budowę strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii

Data publikacji 2017-09-05
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Katowickie Centrum Onkologii
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Usługi w zakresie projektowania stron WWW

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583214-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 724130008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa.

Przedmiotem zamówienia są:
A. Dostawa i instalacja serwera.
1. Wykonawca dostarczy i zainstaluje serwer o parametrach opisanych w Załączniku Nr 2
do SIWZ na własny koszt i ryzyko do Serwerowni, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice.
2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz musi pochodzić z oficjalnego kanału
sprzedaży Producenta na rynek polski. Data produkcji sprzętu nie może być starsza niż 12 miesięcy
wstecz od złożenia oferty.
UWAGA! w celu realizacji zamówienia Wykonawca musi wykorzystać Serwer posiadany przez Zamawiającego (Serwer #1) o parametrach opisanych W Załączniku Nr 2 do SIWZ.
B. Budowa:
· Strony internetowej KCO – zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego z systemem zarządzania treścią w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), który nie może być oparty na ogólnodostępnych rozwiązaniach typu OpenSource; instalacja i konfiguracja serwisu internetowego na serwerze posiadanym przez Zamawiającego (Serwer #1) oraz na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę (Serwer #2), a także aktualizacje i opieka techniczna nad serwisem internetowym, przez cały okres obowiązywania umowy. System internetowy musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.(tj. Dz.U. z 2016r. poz. 113).
● Strony BIP – zaprojektowanie i wdrożenie strony podmiotowej BIP z systemem zarządzania treścią w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), który nie może być oparty na ogólnodostępnych rozwiązaniach typu OpenSource, opracowana zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz.1764), instalacja i konfiguracja strony BIP na serwerze posiadanym przez Zamawiającego (Serwer #1) oraz na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę (Serwer #2), a także aktualizacje i opieka techniczna nad stroną BIP, przez cały okres obowiązywania umowy. Strona BIP musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA zgodnie z w/w. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r.
C. Przeniesienie danych z obecnych portali internetowych:
a) przeniesienie danych wskazanych przez Zamawiającego zamieszczonych na stronie
www.kco.katowice.pl do nowego serwisu internetowego o tej samej domenie.
b) przeniesienie danych wskazanych przez zamawiającego zamieszczanych na stronie
www.kco.katowice.pl/bip do nowej strony BIP.
D. Szkolenie:
a) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego kilkugodzinne (6-8 godzin) szkolenie.
b) Szkolenie 2 administratorów w zakresie administrowania CMS, wykonywania backupów, przywracania z backupów
c) Szkolenie 8 użytkowników w zakresie obsługi serwisów i CMS (w tym szkolenie użytkowników obejmujące obsługę stron internetowych z uwzględnieniem wymagań WCAG 2.0, m.in. sposób umieszczania załączników, treści alternatywnych, itp.).
E. Dostarczenie dokumentacji, licencji i praw autorskich:
a) Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia i przekazania instrukcji obsługi CMS w podziale na instrukcje dla użytkowników i administratorów po jednym egzemplarzu w formie papierowej oraz w formie plików pdf lub doc.
b) Wykonawca sporządzi i przekaże dokumentację opisującą wdrożenie/ konfigurację serwisów internetowych na serwerach wraz z kompletnym wykazem kont i haseł administracyjnych do wszystkich systemów, baz oraz użytych modułów i komponentów.
c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania dokumentacji technicznej: numery seryjne dostarczonego sprzętu, szczegółowe instrukcje/ procedury operacji wykonywania kopii zapasowych i przywracania danych z kopii zapasowych, harmonogramy backupów, Deklaracja zgodności CE, ISO 14001 dla producenta sprzętu, itp.
d) Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie pisemnej kompletny wykaz elementów przedmiotu zamówienia, których dotyczy jakakolwiek forma licencjonowania (np. licencja komercyjna, GNU GPL, freeware, itp.).
e) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania na nośnikach elektronicznych aktualnej wersji instalacyjnej wszelkich systemów, baz danych oraz innych plików wraz z niezbędnymi licencjami, które umożliwią Zamawiającemu korzystanie z serwisu w niezmienionej postaci oraz ich dowolną modyfikację i rozwijanie we własnym zakresie (dostarczone dane w formie niekodowanej).
f) Zamawiający wymaga dostarczenia licencji bezterminowych na systemy operacyjne wraz z licencjami CAL tam, gdzie są wymagane. Zamawiający dopuszcza dostarczenie licencji OEM.
g) Wykonawca przekaże prawa autorskie do stworzonych serwisów internetowych w tym prawa do dysponowania prawami zależnymi wraz z bezterminowymi licencjami na oprogramowanie niezbędne do jego utrzymania - zgodnie z wykazem z punktu E d).
h) Liczba licencji dostarczonych systemów operacyjnych musi obsługiwać wszystkie rdzenie fizyczne.
