„Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie”.

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Gmina Bełchatów
Miejscowość Bełchatów
Województwo łódzkie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583415-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1) Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie (dla uczniów
i uczennic byłego Gimnazjum Publicznego w Dobrzelowie, które zostało włączone do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie z dniem 1 września 2017 r. w związku z Reformą Oświaty).
2) Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części.
Część I – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego oraz terapii pedagogicznej.
Część II – Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (niezbędnych do przeprowadzania zajęć dydaktycznych).
Część III – Zakup oraz dostawa narzędzi TIK.
Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo udzielił, na narzędzia TIK, minimalnej (obowiązkowej) gwarancji na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych urządzeń.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ.

3) Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i rozładunkiem oraz wniesienie zamówionych pomocy oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie.
4) Pomoce, materiały oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych
i fizycznych, trwale oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz numeru seryjnego produktu.
5) Pomoce oraz sprzęt muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych.
6) Sprzęt musi współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz.
7) Minimalne wymagania techniczno-użytkowe pomocy dydaktycznych, materiałów oraz sprzętu podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ są wymagane (obowiązkowe).
8) Niespełnienie jakiegokolwiek minimalnego parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
9) W celu zachowania reguły konkurencyjności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych w treści Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć rozwiązanie o wydajności, jakości, technologii wykonania wyższej lub lepszej, posiadające dodatkowe funkcjonalności, ale nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Równoważne rozwiązanie oferowanym nie może odbiegać znacząco od technologii, funkcjonalności
i wydajności wyszczególnionym w rozwiązaniu wyspecyfikowanym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację dostarczoną przez Wykonawcę potwierdzającą, iż spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów, czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. Więcej informacji dotyczących rozwiązań równoważnych przedstawia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ.
10) Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania materiałów/sprzętu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych.
11) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Gimnazjum nowych horyzontów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Działania XI.1 Wysoka jakość edukacyjna, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d10c6305-1ea5-4aba-acc8-e64c8d2ee110
Biuletyn 583415-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Bełchatów
Regon 59064821500000
Zamawiajacy adres ulica Kościuszki
Zamawiajacy adres numer domu 13
Zamawiajacy miejscowosc Bełchatów
Zamawiajacy kod pocztowy 97-400
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 44 6325211 w. 34
Zamawiajacy fax 446 326 854
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@ugbelchatow.pl
Adres strony url www.ugbelchatow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Gimnazjum nowych horyzontów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Działania XI.1 Wysoka jakość edukacyjna, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.ugbelchatow.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugbelchatow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Tak
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Gminy Bełchatów, ul. Kościuszki 13, 97-400 Bełchatów - pokój nr 44 (II piętro) - Referat Inwestycji i Zamówień Publicznych lub w sekretariacie urzędu.
Nazwa nadana zamowieniu „Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie”.
Numer referencyjny IZ.271.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci 3
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 3
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1) Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych, materiałów eksploatacyjnych oraz narzędzi TIK (technologii informacyjno-komunikacyjnej) do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie (dla uczniów i uczennic byłego Gimnazjum Publicznego w Dobrzelowie, które zostało włączone do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie z dniem 1 września 2017 r. w związku z Reformą Oświaty). 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części, które mogą być realizowane przez jednego wykonawcę lub przez różnych wykonawców. Wykonawca(cy) podpisze(ą) odrębne umowy dla poszczególnych części. Część I – Zakup oraz dostawa pomocy dydaktycznych do zajęć z matematyki, języka polskiego, języka angielskiego, języka niemieckiego oraz terapii pedagogicznej. Część II – Zakup oraz dostawa materiałów eksploatacyjnych (niezbędnych do przeprowadzania zajęć dydaktycznych). Część III – Zakup oraz dostawa narzędzi TIK. Zamawiający wymaga aby Wykonawca obowiązkowo udzielił, na narzędzia TIK, minimalnej (obowiązkowej) gwarancji na okres 12 miesięcy, liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru dostarczonych urządzeń. