GuidZP400 |
73bd19d6-82fe-4a45-aeea-c874d74a7a11
|
Biuletyn |
583373-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szkoła Podstawowa Nr 11 z Oddziałami Integracyjnymi
|
Regon |
001065941
|
Zamawiajacy adres ulica |
Poleska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-476
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
856750661
|
Zamawiajacy fax |
856642196
|
Zamawiajacy email |
sp11@um.bialystok.pl
|
Adres strony url |
www.sp11.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Regionalny Program Operacyjny Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.sp11.bialystok.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.sp11.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Bezpośrednio do siedziby Zamawiającego osobiście lub przesyłką pocztową
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poleska 27, 15-476 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do siedziby Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Odkrywamy talenty” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do siedziby Zamawiającego w ramach realizacji projektu „Odkrywamy talenty” współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020.
1. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wolny od wad.
2. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować dostawę na własny koszt w tym koszt dostawy i rozładunku oraz sprawdzenia.
3. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być nowe, wysokiej jakości, o wysokich walorach użytkowych oraz spełniać wymogi zawarte w SIWZ
4. Dostarczone pomoce dydaktyczne muszą być wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
5. Pomoce dydaktyczne muszą posiadać atesty, certyfikaty, świadectwa jakości, deklaracje zgodności obowiązujące na terenie UE . Ponadto muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych i spełniać wymagania wynikające z obowiązujących przepisów prawa oraz zgodne z obowiązującymi normami. Wyżej wskazane dokumenty należy dostarczyć do zamawiającego w dniu dostawy towarów. Ponadto winny nadawać się do bezpośredniego użytku tzn. jeżeli wymaga tego charakter urządzenia/przedmiotu winny posiadać baterie/akumulatory. Wykonawca zobowiązany jest do dostawy sprzętu i wyposażenia umożliwiającego jego wykorzystanie do zajęć edukacyjnych m.in. z osobami niepełnosprawnymi.
6. Sprzęt i wyposażenie muszą posiadać niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania w języku polskim,
7. Przedmiot zamówienia posiada okres gwarancji jakości zadeklarowany przez oferenta lub wynikający z dokumentacji producenta.
8. W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego usunięcia wad i usterek w terminie 7 dni licząc od daty zawiadomienia w formie pisemnej, faksem lub e-mailem przez Zamawiającego. Okres gwarancji zostanie przedłużony o czas naprawy.
9. Wykonawca zobowiązuje się zawiadomić przedstawiciela Zamawiającego z dwudniowym wyprzedzeniem o terminach dostawy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,99
|
Okres w dniach |
30
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) Wykonawca zrealizował co najmniej 3 zamówienia polegające na dostawie pomocy dydaktycznych
o wartości nie niższej niż 100.000,00 zł brutto każde.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunek może być spełniony łącznie (w zakresie dotyczącym ilości wykonanych dostaw a nie ich wartości – Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości dostaw w celu wykazania spełnienia tego warunku) przez wszystkich Wykonawców lub przez co najmniej jednego z Wykonawców
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 1 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw wykonanych nie wcześniej niż w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, o których mowa w §2 ust. 4 pkt 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2016 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru oferty. Zakres, charakter zmian oraz warunki ich wprowadzenia przedstawione są we wzorze umowy - załączniku nr 7 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
15:50
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|