F. Gwarancja przedmiotu zamówienia:
Na przedmiot zamówienia, zgodny z wymaganiami opisanymi w SIWZ Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania „Protokół odbioru końcowego” przez Strony Umowy i zapewnia sprawność sprzętu w okresie jej obowiązywania

Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia
W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę.
Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na 2017 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1456), a w przypadku umów cywilnoprawnych stawkę minimalną 13 zł brutto za 1 roboczogodzinę. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9178a1b4-cc71-41ac-afd8-e2e1fea469a8
Biuletyn 583214-N-2017
Zamawiajacy nazwa Katowickie Centrum Onkologii
Regon ---
Zamawiajacy adres ulica ul. Raciborska
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40074
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 322 514 533
Zamawiajacy fax 322 514 533
Zamawiajacy email szpital@kco.katowice.pl
Adres strony url www.kco.katowice.pl
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.kco.katowice.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Katowickie Centrum Onkologii, ul. Raciiborska 26, 40-074 Katowice - I piętro, Kancelaria Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu budowę strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii
Numer referencyjny KCO/PN/ 47 /2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest budowa strony internetowej Katowickiego Centrum Onkologii zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia i Załącznikiem Nr 2 do SIWZ - Oferta Cenowa. Przedmiotem zamówienia są: A. Dostawa i instalacja serwera. 1. Wykonawca dostarczy i zainstaluje serwer o parametrach opisanych w Załączniku Nr 2 do SIWZ na własny koszt i ryzyko do Serwerowni, ul. Raciborska 26, 40-074 Katowice. 2. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy oraz musi pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży Producenta na rynek polski. Data produkcji sprzętu nie może być starsza niż 12 miesięcy wstecz od złożenia oferty. UWAGA! w celu realizacji zamówienia Wykonawca musi wykorzystać Serwer posiadany przez Zamawiającego (Serwer #1) o parametrach opisanych W Załączniku Nr 2 do SIWZ. B. Budowa: · Strony internetowej KCO – zaprojektowanie i wdrożenie serwisu internetowego z systemem zarządzania treścią w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), który nie może być oparty na ogólnodostępnych rozwiązaniach typu OpenSource; instalacja i konfiguracja serwisu internetowego na serwerze posiadanym przez Zamawiającego (Serwer #1) oraz na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę (Serwer #2), a także aktualizacje i opieka techniczna nad serwisem internetowym, przez cały okres obowiązywania umowy. System internetowy musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.(tj. Dz.U. z 2016r. poz. 113). ● Strony BIP – zaprojektowanie i wdrożenie strony podmiotowej BIP z systemem zarządzania treścią w oparciu o autorski system CMS (Content Management System), który nie może być oparty na ogólnodostępnych rozwiązaniach typu OpenSource, opracowana zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2001r. o dostępie do informacji publicznej (t.j.: Dz. U. z 2016r. poz.1764), instalacja i konfiguracja strony BIP na serwerze posiadanym przez Zamawiającego (Serwer #1) oraz na serwerze dostarczonym przez Wykonawcę (Serwer #2), a także aktualizacje i opieka techniczna nad stroną BIP, przez cały okres obowiązywania umowy. Strona BIP musi spełniać wymagania WCAG 2.0 na poziomie AA zgodnie z w/w. Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r. C. Przeniesienie danych z obecnych portali internetowych: a) przeniesienie danych wskazanych przez Zamawiającego zamieszczonych na stronie www.kco.katowice.pl do nowego serwisu internetowego o tej samej domenie. b) przeniesienie danych wskazanych przez zamawiającego zamieszczanych na stronie www.kco.katowice.pl/bip do nowej strony BIP. D. Szkolenie: a) Wykonawca przeprowadzi w siedzibie Zamawiającego kilkugodzinne (6-8 godzin) szkolenie. b) Szkolenie 2 administratorów w zakresie administrowania CMS, wykonywania backupów, przywracania z backupów c) Szkolenie 8 użytkowników w zakresie obsługi serwisów i CMS (w tym szkolenie użytkowników obejmujące obsługę stron internetowych z uwzględnieniem wymagań WCAG 2.0, m.in. sposób umieszczania załączników, treści alternatywnych, itp.). E. Dostarczenie dokumentacji, licencji i praw autorskich: a) Wykonawca zobowiązany jest do stworzenia i przekazania instrukcji obsługi CMS w podziale na instrukcje dla użytkowników i administratorów po jednym egzemplarzu w formie papierowej oraz w formie plików pdf lub doc. b) Wykonawca sporządzi i przekaże dokumentację opisującą wdrożenie/ konfigurację serwisów internetowych na serwerach wraz z kompletnym wykazem kont i haseł administracyjnych do wszystkich systemów, baz oraz użytych modułów i komponentów. c) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania dokumentacji technicznej: numery seryjne dostarczonego sprzętu, szczegółowe instrukcje/ procedury