GuidZP400 |
8bcc701f-959a-4800-8a65-cfd8960e1639
|
Biuletyn |
582613-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zespół Szkół Mechanicznych Nr 2
|
Regon |
19512700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Słoneczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
19
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bydgoszcz
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
85348
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
kujawsko-pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
52 373 12 39
|
Zamawiajacy fax |
52 373 12 39
|
Zamawiajacy email |
ryszardl@poczta.onet.pl
|
Adres strony url |
www.zsmnr2.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Modernizacja i wyposażenie warsztatów i pracowni kształcenia praktycznego w szkołach zawodowych w Bydgoszczy – etap I” otrzymał dofinansowanie ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko Pomorskiego 2014-2020, w ramach Poddziałania 6.4.3 Inwestycje w infrastrukturę kształcenia zawodowego w ramach ZIT, Schemat: Poprawa jakości usług edukacyjnych szkół zawodowych poprzez inwestycje w infrastrukturę i wyposażenie, w ramach Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych (ZIT).
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zsmnr2.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Zespół Szkół Mechanicznych nr 2, ul. Słoneczna 19, 85-348 Bydgoszcz
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i montaż urządzeń i osprzętu na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zwodzie technik mechanik i technik przemysłu mody w Zespole Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul Słonecznej 19.
|
Numer referencyjny |
ZSM nr 2 - 1/D/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa i montaż urządzeń i osprzętu na potrzeby pracowni kształcenia zawodowego w zwodzie technik mechanik i technik przemysłu mody w Zespole Szkół Mechanicznych nr 2 w Bydgoszczy zlokalizowanym przy ul Słonecznej 19.
|
Cpv glowny przedmiot |
31000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
1. W terminie do 30.11.2017r.
2.Zamawiający dopuszcza przesunięcie (zmianę) terminu wykonania przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia (oddzielnie lub łącznie):
1) zwłoki (nie wynikającej z winy Wykonawcy) w wydaniu przez właściwe organy decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie (kontynuowanie) dostawy
2) innych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
3. W związku z jak wyżej Wykonawca zobowiązany jest do złożenia przed upływem terminu umownego stosownego wniosku o jego zmianę, przedstawiając okoliczności faktyczne uzasadniające zmianę terminu umownego.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający wymaga wykazania spełniania następującego warunku określonego w art. 22 ust. 1b uPzp, dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej, tj.: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek doświadczenia, jeżeli wykaże że wykonał - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - minimum jednego zamówienia na dostawę urządzeń o podobnych parametrach technicznych dla użytkowników na kwotę co najmniej:
1) Pakiet I - 250.000,00 zł.
2) Pakiet V - 100.000,00 zł.
3) Pakiet VI -100.000,00 zł.
4) Pakiet VI -100.000,00 zł.
5) Pakiet X - 100.000,00 zł.
6) Pakiet XI - 50.000,00 zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
aktualny odpis z właściwego rejestru lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji – w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 uPzp,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przed podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy - w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1)oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg wzoru Zamawiającego).
2)*zobowiązanie podmiotu trzeciego (w oryginale), o którym mowa w pkt. V.4. niniejszej SIWZ
Informacje zawarte w ww. dokumentach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.3) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie o którym mowa w pkt VI.1.1) niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to musi potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków oraz brak podstaw wykluczenia.
4). Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt. VI.1.1) niniejszej SIWZ.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt VI.5.1) niniejszej SIWZ - składa dokument/y wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
5). Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów o których mowa w pkt. VI.6. niniejszej SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Pełnomocnictwo jeśli jest konieczne.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zmiana umowy w formie pisemnego aneksu może nastąpić na zasadach określonych w art. 144 ust. 1pkt 2-6 uPzp, w tym w przypadku:
1)zmiany przepisów prawa powszechnie obowiązujących, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron,
2)zmiany warunków gospodarczych,
3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia,
4)zmiany osób przewidzianych do realizacji zamówienia – jeśli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania oferty, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt V.2. SIWZ,
5)zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT) Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany wynagrodzenia odpowiednio do zmienionych stawek.
6)okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|