Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 2 pakiety

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Szpital Powiatowy w Zawierciu
Miejscowość Zawiercie
Województwo śląskie
Branża
  • Różny sprzęt i artykuły biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582868-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301900007
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 2 pakiety - z godnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 46e3b40e-3f98-4bc2-94fe-8e019e8ced7d
Biuletyn 582868-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Powiatowy w Zawierciu
Regon 27627111000000
Zamawiajacy adres ulica Miodowa
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Zawiercie
Zamawiajacy kod pocztowy 42-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 326 740 361
Zamawiajacy fax 326 721 532
Zamawiajacy email zampub@szpitalzawiercie.pl
Adres strony url www.szpitalzawiercie.pl
Adres strony internetowej www.szpitalzawiercie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.szpitalzawiercie.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpitalzawiercie.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14. 42-400 Zawiercie
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 2 pakiety
Numer referencyjny DZP/PN/42/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 2 pakiety - z godnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30190000-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj. udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówienia polegającego na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, tj. powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 30%.
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga: a) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem i obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy), b) aktualnej karty charakterystyki dla produktu, który został sklasyfikowany przez jego producenta jako substancja bądź mieszanina niebezpieczna zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE, a ponadto jako Wykonawca jest gotowy dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki dla tejże substancji wraz z zamawianym produktem (podstawa prawna: art. 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku) - dotyczy Pakietu nr 1, c) oświadczenia Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanej karty charakterystyki substancji dla produktu wcześniej zakupionego, w sytuacji kiedy taka karta ulegnie zaktualizowaniu przez cały czas trwania umowy, zgodnie z zasadami przyjętymi w artykule 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku - dotyczy Pakietu nr 1, d) oświadczenia, że materiał eksploatacyjny zaproponowany przez Wykonawcę powinien spełniać parametry nie gorsze niż wskazane w zakresie wydajności oraz: - wykonany z fabrycznie nowych elementów wpływających bezpośrednio na jakość wydruku: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (np. obudowa), w którym wszystkie części pochodzą z bieżącej produkcji i wytworzone są seryjnie w cyklu produkcyjnym, - opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, - którego wydajność, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, - który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, - który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, - w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, - w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem - dotyczy Pakietu nr 1, e) Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu w kolumnie nr E „Marka / producent i nazwa oferowanego materiału” w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) a także na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego: 1) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, 2) jest fabrycznie nowy, wytworzony w trakcie procesu produkcyjnego, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, 3) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt - dotyczy Pakietu nr 1
Okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się. 4.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się. 4.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego, b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego,
Zakresie warunkow udzialu Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci a. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem i obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a ponadto, że jestem gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy). b. Oświadczenie Wykonawcy, że posiadam aktualną kartę charakterystyki dla produktu, który został sklasyfikowany przez jego producenta jako substancja bądź mieszanina niebezpieczna zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE, a ponadto jako Wykonawca jestem gotowy dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki dla tejże substancji wraz z zamawianym produktem (podstawa prawna: art. 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku) - dotyczy Pakietu nr 1. c. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanej karty charakterystyki substancji dla produktu wcześniej zakupionego, w sytuacji kiedy taka karta ulegnie zaktualizowaniu przez cały czas trwania umowy, zgodnie z zasadami przyjętymi w artykule 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku - dotyczy Pakietu nr 1. d. Oświadczenie Wykonawcy, że materiał eksploatacyjny zaproponowany przeze mnie spełnia parametry nie gorsze niż wskazane w zakresie wydajności oraz: - wykonany jest z fabrycznie nowych elementów wpływających bezpośrednio na jakość wydruku: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (np. obudowa), w którym wszystkie części pochodzą z bieżącej produkcji i wytworzone są seryjnie w cyklu produkcyjnym, - opakowany jest hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania, - którego wydajność, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu, - który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu, - który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, - który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej, - w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny, - w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem - dotyczy Pakietu nr 1. e. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez mnie produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu w kolumnie nr E pn. „Marka / producent i nazwa oferowanego materiału” w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) a także na wezwanie Zamawiającego dostarczę opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego: 1) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu, 2) jest fabrycznie nowy, wytworzony w trakcie procesu produkcyjnego, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu, 3) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt - dotyczy Pakietu nr 1.
Inne dokumenty niewymienione Oferta powinna zawierać: -podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ, -podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ, -podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej; a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a, b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 a, b- powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego. c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób . e)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy do 50 % wartości całego przedmiotu umowy w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy. 3. Strony ustalają, że w sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy. 4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579). 5. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)