GuidZP400 |
6f8fac9f-467f-4df3-9b40-2fc5424d63db
|
Biuletyn |
581978-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Gospodarki Odpadami Komunalnymi Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
51073404900000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Lubelska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
53
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10410
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
89 513 71 01
|
Zamawiajacy email |
b.baginska@zgok.olsztyn.pl
|
Adres strony url |
http://zgok.olsztyn.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://zgok.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://zgok.olsztyn.pl/zamowienia-publiczne/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWY ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ DLA PRACOWNIKÓW ZGOK SP. Z O.O. I ARTYKUŁÓW BHP
|
Numer referencyjny |
ZGOK/PN/33/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy środków ochrony indywidualnej dla pracowników ZGOK Sp. z o.o. oraz artykułów bhp do siedziby Zamawiającego
(ul. Lubelska 53, 10-410 Olsztyn).
2. Środki ochrony indywidualnej oraz artykuły bhp objęte niniejszym zamówieniem mają być fabrycznie nowe, najwyższej jakości. W przypadku środków ochrony indywidualnej produkowanych z wyznaczeniem okresu przydatności do użytku, minimalny okres przydatności do użytku w dniu dostawy nie może być krótszy niż 2/3 terminu podanego przez producenta na opakowaniu.
3. Dostawy środków ochrony indywidualnej oraz artykułów bhp odbywać się będą:
3.1. sukcesywnie:
a. w terminie wskazanym przez Wykonawcę w ofercie, jednak nie dłuższym niż 3 dni od daty zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego – drogą elektroniczną (e-mail) wraz z potwierdzeniem telefonicznym,
3.2. do siedziby Zamawiającego,
3.3. od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 14:00.
|
Cpv glowny przedmiot |
18800000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w powyższym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentu (aktualnego na dzień jego złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni.
2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Karty charakterystyk (karty katalogowe) producentów produktów oferowanych przez Wykonawcę (dotyczy: trzewików ochronnych - poz. 1 z tabeli OPZ, trzewików ochronnych ocieplanych – poz. 3 z tabeli OPZ, półbutów ochronnych – poz. 5 z tabeli OPZ, rękawic antyprzecięciowych kat. 5 – pozycja 28 i 29 z tabeli OPZ), które oferuje Wykonawca, zgodnie z § 13 ust. 1 pkt 1) Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia ww. dokumentów (aktualnych na dzień ich złożenia) w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i pozostałych wymaganych przez Zamawiającego dokumentów oraz do składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie dokumentu wymienionego w Sekcji III.4) pkt 1. Pełnomocnictwo jest składane w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnik ma obowiązek złożyć wraz z pełnomocnictwem dokument, z którego wynika uprawnienie osób udzielających pełnomocnictwa do reprezentowania podmiotu udzielającego pełnomocnictwa.
2. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu, o którym mowa w Sekcji III.4) ust. 1. niniejszego ogłoszenia, składa dokument
lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania,
potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie
wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju, w którym
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której
dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2, zastępuje się je
dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo
osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć,
złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce
zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, wystawiony nie wcześniej niż 6
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie Strony aneksu do Umowy.
2. Możliwość zmiany umowy istnieje w okolicznościach wskazanych art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Przepisy art. 144 ust. 1a-1e, ust. 2-3 stosuje się.
3. Zamawiający dopuszcza zmianę terminu realizacji Umowy, o którym mowa w § 6 ust. 1 (poprzez jego wydłużenie) w przypadku nie wykorzystania w okresie 12 miesięcy planowanego zakresu zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-09-08T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
2. Zamawiający nie dopuszcza i nie przewiduje składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
4. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
5. Zamawiający nie ustala przedstawienia informacji zawartych w ofercie w postaci katalogu elektronicznego ani dołączenia katalogu elektronicznego do oferty oraz nie dopuszcza takiej możliwości.
6. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia nie stawia wymagań by przy realizacji zamówienia uczestniczyły osoby:
a. bezrobotne,
b. młodociane,
c. niepełnosprawne,
d. inne niż określone w pkt b-d, o których mowa w ustawie z dnia 13 czerwca 2003 roku o zatrudnieniu socjalnym (Dz. U. z 2011 roku nr 43, poz. 225 z późn. zm.) lub we właściwych przepisach państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego tym samym nie wskazuje żadnych wymagań w tym zakresie.
7. Zamawiający nie przewiduje rozliczenia zawartej umowy o zamówienie publiczne
w walutach obcych. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
|