 zł
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow posiadają zdolność techniczną lub zawodową do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie przynajmniej jedną usługę w obszarze prowadzenia zajęć edukacyjnych dla min. 200 dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym oraz dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: osoby zatrudnione do prowadzenia zajęć muszą posiadać wykształcenie wyższe pedagogiczne i doświadczenie min. 1 rok w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym lub szkolnym.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu a) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej: dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania – dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca posiada wpis do ewidencji szkół i placówek oświatowych; b) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących sytuacji ekonomicznej lub finansowej: dokumentów potwierdzających, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego – opłaconej polisy odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia usług szkoleniowo – edukacyjnych na sumę gwarancyjną minimum 100 000 zł; c) w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej: - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie usług w obszarze prowadzenia zajęć edukacyjnych dla min. 200 dzieci w wieku przedszkolnym lub szkolnym, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (formularz Wykazu usług stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), - wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (formularz Wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach stanowiących załączniki nr 2 i 3 do SIWZ. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firmach i adresach wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie oraz cenie, terminie wykonania zamówienia, okresie gwarancji i warunkach płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, najpóźniej jeden dzień przed podpisaniem umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu umowę regulującą współpracę Wykonawców w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionego Wykonawcę lub notariusza. Zamawiający przed sporządzeniem umowy będzie żądał udzielenia informacji koniecznych do uzupełnienia treści wzoru umowy, jak wskazanie osób kontaktowych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje zmianę warunków umowy w formie aneksu do umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany Harmonogramu płatności, który stanowi załącznik do umowy o dofinansowanie, może nastąpić zmiana okresu realizacji umowy; b) w przypadku zmiany osoby wskazanej przez Wykonawcę w Wykazie osób, przy spełnieniu łącznie następujących przesłanek: - zmiana jest dopuszczalna pod warunkiem zastąpienia inną osobą o co najmniej takich kwalifikacjach i doświadczeniu, jakich wymagał Zamawiający w SIWZ, co Wykonawca zobowiązany jest wykazać, - zmiana osoby musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i zaakceptowana przez Zamawiającego. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycję zmiany niezwłocznie po powzięciu informacji o okolicznościach powodujących zmianę osoby; c) w przypadku wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, możliwa jest zmiana postanowień umowy.
IV 6 1 srodki ochrony Zamawiający informuje, iż zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy protokół wraz z załącznikami jest jawny. Załączniki do protokołu udostępnia się po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z tym że oferty udostępnia się od chwili ich otwarcia, za wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeśli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępniane. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (t.j. Dz. U. z 2003 r. nr 153 poz. 1503, ze zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Stosowne zastrzeżenie Wykonawca winien złożyć na formularzu ofertowym. W przeciwnym razie cała oferta zostanie ujawniona na życzenie każdego uczestnika postępowania. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa”, lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)