operacji wykonywania kopii zapasowych i przywracania danych z kopii zapasowych, harmonogramy backupów, Deklaracja zgodności CE, ISO 14001 dla producenta sprzętu, itp. d) Wykonawca zobowiązany jest przekazać w formie pisemnej kompletny wykaz elementów przedmiotu zamówienia, których dotyczy jakakolwiek forma licencjonowania (np. licencja komercyjna, GNU GPL, freeware, itp.). e) Wykonawca jest zobowiązany do przekazania na nośnikach elektronicznych aktualnej wersji instalacyjnej wszelkich systemów, baz danych oraz innych plików wraz z niezbędnymi licencjami, które umożliwią Zamawiającemu korzystanie z serwisu w niezmienionej postaci oraz ich dowolną modyfikację i rozwijanie we własnym zakresie (dostarczone dane w formie niekodowanej). f) Zamawiający wymaga dostarczenia licencji bezterminowych na systemy operacyjne wraz z licencjami CAL tam, gdzie są wymagane. Zamawiający dopuszcza dostarczenie licencji OEM. g) Wykonawca przekaże prawa autorskie do stworzonych serwisów internetowych w tym prawa do dysponowania prawami zależnymi wraz z bezterminowymi licencjami na oprogramowanie niezbędne do jego utrzymania - zgodnie z wykazem z punktu E d). h) Liczba licencji dostarczonych systemów operacyjnych musi obsługiwać wszystkie rdzenie fizyczne. F. Gwarancja przedmiotu zamówienia: Na przedmiot zamówienia, zgodny z wymaganiami opisanymi w SIWZ Wykonawca udziela 36 miesięcznej gwarancji licząc od daty podpisania „Protokół odbioru końcowego” przez Strony Umowy i zapewnia sprawność sprzętu w okresie jej obowiązywania Dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia W przypadku, w którym wymagania wynikające z logiki procesu wykonywania zamówienia będą wymagały zatrudnienia przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.), gdyż wykonują one pracę zarobkową, osobiście, powtarzalną, wykonywaną na ryzyko Wykonawcy zamówienia świadczoną pod jego „kierownictwem” Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy złożenia oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników. Zamawiający w okresie obowiązywania umowy zastrzega możliwość żądania oświadczenia o sposobie zatrudnienia pracowników realizujących umowę. Zamawiający nie ogranicza form zatrudnienia z uwzględnieniem przepisów powszechnie obowiązujących, przy czym Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w swoje ofercie wartości wynagrodzeń wynikające z wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na 2017 r. (Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 9 września 2016 r. - Dz. U. z 2016 r. poz. 1456), a w przypadku umów cywilnoprawnych stawkę minimalną 13 zł brutto za 1 roboczogodzinę. Przy czym Wykonawca zatrudniający pracowników na podstawie umowy cywilnoprawnej ponosi wyłączną odpowiedzialność z tytuł realizacji zobowiązań takich jak odprowadzania za te osoby stosownych zaliczek z tytułu podatku od osób fizycznych, czy zaliczek na ubezpieczenie, społeczne, zdrowotne, itd.
Cpv glowny przedmiot 72413000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst do wysokości 30 % zamówienia podstawowego.
Okres w dniach 60
Informacje na temat katalogow Uwaga! 1. Warunkiem podpisania „ Protokołu odbioru końcowego” będzie poprawne przejście audytu dostępności serwisu internetowego i strony BIP, w odniesieniu do WCAG 2.0 na poziomie AA. Celem audytu będzie weryfikacja w/w portali i aplikacji pod kątem standardu WCAG 2.0 na poziomie AA, zgodnie z w/w. Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 14 stycznia 2016r. Wykonawca serwisu internetowego i strony BIP zobowiązany będzie o dostosowanie w/w portali do ewentualnych zastrzeżeń w przypadku nie spełnienia w/w standardów WCAG 2.0. 2. Zamawiający przeprowadzi osobne postępowanie na wybór audytora. 3. W przypadku negatywnej oceny audytu i 2 reaudytów, Zamawiający uzna umowę za niewykonaną i obciąży Wykonawcę kosztami audytowania.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, wykonaniem minimum 7 serwisów internetowych dla samorządów terytorialnych zgodnych z wymogami WCAG 2.0 oraz minimum 5 serwisów internetowych dla placówki medycznej (szpital, przychodnia) – co zamieści w wykazie, a jako potwierdzenie należytego wykonania serwisów internetowych złoży – min. 5 referencji, w tym co najmniej 2 dla placówki medycznej ( szpital, przychodnia ).
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP
Zakresie warunkow udzialu wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się, wykonaniem minimum 7 serwisów internetowych dla samorządów terytorialnych zgodnych z wymogami WCAG 2.0 oraz minimum 5 serwisów internetowych dla placówki medycznej (szpital, przychodnia) – co zamieści w wykazie, a jako potwierdzenie należytego wykonania serwisów internetowych złoży – min. 5 referencji, w tym co najmniej 2 dla placówki medycznej ( szpital, przychodnia ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci certyfikat ISO 9001:2000 na świadczenie usług serwisowych oraz posiadania autoryzacji producenta serwera .
Czy wadium 1
Wadium Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki w języku polskim
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)