Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-13 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Miejscowość Przemyśl
Województwo podkarpackie
Branża
  • Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582842-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331410000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zad. nr 1 – Serwety sterylne i operacyjne – 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 2 – Zestaw uniwersalny – 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.; Zad. nr 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony – 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. nr 4 – Zestaw otolaryngologiczny – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 5 – Zestaw do laparoskopii – 1 poz. asort. w ilości 180 szt.; Zad. nr 6 – Zestaw do artroskopii kolana – 1 poz. asort. w ilości 120 szt.; Zad. nr 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 8 – Zestaw do cięcia cesarskiego – 1 poz. asort. w ilości 300 szt.; Zad. nr 9 – Zestaw do operacji biodra i kolana – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 10 – Zestaw do PCNL i cystoskopii – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 11 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy – 1 poz. asort. w ilości 5000 szt.; Zad. nr 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony – 1 poz. asort. w ilości 5000 szt.; Zad. nr 13 – Fartuchy i prześcieradła – 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 14 – Podkłady na stół operacyjny – 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; ad. nr 15 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów – 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 16 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne – 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 17 – Spodenki włókninowe – 1 poz. asort. w ilości 500 szt.; Zad. nr 18 – Sterylny zestaw do angiografii udowej – 500 zestawów (1 zestaw składa się z 13 pozycji asortymentowych); Zad. nr 19 – Obłożenia okulistyczne – 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 45ead15d-334c-4d1d-9916-3c6bca786e17
Biuletyn 582842-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Szpital im. św. Ojca Pio w Przemyślu
Regon 31468400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Monte Cassino
Zamawiajacy adres numer domu 18
Zamawiajacy miejscowosc Przemyśl
Zamawiajacy kod pocztowy 37700
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podkarpackie
Zamawiajacy telefon 166 775 065
Zamawiajacy fax 166 775 064
Zamawiajacy email dzp@wszp.pl
Adres strony url www.wszp.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.wszp.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.wszp.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty przesyłane w formie pisemnej, pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Szpital im. Św. Ojca Pio w Przemyślu, ul. Monte Cassino 18, 37-700 Przemyśl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawy jednorazowych materiałów medycznych wykorzystywanych przy zabiegach chirurgicznych
Numer referencyjny ZP/36/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zad. nr 1 – Serwety sterylne i operacyjne – 8 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 2 – Zestaw uniwersalny – 1 poz. asort. w ilości 2000 szt.; Zad. nr 3 – Zestaw uniwersalny wzmocniony – 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.; Zad. nr 4 – Zestaw otolaryngologiczny – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 5 – Zestaw do laparoskopii – 1 poz. asort. w ilości 180 szt.; Zad. nr 6 – Zestaw do artroskopii kolana – 1 poz. asort. w ilości 120 szt.; Zad. nr 7 – Zestaw urologiczny/ginekologiczny – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 8 – Zestaw do cięcia cesarskiego – 1 poz. asort. w ilości 300 szt.; Zad. nr 9 – Zestaw do operacji biodra i kolana – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 10 – Zestaw do PCNL i cystoskopii – 2 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 11 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy – 1 poz. asort. w ilości 5000 szt.; Zad. nr 12 – Fartuch chirurgiczny jednorazowy, jałowy-wzmocniony – 1 poz. asort. w ilości 5000 szt.; Zad. nr 13 – Fartuchy i prześcieradła – 7 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 14 – Podkłady na stół operacyjny – 1 poz. asort. w ilości 200 szt.; ad. nr 15 – Ubranie operacyjne i bielizna dla pacjentów – 3 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 16 – Podkłady papierowe, pokrowce i śliniaki stomatologiczne – 5 poz. asort. w różnych ilościach; Zad. nr 17 – Spodenki włókninowe – 1 poz. asort. w ilości 500 szt.; Zad. nr 18 – Sterylny zestaw do angiografii udowej – 500 zestawów (1 zestaw składa się z 13 pozycji asortymentowych); Zad. nr 19 – Obłożenia okulistyczne – 1 poz. asort. w ilości 1000 szt.
Cpv glowny przedmiot 33141000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 6
Okreslenie warunkow 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji ekonomicznej lub finansowej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe lub ich sytuacja ekonomiczna lub finansowa pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 ustawy Pzp. 4. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te realizują dostawy, do realizacji których te zdolności są wymagane.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, wg. treści załącznika nr 6 do SIWZ, o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, jeżeli wykonawcy złożyli odrębne oferty, oferty częściowe, wykonawca składa w terminie 3 dni od daty zamieszczenia przez zamawiającego informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5. Zamawiający niezwłocznie po otwarciu ofert zamieści te informacji na stronie internetowej www.wszp.pl - w pliku pn.: Informacja z otwarcia ofert.
Zakresie warunkow udzialu 1. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania warunków udziału w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach – zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SIWZ. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców w postępowaniu oświadczenia – zgodnie z załącznikiem nr 4 i 5 do SIWZ osobno składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Deklarację zgodności zgodnie z ustawą z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (na podstawie art. 5 pkt. 1 – do obrotu i używania mogą być wprowadzone wyroby medyczne oznakowane znakiem CE) (t.j. Dz.U. 2016 poz. 1638) – dotyczy wszystkich wyrobów medycznych, na które składana jest oferta – w przypadkach wymaganych prawem. 2. W przypadku, jeżeli asortyment nie jest sklasyfikowany jako wyrób medyczny należy dołączyć do oferty stosowne oświadczenie.
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz cenowy wypełniony przez wykonawcę, według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Formularz ofertowy wypełniony przez wykonawcę według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 3. KRS lub CEIDG w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania wykonawcy, tym samym składania oświadczenia woli.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku a) zmiany stawki podatku VAT, przy czym w przypadku wzrostu stawki podatku VAT zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian: b) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz: c) zmian cen jednostkowych przedmiotu umowy w wyniku ich obniżenia przez Wykonawcę z uwagi na wprowadzenie nowego cennika lub promocji. Strony dopuszczają wydłużenie terminu ważności umowy podanego w ust. 1 w przypadku nie zrealizowania w całości przedmiotu umowy w tym zakresie. Zmiana okresu obowiązywania umowy w tej sytuacji nastąpi na podstawie aneksu, sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-13T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)