GuidZP400 |
f7057e87-cbb1-4f18-8fd8-44207a2f6ad2
|
Biuletyn |
582420-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sławków
|
Regon |
27625755800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2931552 w. 41
|
Zamawiajacy fax |
322 931 233
|
Zamawiajacy email |
msekula@slawkow.pl
|
Adres strony url |
www.slawkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany z udziałem środków Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWE ŚLĄSKIE”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych”.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.slawkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.slawkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sławkowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1, 21-260 Sławków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej - Komputery stacjonarne z systemem operacyjnym wraz z UPS oraz oprogramowaniem antywirusowym w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa”
|
Numer referencyjny |
ZZ.II.271.17.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa infrastruktury sprzętowej dla potrzeb Gminy Sławków. Przedmiot zamówienia obejmuje 35 sztuk komputerów stacjonarnych z systemem operacyjnym wraz z UPS oraz oprogramowaniem antywirusowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 8 SIWZ.
W/w dokumentacja jest załącznikiem do SIWZ i jest dostępna na stronie internetowej zamawiającego: http://bip.slawkow.pl/. W przypadku, gdyby Wykonawca nie posiadał dostępu do Internetu, musi to zgłosić zamawiającemu. W takiej sytuacji dokumentacja będzie udostępniana wykonawcom w celu sporządzenia oferty.
Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła, szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
Informacje na temat podwykonawców:
a)W przypadku, gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, która zamierza im powierzyć, podania nazw firm podwykonawców (zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ ).
b)Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
c)Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
Zgodnie z treścią art. 24aa ust. 1 ustawy PZP Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podległa wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu
|
Cpv glowny przedmiot |
30213000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania przedmiotu zamówienia: do 30 dni od daty podpisania umowy
Przez termin wykonania/zakończenia zamówienia należy rozumieć spisanie protokołu odbioru przedmiotu zamówienia.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej i zawodowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej jednej dostawy zestawów komputerowych z oprogramowaniem lub komputerów przenośnych z oprogramowaniem o wartości minimum 100.000 zł brutto. W przypadku dostaw, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, chyba, że Zamawiający posiada te dokumenty lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych ogólnodostępnych baz danych; wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia dokument składa każdy z wykonawców;
2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – Załącznik nr 4 SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
w celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert – Załącznik nr 5 SIWZ,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
w celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ (w przypadku, kiedy Zamawiający samodzielnie nie jest w stanie pobrać ich z ogólnodostępnych stron internetowych):
- opisów w postaci kart katalogowych, testów oraz certyfikatów i deklaracji określonych w SIWZ tj. w Załączniku nr 8 - tylko w odniesieniu do urządzeń wobec których Zamawiający wyraźnie zaznaczył taką konieczność;
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Druk oferty zgodnie z Załącznikiem nr 7 SIWZ;
2.Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
3.Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza);
4.Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy PZP w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
5.Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP.
6.Zestawienie oferowanego sprzętu – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 6 SIWZ.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału Wykonawcy w postępowaniu jest wniesienie wadium w wysokości: 1.500,00 zł (słownie tysiąc pięćset złotych 00/100);
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
- w pieniądzu - winno być wpłacone na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku DB PBC O / Sławków - nr rachunku 36 1910 1048 2106 2329 6190 0005 (niedopuszczalne jest wniesienie wadium w kasie Zamawiającego);
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 roku poz. oraz z 2015, poz. 978 i 1240)
3. Wadium w postaci dokumentu (gwarancji, poręczenia) należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, Rynek 1, 41-260 Sławków sekretariat .
4. Wadium wniesione w pieniądzu musi być na Rachunku bankowym Zamawiającego przed terminem składania ofert (dniem wniesienia jest dzień uznania na rachunku Zamawiającego).
5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, to gwarancja winna być bezwarunkowa, nieodwołalna i sporządzona zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
11.6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty lub zamieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium” dołączonej do oferty.
W przypadku dołączenia do oferty zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty i dołączonych oświadczeń wraz z dokumentami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
11.7. Oferta niezabezpieczona w formie wadium zostanie odrzucona bez rozpatrzenia.
11.8. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
11.9. Zamawiający zatrzyma wadium, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyrazi zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co spowoduje brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ – Wzór umowy.
2.Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorze umowy – Załącznik nr 1 do SIWZ.
3.Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy.
4.Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|