„ Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok” Tytuł część I „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020” Tytuł część II „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska oraz Budżetu Województwa Opolskiego”

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-14 00:00:00
Instytucja Województwo Opolskie
Miejscowość Opole
Województwo opolskie
Branża
  • Papeteria i inne wyroby

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583288-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301997928
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok”.
Tytuł część I „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020”
Tytuł część II „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska oraz Budżetu Województwa Opolskiego” zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej z części I i II.

W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ i dostarczone do siedziby Zamawiającego:
Część I kalendarze książkowe na 2018 rok:
• dzienny A5 w ilości 160 szt.
• tygodniowy B5 w ilości 160 szt.
• dzienny A4 z personalizacją w ilości 9 szt. (w tym 3 z personalizacją)
• tygodniowy A4 z personalizacją w ilości 18 szt. (w tym 6 z personalizacją)

Część II kalendarze książkowe i ścienne na 2018 rok:
• kalendarz ścienny trójdzielny w ilości 300 szt.
• kalendarz książkowy kieszonkowy A6 w ilości 100 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 440d7674-6729-4832-bc0a-4a891a0e47b8
Biuletyn 583288-N-2017
Zamawiajacy nazwa Województwo Opolskie
Regon 53141242100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Piastowska
Zamawiajacy adres numer domu 14
Zamawiajacy miejscowosc Opole
Zamawiajacy kod pocztowy 45082
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo opolskie
Zamawiajacy telefon 775 416 400
Zamawiajacy fax 775 416 403
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@opolskie.pl
Adres strony url http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Cz. I Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz budżetu województwa opolskiego w ramach pomocy technicznej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020. Cz. II Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, budżetu państwa oraz środków samorządu województwa opolskiego w ramach Pomocy Technicznej Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska.
Czy ubiegac zaklady pracy 1
Minimalny procent zatrudnienia 30%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.umwo.opole.pl/; http://bip.opolskie.pl/typy-tresci/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. poz. 1529 oraz z 2015 r. poz. 1830), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Miejsce składania ofert: Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 102
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Marszałkowski Województwa Opolskiego ul. Piastowska 14, 45-082 Opole, I p. - pok. 102
Nazwa nadana zamowieniu „ Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok” Tytuł część I „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020” Tytuł część II „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska oraz Budżetu Województwa Opolskiego”
Numer referencyjny DOA-IV.272.26.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci części I i części II
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy DWIE CZĘŚCI
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: „Wykonanie i dostawa kalendarzy na 2018 rok”. Tytuł część I „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020” Tytuł część II „Wykonanie i dostawa kalendarzy książkowych i ściennych na 2018 rok na potrzeby wdrażania Programu Interreg V-A Republika Czeska – Polska oraz Budżetu Województwa Opolskiego” zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia (OPZ) stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ dla każdej z części I i II. W ramach zamówienia zostaną wykonane zgodnie z OPZ i dostarczone do siedziby Zamawiającego: Część I kalendarze książkowe na 2018 rok: • dzienny A5 w ilości 160 szt. • tygodniowy B5 w ilości 160 szt. • dzienny A4 z personalizacją w ilości 9 szt. (w tym 3 z personalizacją) • tygodniowy A4 z personalizacją w ilości 18 szt. (w tym 6 z personalizacją) Część II kalendarze książkowe i ścienne na 2018 rok: • kalendarz ścienny trójdzielny w ilości 300 szt. • kalendarz książkowy kieszonkowy A6 w ilości 100 szt.
Cpv glowny przedmiot 30199792-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 26
Informacje na temat katalogow DOT. II.8) Okres w dniach: 26 dni roboczych licząc od dnia ostatecznego zaakceptowania projektów kalendarzy przez Zamawiającego. Przez dni robocze rozumie się dni inne niż soboty oraz dni inne niż dni ustawowo wolne od pracy w rozumieniu ustawy z dn. 18 stycznia 1951 r. o dniach wolnych od pracy (Dz. U. z 1951 r., Nr 4, poz. 28 ze zm.).
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku udziału w niniejszym postępowaniu.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2017 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia § 5 W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żądać następujących dokumentów: 1) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 2) Oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 3) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 4) Oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 5) Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Grupa kapitałowa. Zgodnie z treścią art. 24 ust. 11 ustawy PZP. w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji, o której mowa w art. 51 ust. 1a, art. 57 ust. 1 lub art. 60d ust. 1, albo od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Inne dokumenty niewymienione Zastrzeżenie dotyczące zatrudnienia osób niepełnosprawnych 22 ust. 2 pkt 1 PZP - wyłącznie dla części I Zamawiający zastrzega w ogłoszeniu o zamówieniu, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz inni wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych, w szczególności: osób niepełnosprawnych w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 2046 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 777 i 935); Zamawiający określa minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii nie mniejszy niż 30% osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostek. 3. Wyłącznie dla części I Na podstawie Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26.07.2017 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia § 11.2) W przypadku, o którym mowa w art. 22 ust. 2 ustawy zamawiający żąda dokumentów potwierdzających procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy, zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawcę lub jego wyodrębnioną organizacyjnie jednostkę, która będzie realizowała zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY § Cz. I „§8 1. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 2) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.” Cz. II „§8 1 Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku co do treści oferty Wykonawcy w przypadku gdy: 1) w przypadku zmiany źródła finansowania umowy, kwota umowy pozostanie bez zmian, a Zamawiający zmieni tylko jej źródło finansowania oraz doda logo i informację o źródle finansowania, 2) zaistniały istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W tym przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.”
IV 4 4 data 2017-09-14T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki POLSKI
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)