Dostawa macierzy dyskowych, półek dyskowych oraz dysków twardych.

Data publikacji 2017-09-04
Data zakończenia 2017-09-12 00:00:00
Instytucja Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582019-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302331411
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- macierzy dyskowych w obudowie typu rack w ilości 10 szt.
- półek dyskowych do składowania danych w obudowie typu rack w ilości 10 szt.
- dysków twardych do dysku sieciowego Network Attached Storage w ilości 80 szt.
- dysków twardych 2,5” min. 500 GB każdy w ilości 10 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 df1292e1-e574-407a-9428-1175df9b8b07
Biuletyn 582019-N-2017
Zamawiajacy nazwa Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy
Regon 1527142800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Młynarska
Zamawiajacy adres numer domu 43/45
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 01-170
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 8511612
Zamawiajacy fax 22 6656044
Zamawiajacy email miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl
Adres strony url http://strazmiejska.waw.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://strazmiejska.waw.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://strazmiejska.waw.pl/
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert 1
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny Inny sposób: osobiście, pocztą tradycyjną, kurierem (kurierem również na adres Wydział Zamówień Publicznych Straży Miejskiej m.st. Warszawy, ul. Sołtyka 8/10, 01-163 Warszawa, Wejście C
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa macierzy dyskowych, półek dyskowych oraz dysków twardych.
Numer referencyjny SM-WZP-2131-23/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - macierzy dyskowych w obudowie typu rack w ilości 10 szt. - półek dyskowych do składowania danych w obudowie typu rack w ilości 10 szt. - dysków twardych do dysku sieciowego Network Attached Storage w ilości 80 szt. - dysków twardych 2,5” min. 500 GB każdy w ilości 10 szt.
Cpv glowny przedmiot 30233141-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 85365,85
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacja z sesji otwarcia ofert) ma obowiązek (samodzielnie bez wezwania), zgodnie z art. 24 ust. 11, przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. UWAGA!!! Jeżeli Wykonawca nie należy do żadnej grupy kapitałowej może złożyć informację już wraz z ofertą na odpowiednio wypełnionym i podpisanym wzorze, który stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. Zasady składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę poza terytorium RP: 1) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa oświadczenie, o którym mowa w pkt. 2. 2) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale IX pkt 3 ppk. 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 6. Zasady składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie w rozumieniu art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi wykazać spełnienie warunków określonych w ROZDZIALE VII. 2) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego sam musi wykazać brak podstaw do wykluczenia z art. 24 ust.1 pkt.12-23 oraz z art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp. 3) Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4) W przypadku złożenia oferty wspólnej, w formularzu oferty pełnomocnik zaznacza w czyim imieniu występuje. 5) Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem. Inne dokumenty wymagane w postępowaniu, które należy załączyć do oferty, oprócz dokumentów wymienionych w rozdziale IX. Do oferty (sporządzonej zgodnie z załącznikiem nr 1 i 2 do SIWZ), oprócz dokumentów wymienionych w Rozdziale IX, należy załączyć: 1) Formularz cenowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 2) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wskazania części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – wzór stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. 3) Dokument potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę(-y) właściwie umocowaną(-e), jeżeli nie wynika to z innych dokumentów załączonych do oferty (np.: pełnomocnictwo, umowa spółki cywilnej), 4) W sytuacji złożenia oferty wspólnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo zgodnie z wymogami opisanymi w Rozdziale IX pkt 6.
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca starający się o zamówienie jest zobowiązany wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości 2 500,00 zł (dwa tysiące pięćset złotych). Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wykonawca nie wniesie wadium lub jeżeli wadium zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy.
Aukcja elektroniczna 1
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona Aukcja będzie prowadzona na platformie aukcyjnej m.st. Warszawy pod adresem: https://aukcje.um.warszawa.pl
Elementy aukcji elektronicznej Elementem, którego wartość będzie przedmiotem aukcji jest cena brutto za realizację zamówienia. Ceną wyjściową w aukcji elektronicznej dla każdego Wykonawcy będzie cena brutto zaproponowana przez danego Wykonawcę w złożonej ofercie pisemnej.
Informaje przebiegu aukcji W toku aukcji elektronicznej Wykonawcy za pomocą formularza umieszczonego na stronie internetowej, umożliwiającego wprowadzanie niezbędnych danych w trybie bezpośredniego połączenia z tą stroną, składają kolejne korzystniejsze postąpienia, podlegające automatycznej ocenie i klasyfikacji. Wykonawcy po zalogowaniu do platformy aukcyjnej na bieżąco są informowani o każdym złożonym postąpieniu (bez możliwości zidentyfikowania Wykonawców biorących udział w aukcji) w tym ich wysokości oraz aktualnie zajmowanym miejscu z uwzględnieniem wyniku aukcji.
Warunki do licytacji Postąpienia składane w toku aukcji elektronicznej będą podlegały automatycznej ocenie i klasyfikacji, zgodnie ze wzorem oceny ofert dla kryterium cena brutto. Minimalna wysokość postąpień to 500 zł. Postąpienia, pod rygorem nieważności składa się opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego W celu uczestnictwa w akcji Wykonawca musi dysponować sprzętem, który: - posiada zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu (Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy), - jest wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiada co najmniej 1 GB pamięci RAM (są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7), - posiada zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, - posiada połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s.
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja Wykonawcy chcący wziąć udział w aukcji elektronicznej muszą się zalogować na platformie aukcyjnej wpisując kod dostępu w odpowiednie pole systemu. Kod dostępu zostanie przekazany przez operatora platformy aukcyjnej Wykonawcom, których oferty nie zostaną odrzucone.
IV aukcja jednoetapowa 1
IV aukcja jednoetapowa czas 15
Warunki zamkniecia aukcji Zamawiający przewiduje zamknięcie aukcji po upływie 15 minut. Czas aukcji może ulec automatycznemu przedłużeniu. Czas przedłużenia aukcji liczony jest od złożenia ostatniego postąpienia i wynosi 3 minuty. Szczegółowe informacje Wykonawca otrzyma w zaproszeniu do aukcji.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w przypadku gdy wystąpią uzasadnione okoliczności powodujące konieczność zmiany zaoferowanego produktu, np.: z powodu wycofania go z produkcji, lub zaprzestania produkcji danego produktu (np.: zakończenia cyklu produkcyjnego danego modelu). Zaistnienie takiej sytuacji musi być udokumentowane - poparte stosownym dokumentem, np. oświadczeniem Wykonawcy lub innym dokumentem. Produkt zamienny nie może cechować się gorszymi parametrami technicznymi, musi być kompatybilny z pozostałymi elementami przedmiotu umowy oraz nie może powodować podwyższenia ceny umowy wynikającej z oferty przetargowej.
IV 4 4 data 2017-09-12T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)