Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-10-10 00:00:00
Instytucja Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Oleśnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 581635-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Cyfrowy aparat RTG ; Cyfrowy aparat USG - 2 sztuki.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych
stanowiących załączniki nr 1 A i nr 1 B, do niniejszej SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 00c377c4-300d-4b24-b68c-d3bffff19072
Biuletyn 581635-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 93161674300000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mikołaja Reja
Zamawiajacy adres numer domu 10
Zamawiajacy miejscowosc Oleśnica
Zamawiajacy kod pocztowy 56-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 798 28 04
Zamawiajacy email zamowienia@szpzoz-olesnica.pl
Adres strony url www.szpzoz-olesnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Poprawa jakości i dostepności do świadczeń opieki zdrowotnej w rodzaju POZ i AOS poprzez zakup nowoczesnej aparatury medycznej do Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Oleśnicy.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpzoz-olesnica.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności, w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej w Oleśnicy, ul. Reja 10; 56-400 Oleśnica
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej
Numer referencyjny SZPZOZ/ZP/01/UE/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Cyfrowy aparat RTG ; Cyfrowy aparat USG - 2 sztuki. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacjach technicznych stanowiących załączniki nr 1 A i nr 1 B, do niniejszej SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 1361111,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2018-03-01T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga polisy ubezpieczeniowej dokumentującej, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 100.000,00 złotych (słownie: sto tysięcy złotych), zgodnie z art. 22c ust. 1 pkt 3 ustawy pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow doświadczenie zawodowe: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga wykazania realizacji wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, że wykonał co najmniej jedną dostawę wraz ze wskazaniem ich wartości i zakresu wykonanych dostaw, terminów realizacji tych zamówień oraz nazw Zamawiających, a także dowodów wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zamówieniem - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ; b) potencjał techniczny: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę, autoryzacji producenta, przez którą należy rozumieć, że Wykonawca jest upoważniony do reprezentowania producenta dla oferowanego urządzenia w zakresie prowadzenia wszystkich czynności prawnych, w tym importu, marketingu, sprzedaży, dystrybucji oraz świadczenia usług związanych z montażem i uruchomieniem oraz konserwacją i pracami inżynieryjnymi;
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe kadra techniczna: W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę wykazu osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi załącznik nr 2.2 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W celu wstępnego potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest wraz z ofertą złożyć aktualne na dzień składania ofert Oświadczenie na formularzu Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia zgodnie z wzorem standardowego formularza określonego w rozporządzeniu wykonawczym Komisji europejskiej wydanym na podstawie art. 59 ust. 2 dyrektywy 2014/24/UE. Tekst jednolitego dokumentu w formacie DOC (wersja edytowalna) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Zamawiający informuje, że pod adresem https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl („Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD). Serwis umożliwiający wypełnienie i ponowne wykorzystanie ESPD”) Komisja Europejska udostępniła narzędzie umożliwiające Zamawiającym i Wykonawcom utworzenie, wypełnienie i ponowne wykorzystanie standardowego formularza Jednolitego Europejskiego Dokumentu Zamówienia (JEDZ/ESPD) w wersji elektronicznej (eESPD). W przypadku podmiotów ubiegających się o zamówienie wspólnie, „jednolity dokument” składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2. Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp. 3. Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku Przynależności do tej samej grupy kapitałowej (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia). Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowe informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp, zgodnie z treścią załącznika nr 4 do SIWZ w formie pisemnej. 4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wzywa wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 10 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy pzp. 5. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Polski zamiast dokumentu o którym mowa w pkt. 2 niniejszego rozdziału SIWZ, składa: 1) dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) dokument ten, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt. 3 niniejszego rozdziału SIWZ, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym, albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 1 niniejszego rozdziału SIWZ stosuje się odpowiednio; 4) w przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiedniego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 6. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Wykonawcy zobowiązani są do złożenia następujących dokumentów: 1) dokumenty potwierdzające, że oferowany wyrób jest dopuszczony do obrotu i stosowania w placówkach służby zdrowia, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 z późn. zm.); 2) w przypadku wyrobów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych - odpowiednie dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania (Deklaracje zgodności; Certyfikaty CE). 7. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności wymaganych w niniejszym rozdziale dokumentów lub oświadczeń w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobierze samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 8. Jeżeli jest to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać Wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów. 9. Oświadczenia, o których mowa w rozdziale VII SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp oraz dotyczące podwykonawców, składane są w oryginale. 10. Dokumenty inne niż oświadczenia, o których mowa w pkt. 9 niniejszego rozdziału SIWZ, składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. Wykonawca może, w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. 13. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - dokument musi zostać załączony do oferty. 14. W celu oceny czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów, które określają w szczególności: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. 15. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów potwierdzających nie podleganie wykluczeniu. Zamawiający ocenia, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja finansowa lub ekonomiczna, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 13 - 22 i ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp. 16. Wykonawca, który polega na sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, odpowiada solidarnie z podmiotem, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów, za szkodę poniesioną przez Zamawiającego powstałą w skutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. 17. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt. 12 niniejszego rozdziału SIWZ, nie potwierdzają spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną. 18. Jeżeli Wykonawca złoży ofertę wspólną lub Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu – w odpowiedzi na wezwanie składa dokumenty opisane powyżej. Dokumenty te dotyczą każdego z partnerów konsorcjum (przy ofercie wspólnej) oraz każdego z podmiotów na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 19. Oferta wspólna - sposób przygotowania oferty opisany jest w rozdziale XI SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1. Załącznik nr 1 A: - Specyfikacja techniczna cyfrowego aparatu RTG. 2. Załącznik nr 1 B: - Specyfikacja techniczna cyfrowego aparatu USG. 3. Załącznik nr 2. 1: - Wykaz dostaw i instalacji aparatury medycznej oddzielnie dla aparatury medycznej: RTG i USG. 4. Załącznik nr 2.2: - Wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia. 5. Załącznik nr 3: - Tekst jednolitego dokumentu zamówień https://ec.europa.eu/growth/tools-databases/espd/filter?lang=pl („Jednolity europejski dokument zamówienia (ESPD). 6. Załącznik nr 4: - Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. 7. Załącznik nr 5: - Forma zwrotu wadium. 8. Załącznik nr 6: - Formularz ofertowy. 9. Załącznik nr 7: - Projekt umowy w sprawie zamówienia publicznego z załącznikami, przy czym: zał. nr 7.1 - umowa na cyfrowy aparat RTG; zał. nr 7.2 - umowa na cyfrowy aparat USG.
Czy wadium 1
Wadium 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w formie przewidzianej w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 2. Ustala się wadium dla poszczególnych części zamówienia zgodnie z art. 45 ust. 5 ustawy pzp w kwocie: L/p Nazwa przedmiotu zamówienia (zadania) Kwota wadium w PLN 1 Część I Cyfrowy aparat RTG. 22.000,00 2 Część II Cyfrowy aparat USG- dla dwóch sztuk. 17.000,00 3. Okres ważności wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK S.A. nr 79 1090 2428 0000 0001 3470 3789 z tytułem wpłaty: „Wadium na RTG” dla części I, natomiast dla części II „Wadium USG” przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy umieścić w oryginale wewnątrz koperty, w której złożono ofertę. 6. Warunki zwrotu wadium: 1) Zamawiający zwraca wszystkim Wykonawcom wadium niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy pzp, 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, o którym mowa w rozdziale XVI niniejszej SIWZ, 3) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert wadium zwraca się niezwłocznie. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 8. Wadia wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami Wykonawcy, którego oferta została wybrana, w przypadku, gdy: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych ofercie, sporządzonej i zgodnej z SIWZ; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Do oferty należy dołączyć informację o formie zwrotu wadium wg. wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, a mianowicie: 1) w przypadku wpłaconego wadium w pieniądzu, Wykonawca podaje numer rachunku bankowego, na który należy przelać kwotę wadium, 2) w przypadku wadium wniesionego w formie: poręczeń bankowych, poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej oraz gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - należy zaznaczyć „osobisty odbiór” lub podać sposób przekazania Wykonawcy wymienionego dokumentu. 12. Wykonawca załącza do oferty dowód potwierdzający wniesienie wadium.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 60
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)