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla każdej z części zawarty został w formularzach wymaganego sprzętu – załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. 3) Zamówienie obejmuje dostawę wraz z transportem i rozładunkiem oraz wniesienie zamówionych pomocy oraz sprzętu do Szkoły Podstawowej w Dobrzelowie. 4) Pomoce, materiały oraz sprzęt muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad prawnych i fizycznych, trwale oznakowane w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta oraz numeru seryjnego produktu. 5) Pomoce oraz sprzęt muszą być dostarczone Zamawiającemu w oryginalnych opakowaniach fabrycznych. 6) Sprzęt musi współpracować z siecią energetyczną o parametrach: 230 V ± 10%, 50 Hz. 7) Minimalne wymagania techniczno-użytkowe pomocy dydaktycznych, materiałów oraz sprzętu podane w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ są wymagane (obowiązkowe). 8) Niespełnienie jakiegokolwiek minimalnego parametru daje podstawy Zamawiającemu do odrzucenia oferty na podst. art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. 9) W celu zachowania reguły konkurencyjności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne do wyspecyfikowanych w treści Szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Przez równoważny należy rozumieć rozwiązanie o wydajności, jakości, technologii wykonania wyższej lub lepszej, posiadające dodatkowe funkcjonalności, ale nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego. Równoważne rozwiązanie oferowanym nie może odbiegać znacząco od technologii, funkcjonalności i wydajności wyszczególnionym w rozwiązaniu wyspecyfikowanym. Za rozwiązanie równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wykazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Przez bardzo zbliżoną wartość użytkową rozumie się podobne, z dopuszczeniem nieznacznych różnic nie wpływających w żadnym stopniu na całokształt systemu, zachowanie oraz realizowanie podobnych funkcjonalności w danych warunkach, identycznych dla obu rozwiązań, dla których to warunków rozwiązania te są dedykowane. Rozwiązanie równoważne musi zawierać dokumentację dostarczoną przez Wykonawcę potwierdzającą, iż spełnia wymagania funkcjonalne Zamawiającego, w tym wyniki porównań, testów, czy możliwości oferowanych przez to rozwiązanie w odniesieniu do rozwiązania wyspecyfikowanego. Więcej informacji dotyczących rozwiązań równoważnych przedstawia Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1a, 1b i 1c do SIWZ. 10) Zamawiający wymaga, adekwatnie do przedmiotu zamówienia, dostosowania materiałów/sprzętu do potrzeb wszystkich użytkowników, w tym zapewnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych. 11) Zamówienie realizowane jest w ramach projektu „Gimnazjum nowych horyzontów” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego dla Działania XI.1 Wysoka jakość edukacyjna, Poddziałania XI.1.2 Kształcenie ogólne, Oś Priorytetowa XI Edukacja Kwalifikacje Umiejętności, REGIONALNY PROGRAM OPERACYJNY WOJEWÓDZTWA ŁÓDZKIEGO NA LATA 2014-2020.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Informacje na temat katalogow Wymagany termin realizacji zamówienia: do 21 dni od daty zawarcia umowy (możliwy krótszy termin, dodatkowo punktowany).
Okreslenie warunkow W zakresie warunku, o którym mowa w powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W zakresie warunku, o którym mowa w powyżej Zamawiający nie stawia dodatkowych wymagań.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W zakresie warunku, o którym mowa w powyżej Zamawiający wymaga: dla Części I - wykazania wykonania min. dwóch zamówień polegających na dostawie pomocy dydaktycznych, o wartości co najmniej 25.000,00 zł brutto (każda) wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie; dla Części II - wykazania wykonania min. dwóch zamówień polegających na dostawie materiałów eksploatacyjnych (o takiej samej bądź zbliżonej tematyce), o wartości co najmniej 20.000,00 zł brutto (każda) wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie. dla Części III - wykazania wykonania min. dwóch zamówień polegających na dostawie narzędzi TIK (technologia informacyjno-komunikacyjna), o wartości co najmniej 90.000,00 zł brutto (każda) wraz z załączeniem dowodów, że zostały wykonane należycie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z tych Wykonawców. 2) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do niniejszej specyfikacji. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Oświadczenie wykonawcy o przynależności do tej samej grupy kapitałowej jest dokumentem odrębnym. Dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ) – dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w Rozdziale V, pkt 2, lit. c SIWZ; W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument jest dokumentem odrębnym. Dokument składa którykolwiek z tych wykonawców. Złożone dokumenty podlegają łącznej ocenie.
