GuidZP400 |
f3fcb96a-c565-4b8f-b427-02f22d9e97dd
|
Biuletyn |
582375-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Miasto Białystok
|
Regon |
000515000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Słonimska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15-950
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 869 62 49
|
Zamawiajacy fax |
85 869 62 65
|
Zamawiajacy email |
zzp@um.bialystok.pl
|
Adres strony url |
http://www.bip.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bip.bialystok.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Białymstoku, Departament Informatyki, ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, pokój nr 30 (sekretariat)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa oraz wdrożenie systemu sandbox do ochrony przed atakami cybernetycznymi typu APT
|
Numer referencyjny |
INF-V.271.52.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i wdrożenie systemu sandbox do ochrony przed atakami cybernetycznymi typu APT, spełniającego wymagania zawarte w Załączniku nr 4 do SIWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
2. System wymagał będzie integracji z posiadanym przez Zamawiającego klastrem dwóch urządzeń FortiGate i klastrem dwóch urządzeń FortiMail. Zamawiający wymaga zachowania kompatybilności z już posiadanymi systemami i rozwiązaniami.
3. Przedmiot zamówienia obejmuje swoim zakresem usługę wsparcia technicznego producenta systemu (opisaną w Załączniku nr 4 do SIWZ) przez wymagany okres min. 12 miesięcy. Wykonawca może zadeklarować dłuższy okres wsparcia serwisowego producenta max. 24 miesięcy (okres wsparcia podlega ocenie zgodnie z Rozdz. XIX SIWZ).
4. Minimalny okres gwarancji na dostarczone systemy wynosi 12 miesięcy, przy czym długość okresu gwarancji musi odpowiadać długość zadeklarowanego okresu wsparcia technicznego producenta.
|
Cpv glowny przedmiot |
48730000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w celu potwierdzenia spełnienia warunku, Wykonawca winien wykazać:
a) wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostaw obejmujących swoim zakresem (łącznie lub oddzielnie) wdrożenia:
- systemu bezpieczeństwa do ochrony przed atakami cybernetycznymi typu ATP
- systemu bezpieczeństwa firewall,
- systemu bezpieczeństwa antyspam,
Zamawiający dopuszcza wykonanie wdrożenia poszczególnych systemów łącznie bądź oddzielnie u jednego lub u większej ilości podmiotów.
b) min.1 osobę, skierowaną do realizacji zamówienia posiadającą certyfikat Network Security Expert NSE 4 (FortiGate Network Security Professional) lub FCNSP – (Fortinet Certified Network Security Professional) lub wyższy.
W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej określony powyżej (wymagane doświadczenie - lit.a) zostanie uznany za spełniony, jeżeli jeden z członków konsorcjum spełni postawiony warunek w wymaganym zakresie (stosuje się odpowiednio do innych podmiotów).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca składa:
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
(w przypadku Wykonawcy zarejestrowanego w polskim Krajowym Rejestrze Sądowym lub polskiej Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, Zamawiający dla potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, skorzysta z dokumentów znajdujących się w ogólnie dostępnych bazach danych).
2. Dokumenty podmiotów zagranicznych:
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 - składa dokument lub dokumenty wystawione
w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem, zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
3. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji finansowej innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wymienionego w pkt 1. Zapisy w pkt 2 stosuje się odpowiednio.
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W zakresie warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej:
- wykaz dostaw/usług zrealizowanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały zrealizowane (wg Załącznika nr 7 do SIWZ) z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane , a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
- wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie dostaw/usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wg Załącznika nr 8 do SIWZ)
|
Zakresie kryteriow selekcji |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy Wykonawca (w celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu) zobowiązany jest złożyć do oferty oddzielnie oświadczenie, o którym mowa w Rozdz. VII SIWZ, czyli oświadczenie wstępne Wykonawcy - na lub wg Załącznika nr 2 do SIWZ;
2. W przypadku, gdy Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zasobach innych podmiotów, Wykonawca zobowiązany jest:
1) zamieścić informacje o tych podmiotach we wstępnym oświadczeniu wykonawcy, składanym na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczącym spełnienia warunków udziału w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu - Załącznik nr 2 do SIWZ,
2) złożyć oświadczenie, że w stosunku do podmiotu, na którego zasoby powołuje się w niniejszym postępowaniu, nie zachodzą podstawy wykluczenia z postępowania – w Załączniku nr 2 do SIWZ,
3) złożyć dokumenty, w szczególności zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - na lub wg Załącznika nr 6 do SIWZ, które określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;
b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
c) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wraz z innymi Wykonawcami, którzy złożyli oferty w tym postępowaniu – Załącznik nr 5 do SIWZ.
4. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. W niniejszym postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium przed upływem terminu składania ofert. Wadium należy wnieść w wysokości 7 000,00 zł.
2. Wadium może być wniesione w następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości
4. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić PRZELEWEM na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 37 1240 5211 1111 0010 3553 7299, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: „Wadium – SANDBOX”.
5. Wadium wnoszone w pozostałych formach można złożyć w kasie Urzędu Miejskiego, ul. Słonimska 1, pok. 21 (oryginał), a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty.
6. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu zamawiający uważa wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu otwarcia ofert.
7. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy.
8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp.
9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania wniosków.
11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium, na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego.
12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień Umowy może nastąpić tylko na podstawie podpisanego przez Strony aneksu, w granicach przewidzianych art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.), z zastrzeżeniem § 3 ust. 12 pkt 2), § 4 ust. 4 i § 5 ust. 2.
2. Jeżeli zmiana przepisów prawa w okresie obowiązywania Umowy powodować będzie konieczność zmiany Umowy Strony dokonają niezwłocznie zmiany Umowy w zakresie wymaganym przepisami.
3. Zmiany Umowy nie stanowi zmiana nazw/określeń Stron, siedziby Stron, numerów kont bankowych Stron, danych osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu Umowy ze strony Wykonawcy oraz przedstawicieli Zamawiającego.
4. W zakresie zmiany przedmiotu zamówienia i sposobu realizacji Umowy, dopuszcza się zmianę rozwiązań technologicznych lub technicznych, jeżeli istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych niż istniejące w chwili podpisywania Umowy po warunkiem, że zmiany te nie maja wpływu na wysokość wynagrodzenia. Zmiany taki wymagają uzyskania pisemnej zgody Zamawiającego.
5. Wykonawca może dokonywać zmiany osoby wskazanej w § 5 ust.3 umowy, przedstawionej w ofercie, jedynie za uprzednią zgodą Zamawiającego, akceptującego nową osobę. Zmiana osoby, w trakcie realizacji przedmiotowej umowy musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie i wymaga zaakceptowania przez Zamawiającego aneksem. Nowa osoba musi posiadać taki sam certyfikat lub wyższy od przedstawionego w ofercie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|