GuidZP400 |
e9affb67-7ff9-4faf-a53a-30d15bb1b482
|
Biuletyn |
583399-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 4
|
Regon |
28875100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. dr K. Jaczewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
8
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Lublin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
20954
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
0-81 72-44-360
|
Zamawiajacy fax |
081 746-71-55
|
Zamawiajacy email |
dzp@spsk4.lublin.pl
|
Adres strony url |
www.spsk4.lublin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.spsk4.lublin.pl
|
Czy dopuszczone wymagane przeslanie ofert |
1
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej, osobiście, za pomocą operatora pocztowego, kurierem
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH – 2 ZADANIA
|
Numer referencyjny |
EDZ.242.98/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
DOSTAWA ARTYKUŁÓW BIUROWYCH – 2 ZADANIA
Zadanie nr 1 artykuły biurowe - 140 POZYCJI ASORTYMENTOWYCH
Zadanie nr 2 płyty CD/DVD - 7 POZYCJI ASORTYMENTOWYCH
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie formułuje opisu sposobu dokonywania oceny tego
warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada środki finansowe w banku lub spółdzielczej kasie oszczędnościowo – kredytowej lub zdolność kredytową na łączną kwotę - w przypadku składania oferty na wszystkie zadania - co najmniej 40 000,00 zł, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania - w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań:
Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 29 000,00 2 11 000,00
W przypadku
Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy
wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o
zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski
nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej
tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
W okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie, którego przedmiotem była dostawa towarów stanowiących przedmiot postępowania (nie wymaga się, aby zamówienie obejmowało wszystkie produkty wymienione w załącznikach nr 1-2 a dodatkowo w zakresie zadania nr 1 – musi to być nie mniej niż dziesięć różnych produktów wskazanych w Załączniku nr 1) o wartości nie mniejszej niż 108 000,00 PLN w przypadku składania oferty na wszystkie zadania, a w przypadku składania ofert na wybrane zadania – w wysokości co najmniej dla poszczególnych zadań
Nr zadania Poziom warunku (zł) Nr zadania Poziom warunku (zł)
1. 78 000,00 2 30 000,00
W przypadku Wykonawców podających wartości w innych walutach niż PLN, Zamawiający przeliczy wartość według średniego kursu NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o zamówieniu. Jeżeli w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu, Narodowy Bank Polski nie opublikuje tabeli kursów walut, przyjęty zostanie kurs przeliczeniowy według ostatniej tabeli kursów NBP, opublikowanej przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu. 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania
warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do
konkretnego zamówienia, lub jego części polegać na zdolnościach technicznych lub
zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od
charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającej
wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, w okresie
nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. 2) Wykazu
wykonanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości,
przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których te dostawy zostały wykonane, oraz
załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, 2.1.
dowodami, o których mowa w pkt. 2) są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez
podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o
obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów -
oświadczenie Wykonawcy
|
Inne dokumenty niewymienione |
18. Złożona oferta musi zawierać następujące dokumenty (poza wymogami wynikającymi z Rozdziału 5 pkt A):
1) wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 3 do SIWZ);
2) kosztorys ofertowy - uwzględniający co najmniej:
a) nazwę handlową przedmiotu zamówienia, jego producenta (uzupełniająco jeżeli występują - zaleca się podanie nazwy własnej i oznaczeń katalogowych),
b) wielkość zamówienia w sztukach elementów, dla których w SIWZ określono zapotrzebowanie ilościowe *)
c) cenę jednostkową netto poszczególnych elementów przedmiotu zamówienia, dla których określono zapotrzebowanie ilościowe **)
d) stawkę podatku VAT
e) wartość pozycji asortymentowej netto i brutto i łącznie zadania
3) pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania wykonawcy, treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony, o ile ofertę składa pełnomocnik lub przedstawiciel Wykonawcy.
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 z wykonawcami, którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą, który złożył ofertę w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia nie prowadzą w nim do zakłócenia konkurencji.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych ustalają, że każda zmiana umowy może nastąpić wg niżej określonych zasad i warunków:
a) obniżenie ceny przedmiotu umowy przez Dostawcę może nastąpić w każdym czasie i nie wymaga zgody Odbiorcy ani sporządzenia Aneksu do umowy;
b) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto,;
c) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, nazwy producenta – przy niezmienionym produkcie;
d) w przypadku nie wyczerpania ilości asortymentu objętego umową w terminie jej obowiązywania - strony mogą przedłużyć niniejszą umowę do wyczerpania ilości przedmiotu umowy, nie dłużej jednak niż na okres 3 miesięcy.
5.Wniosek o dokonanie zmiany umowy należy przedłożyć na piśmie a okoliczności mogące stanowić podstawę zmiany umowy powinny być uzasadnione, a w miarę możliwości również udokumentowane przez Dostawcę. Zmiany nie mogą skutkować wzrostem cen brutto przedmiotu umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-14T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się z zachowaniem formy pisemnej, w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|