GuidZP400 |
d5115318-d184-4b25-a74a-cc9a0676d2e6
|
Biuletyn |
582049-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Łódzka - Biblioteka
|
Regon |
158300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
223
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90924
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 312 059
|
Zamawiajacy fax |
426 312 939
|
Zamawiajacy email |
przetarg@lib.p.lodz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia państwowa
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zp.p.lodz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Biblioteka Politechniki Łódzkiej, 90-924 Łódź, ul. Wólczańska 223, bud. B22, IV p. pok. 412
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wydrukowanych nakładów wydawnictw, oznaczonych numerami ISBN lub/i ISSN dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej Nr sprawy B/6/2017/ZP
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy B/6/2017/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem postępowania jest dostawa wydrukowanych nakładów wydawnictw, oznaczonych numerami ISBN lub/i ISSN dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej, na podstawie nakładów zgłoszonych do planu wydawniczego, podanych w Załączniku nr 2 do niniejszej Specyfikacji. Wymieniony plan wydawniczy jest zakładanym przedmiotem zamówienia i stanowi jedynie podstawę do ustalenia oferowanej przez Wykonawców ceny jednostkowej drukowanych pozycji. Zamawiający przewiduje jego modyfikacje.
|
Cpv glowny przedmiot |
22100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
300000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, potwierdzające niezaleganie z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
3. Zaświadczenie z ZUS o niezaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert,
4. Zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
5. Potwierdzenie w formie kserokopii polisy OC, potwierdzającej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego na kwotę 50000,00 PLN.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Wykaz zrealizowanych zleceń wykonanych w okresie ostatnich 3 lat 2014-2016 przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca i podmioty, na rzecz których zlecenia te zostały wykonane. Wykonawcy są zobowiązani udokumentować wykonanie trzech usług w ciągu ostatnich 3 lat, tj. od 1.01.2014 r. do 31.12.2016 r. dot. „Drukowania książek” o wartości min. 100.000,00 PLN (sto tysięcy) brutto każda z usług. W przypadku zamówień dotyczących wydawnictwa seryjnego (cyklicznego) – Zamawiający oczekuje podania łącznej sumy zleceń na kwotę min. 100.000,00 PLN brutto.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pakiet egzemplarzy okazowych książek wydrukowanych przez Wykonawcę wraz z wykazem
Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości – 6.000,00 PLN.
Wadium musi zostać zarejestrowane na koncie Zamawiającego do 14 września 2017 r. do godz. 10.00.
Potwierdzenie wniesienia wadium musi zostać dołączone do oferty przed godziną składania ofert, tj. przed 14 września 2017 r. do godz. 10.00 jako załącznik nr 7 do oferty.
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
• pieniądzu;
• poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
• gwarancjach bankowych;
• gwarancjach ubezpieczeniowych;
• poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240).
Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiającego:
• wadium w PLN: PEKAO S.A. II O/ŁÓDŹ 25 1240 3028 1111 0000 2822 2228 z dopiskiem: wadium w przetargu nieograniczonym na dostawę wydrukowanych nakładów wydawnictw, oznaczonych numerami ISBN lub/i ISSN
dla Biblioteki Politechniki Łódzkiej B/6/2017/ZP.
Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w rozdz. VII. 5 niniejszej SIWZ, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert).
Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie:
• pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty;
• innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie.
Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP.
Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający może odstąpić od umowy w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
2. Strony zgodnie oświadczają, że odstąpienie od umowy w przypadku określonym w ust. 1 niniejszego paragrafu umowy, nastąpi w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, bez naliczania kar umownych.
3. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.
4. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do terminu realizacji Przedmiotu Zamówienia
5. w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m.in. w sytuacji niezrealizowania przedmiotu zamówienia do wskazanej w § 1 ust. II pkt 2 kwoty netto w terminie określonym w § 1 ust. III niniejszej umowy.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do przedmiotu zamówienia w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m.in. w sytuacji zmian wynikających z procedur wewnętrznych Zamawiającego wpływających na ilość, rodzaj, specyfikę przedmiotu zamówienia i konieczność wykonania przedmiotu zamówienia spoza Załącznika nr 1.
7. Zamawiający dopuszcza zmiany treści umowy w przypadku, gdy zaistnieje istotna zmiana okoliczności powodująca, że wykonanie umowy w dotychczasowym brzmieniu nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
8. Zamawiający zastrzega odstąpienie od umowy z winy Wykonawcy, tj. m.in. w sytuacji niepodjęcia przez Wykonawcę czynności koniecznych do rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia lub wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób sprzeczny z postanowieniami umowy, w terminie 30 dni od chwili powzięcia wiadomości o okolicznościach stanowiących powody odstąpienia od umowy.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany treści umowy w odniesieniu do terminu realizacji zamówienia
w przypadku okoliczności, których nie można przewidzieć na etapie wszczęcia postępowania, m. in. w sytuacji opóźnień w dostawie materiałów potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia niezależnych od Wykonawcy.
10. Zamawiający przewiduje zmianę treści umowy na skutek zmian legislacyjnych przewidzianych w powszechnie obowiązujących przepisach prawa w odniesieniu do usług objętych przedmiotem zamówienia, w tym m.in. w zakresie zmiany podatku VAT.
11. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści zawartej umowy z powodu zmian teleadresowych Wykonawcy.
12. Zmiana umowy pod rygorem nieważności musi być stwierdzona na piśmie w formie aneksu.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
1. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone, jako tajemnica przedsiębiorstwa, były przez Wykonawcę złożone w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem „tajemnica przedsiębiorstwa” lub spięte (zszyte) oddzielnie od pozostałych, jawnych elementów oferty. Brak jednoznacznego wskazania, które informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oznaczać będzie, że wszelkie oświadczenia i zaświadczenia składane w trakcie niniejszego postępowania są jawne bez zastrzeżeń.
2. Zastrzeżenie informacji, które nie stanowią tajemnicy przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, będzie traktowane jako bezskuteczne i skutkować będzie zgodnie z uchwałą SN z 20 października 2005 (sygn. III CZP 74/05) ich odtajnieniem.
3. Zamawiający informuje, że w przypadku kiedy Wykonawca otrzyma od niego wezwanie w trybie art. 90 ustawy PZP, a złożone przez niego wyjaśnienia i/lub dowody stanowić będą tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawcy będzie przysługiwało prawo zastrzeżenia ich jako tajemnica przedsiębiorstwa. Przedmiotowe zastrzeżenie Zamawiający uzna za skuteczne wyłącznie w sytuacji, kiedy Wykonawca oprócz samego zastrzeżenia, jednocześnie wykaże, iż dane informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
|
IV 4 4 data |
2017-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|