GuidZP400 |
46e3b40e-3f98-4bc2-94fe-8e019e8ced7d
|
Biuletyn |
582868-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Zawierciu
|
Regon |
27627111000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Miodowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
14
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawiercie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
42-400
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
326 740 361
|
Zamawiajacy fax |
326 721 532
|
Zamawiajacy email |
zampub@szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Adres strony internetowej |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalzawiercie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Powiatowy w Zawierciu ul. Miodowa 14. 42-400 Zawiercie
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 2 pakiety
|
Numer referencyjny |
DZP/PN/42/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących – 2 pakiety - z godnie z zapisami zawartymi w formularzu asortymentowo - cenowym - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje udzielenia zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp tj. udzielenie w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy dostaw, zamówienia polegającego na dostawie materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących, tj. powtórzeniu podobnych dostaw do wysokości 30%.
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
W celu spełnienia wymagań dotyczących przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga:
a) oświadczenia Wykonawcy, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem i obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a ponadto, że Wykonawca jest gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy),
b) aktualnej karty charakterystyki dla produktu, który został sklasyfikowany przez jego producenta jako substancja bądź mieszanina niebezpieczna zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE, a ponadto jako Wykonawca jest gotowy dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki dla tejże substancji wraz z zamawianym produktem (podstawa prawna: art. 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku) - dotyczy Pakietu nr 1,
c) oświadczenia Wykonawcy, w którym zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanej karty charakterystyki substancji dla produktu wcześniej zakupionego, w sytuacji kiedy taka karta ulegnie zaktualizowaniu przez cały czas trwania umowy, zgodnie z zasadami przyjętymi w artykule 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku - dotyczy Pakietu nr 1,
d) oświadczenia, że materiał eksploatacyjny zaproponowany przez Wykonawcę powinien spełniać parametry nie gorsze niż wskazane w zakresie wydajności oraz:
- wykonany z fabrycznie nowych elementów wpływających bezpośrednio na jakość wydruku: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (np. obudowa), w którym wszystkie części pochodzą z bieżącej produkcji i wytworzone są seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- opakowany hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
- którego wydajność, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,
- który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
- który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
- który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
- w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
- w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem - dotyczy Pakietu nr 1,
e) Wykonawca jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu w kolumnie nr E „Marka / producent i nazwa oferowanego materiału” w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) a także na wezwanie Zamawiającego dostarczy opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego:
1) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
2) jest fabrycznie nowy, wytworzony w trakcie procesu produkcyjnego, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
3) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt - dotyczy Pakietu nr 1
|
Okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
4.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawców niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Ponadto Zamawiający wymaga dostarczenia dokumentu świadczącego o odpowiedzialności solidarnej Wykonawcy i podmiotu, na którego zasoby powołuje się.
4.W celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów Zamawiający żąda dokumentów dotyczących w szczególności:
a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia,
c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
a. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonanie decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego,
b. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymane w całości wykonania decyzji właściwego organu-wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego,
|
Zakresie warunkow udzialu |
Ocena spełnienia warunków udziału w postepowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/ nie spełnia w oparciu o oświadczenie - załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane wyroby są dopuszczone do obrotu i użytkowania zgodnie ze swoim przeznaczeniem i obowiązującymi w tym zakresie normami i przepisami, a ponadto, że jestem gotowy w każdej chwili na żądanie Zamawiającego potwierdzić to poprzez przesłanie kopii odpowiedniej dokumentacji (o ile dotyczy).
b. Oświadczenie Wykonawcy, że posiadam aktualną kartę charakterystyki dla produktu, który został sklasyfikowany przez jego producenta jako substancja bądź mieszanina niebezpieczna zgodnie z dyrektywą 67/548/EWG lub dyrektywą 1999/45/WE, a ponadto jako Wykonawca jestem gotowy dostarczyć Zamawiającemu aktualną kartę charakterystyki dla tejże substancji wraz z zamawianym produktem (podstawa prawna: art. 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku) - dotyczy Pakietu nr 1.
c. Oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu zaktualizowanej karty charakterystyki substancji dla produktu wcześniej zakupionego, w sytuacji kiedy taka karta ulegnie zaktualizowaniu przez cały czas trwania umowy, zgodnie z zasadami przyjętymi w artykule 31 Rozporządzenia (WE) Nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady z dnia 18 grudnia 2006 roku - dotyczy Pakietu nr 1.
d. Oświadczenie Wykonawcy, że materiał eksploatacyjny zaproponowany przeze mnie spełnia parametry nie gorsze niż wskazane w zakresie wydajności oraz:
- wykonany jest z fabrycznie nowych elementów wpływających bezpośrednio na jakość wydruku: bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny lub pełnowartościowych komponentów z odzysku (np. obudowa), w którym wszystkie części pochodzą z bieżącej produkcji i wytworzone są seryjnie w cyklu produkcyjnym,
- opakowany jest hermetycznie, nie noszący śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz używania,
- którego wydajność, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego zalecanego przez producentów sprzętu,
- który zapewnia jakość wydruku co najmniej taką, jak materiał oryginalny, zalecany przez producenta sprzętu,
- który nie ogranicza pełnej współpracy z programem sprzętu, monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
- który w żadnym stopniu nie narusza praw patentowych ani innej własności intelektualnej,
- w którym wszystkie części są nowe, w szczególności bęben światłoczuły, listwa podająca, listwa zbierająca, wałek magnetyczny,
- w którym zastosowano toner/ tusz dopasowany do pracy z danym urządzeniem - dotyczy Pakietu nr 1.
e. Oświadczenie Wykonawcy, że oferowane przez mnie produkty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wpisanie nazwy oraz nazwy producenta produktu w kolumnie nr E pn. „Marka / producent i nazwa oferowanego materiału” w formularzu cenowym (załącznik nr 2 do SIWZ) a także na wezwanie Zamawiającego dostarczę opis ze szczegółową specyfikacją, z której w sposób nie budzący wątpliwości winno wynikać, że oferowany materiał eksploatacyjny posiada takie same lub lepsze parametry techniczne, jakościowe, niż określone przez Zamawiającego:
1) nie narusza praw gwarancyjnych producenta sprzętu,
2) jest fabrycznie nowy, wytworzony w trakcie procesu produkcyjnego, nie gorszej jakości niż produkt zalecany przez producenta sprzętu,
3) posiada znak firmowy producenta oraz etykiety identyfikujące dany produkt - dotyczy Pakietu nr 1.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oferta powinna zawierać:
-podpisany przez Wykonawcę Formularz ofertowy według załącznika nr 1 do SIWZ,
-podpisany przez Wykonawcę Formularz cenowy według załącznika nr 2 do SIWZ,
-podpisane przez Wykonawcę oświadczenie stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
a)zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 5. pkt a, b – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskała przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
b)Dokumenty, o których mowa w pkt 5 a, b- powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego.
c)Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
d)Jeżeli, w przypadku Wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp. mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu do złożenia na wezwanie Zamawiającego, z tym że w przypadku, gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób .
e)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Dopuszczalna jest zmiana niniejszej umowy w przypadku nie wyczerpania przedmiotu umowy w terminie, o którym mowa w § 3. Na wniosek Zamawiającego może być zawarty aneks o przedłużeniu trwania umowy na warunkach z niej wynikających do czasu wyczerpania asortymentu i wartości umowy.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia dostawy do 50 % wartości całego przedmiotu umowy w zależności od jego potrzeb. Wykonawcy nie przysługuje roszczenie z tytułu niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu umowy.
3. Strony ustalają, że w sprawach nie uregulowanych postanowieniami niniejszej umowy będą miały zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego i ustawy.
4. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony zgodnie z zapisami art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2017r., poz. 1579).
5. Zmiana postanowień niniejszej umowy może być dokonana przez strony w formie pisemnej w drodze aneksu do niniejszej umowy, pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|