Inne dokumenty niewymienione (Numeracja jak w SIWZ) 1.2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) Wypełniony Formularz oferty przetargowej, wzór stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Wypełniony Formularz wymaganego sprzętu – dla danej części (załącznik do formularza oferty przetargowej) – stanowi załącznik nr 1a, 1b, 1c do SIWZ. 3.1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów. 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – szczegóły w § 9 ust. 1 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 3 tego rozdziału, w zakresie, w jakim powołuje się na zasobu tych podmiotów. 3) Wykonawca, który polega za zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów jw., kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub te podmioty. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców. 1) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie (art. 23 ustawy Pzp): a) ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania; b) zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika należy załączyć do oferty pełnomocnictwo; c) dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców; d) kopie dokumentów dotyczących odpowiednio tych wykonawców są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez tych wykonawców. 2) Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się, zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 4. Pozostałe informacje. 4.1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt 4 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4.2. Dokument, o którym mowa w pkt. 4.1. ppkt 1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 4.3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o których mowa w pkt 4.1., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis pkt. 4.2. stosuje się. Ocena warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie oświadczeń i dokumentów przewidzianych w ustawie Prawo zamówień publicznych i Rozporządzeniu Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126), na zasadzie spełnia/nie spełnia. 4.4. Wszystkie dokumenty należy złożyć w formie oryginału, kopii potwierdzonej notarialnie lub kopii poświadczonej za zgodność zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub upoważnionego do reprezentacji przedstawiciela Wykonawcy. 4.5. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zamawiający nie wyraża zgody na odstąpienie od zasady prowadzenia postępowania w języku polskim, o którym mowa w art. 9 ust. 3 ustawy Pzp.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Dla części I, II i III. 1.   Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i mogą zostać dokonane, o ile nie stoją w sprzeczności z regulacjami zawartymi w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zmianami). 2.    Niedopuszczalna jest zmiana istotnych postanowień umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 3. 3.    Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004. Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmiany w zawartej umowie w następujących sytuacjach: a)    w sytuacji zaistnienia siły wyższej; b)   gdy konieczność zmiany jest spowodowana zaistnieniem niezawinionych przez Strony umowy okoliczności, których nie można było, przy dołożeniu należytej staranności, przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które uniemożliwiają prawidłowe wykonanie przedmiotu umowy w terminie określonym w § 2 ust. 11; c)    utraty przez Zamawiającego źródła finansowania zamówienia w całości lub części, a także w przypadku zmian w harmonogramie wydatków projektu; d)   zmian po zawarciu umowy przepisów prawa lub wprowadzenia nowych przepisów prawa lub zmiany lub wprowadzenia nowej bezwzględnie obowiązującej normy powodującej konieczność zmiany, modyfikacji lub odstępstwa w odniesieniu do przedmiotu zamówienia; e)    zmiana ustawowej stawki podatku VAT; f)    w sytuacji, gdy dostarczenie przedmiotu umowy zgodnie ze złożoną ofertą nie będzie możliwe z przyczyn obiektywnych w postaci wycofania przez producenta danego modelu towaru, w jego miejsce Wykonawca dostarczy towar tożsamy, spełniający warunki określone w SIWZ, o parametrach nie gorszych niż model wskazany w ofercie. Powyższa kwestia uregulowana zostanie aneksem do niniejszej umowy. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia najpóźniej przy zawieraniu aneksu dokumentów dla nowego modelu, tożsamych jak dokumenty wymagane postanowieniami SIWZ i złożone dla zaoferowanego modelu na etapie składania ofert. g)   wycofania przedmiotu zamówienia z produkcji, wprowadzenia przedmiotu zamówienia zmodyfikowanego lub udoskonalonego spełniającego parametry wymagane w SIWZ, pod warunkiem zachowania ceny jednostkowej netto na poziomie nie wyższym, niż określona w ofercie. Ewentualna zmiana przedmiotu zamówienia może być dokonana na pisemny wniosek Wykonawcy, poprzez zawarcie aneksu, w którym dotychczasowy przedmiot zamówienia zostanie wykreślony i zastąpiony zmodyfikowanym lub udoskonalonym. h)   obniżenia cen w każdej sytuacji zgłoszonej przez Wykonawcę.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:30
IV 4 4 jezyki Oferta musi być sporządzona w języku polskim, pod rygorem nieważności. W przypadku załączania do oferty dokumentów sporządzonych w języku obcym, należy je złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)