| GuidZP400 |
06e40ed2-3fdd-4fdc-9540-7802a7b0e9a2
|
| Biuletyn |
582015-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach
|
| Regon |
71158660400000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kazimierzowska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
29
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Siedlce
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
08110
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
| Zamawiajacy telefon |
256 326 459
|
| Zamawiajacy fax |
256 325 584
|
| Zamawiajacy email |
admi.wiw@wiw.siedlce.com
|
| Adres strony url |
www.wiw.mazowsze.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
1
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.wiw.mazowsze.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wiw.mazowsze.pl
|
| Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ.
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach, ul. Kazimierzowska 29, 08-110 Siedlce.
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pipet Pasteura, ez, głaszczek, łyżeczek oraz wymazówek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie.
|
| Numer referencyjny |
WIW-AD.272.77.2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa pipet Pasteura, ez, głaszczek, łyżeczek oraz wymazówek dla Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Warszawie - zgodnie z Rozdziałem XVII SIWZ – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.
|
| Cpv glowny przedmiot |
19520000-7
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Okres w dniach |
21
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 2. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) . Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów wskazanego w pkt od 1.1 niniejszego rozdziału składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
|
| Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opisu katalogowego/karty charakterystyki oferowanego produktu ze wskazaniem nr katalogowego, producenta i szczegółowym opisem produktu odnoszącym się do wszystkich wymagań zawartych w opisie przedmiotu zamówienia umożliwiającego weryfikację czy oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo udzielane osobom podpisującym ofertę, o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy w powyższym zakresie nie wynika wprost z dokumentu rejestrowego. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania, których pełnomocnik jest upoważniony. Pełnomocnictwo musi być przedstawione w formie oryginału, poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez mocodawcę.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w zakresie: 1. Zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia w związku z zaistnieniem okoliczności uniemożliwiających wykonanie dostaw niezależnych od Wykonawcy, 2. Zmiany obowiązującej stawki podatku VAT w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
|
| IV 6 1 sposob udostepniania |
W przypadku, gdyby oferta zawierała informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu Ustawy z dnia 16.04.1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (tj. Dz.U. z 2003 r. Nr 153, poz.1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa i nie mogą być udostępniane. Informacje te – powinny być opatrzone klauzulą: „nie udostępniać innym uczestnikom postępowania, informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji” i umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu (tj. w odrębnej kopercie oznakowanej literką „B”) trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust.4 ustawy Pzp.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim. Wszelkie dokumenty i oświadczenia w językach obcych należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
| IV 4 5 okres |
30
|