Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska” do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Zespole Szkół Samorządowych, ul. I Armii Wojska Polskiego 7,
21-311 Komarówka Podlaska, w tym:
część 1 zamówienia – Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych oraz publikacji na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) zeszyty ćwiczeń do pracy terapeutycznej dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki – 2 części,
2) plansze dydaktyczne pomocne podczas nauki w gimnazjum,
3) program multimedialny do nauki matematyki dla gimnazjalistów,
4) komplet książek do nauki j. angielskiego dla uczniów (2 części – poziom podstawowy i niższy średnio zaawansowany),
5) pakiet 5 filmów dvd dla Gimnazjum Asertywność,
6) gra strategiczna,
7) zestaw kart pracy do terapii uczniów gimnazjów wykazujących specyficzne problemy z zakresu szeroko rozumianej dysleksji i dyskalkulii,
8) pakiet 5 filmów DVD o współczesnych zagrożeniach młodzieży,
9) pakiet ćwiczeń multimedialnych do ćwiczenia pamięci i koncentracji 6 różnych poziomów i pakietów ćwiczeń,
10) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych,
11) materiały biurowe niezbędne do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe,
12) materiały biurowe niezbędne do prowadzenia zajęć z pedagogiem, psychologiem i doradcą zawodowym,
13) materiały biurowe niezbędne do prowadzenia zajęć z j. angielskiego.
część 2 zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) laptop na potrzeby prowadzenia zajęć psychologiczno – pedagogicznych i specjalistycznych,
2) monitor multimedialny do prowadzenia zająć z matematyki,
3) laptop niezbędny do prowadzenia zajęć z matematyki,
4) pakiet programów multimedialnych do matematyki,
5) oprogramowanie do VirtualTour do prowadzenia koła programistycznego,
6) licencja programu do montażu filmów,
7) laptop dla nauczyciela,
8) laptop dla ucznia,
9) system do zbierania i analizowania odpowiedzi,
10) wizualizer,
11) pakiet biurowy,
12) tablica interaktywna,
13) projektor krótkoogniskowy z montażem i akcesoriami,
14) firewall,
15) kontroler WLAN,
16) punkt dostępowy,
17) przełącznik zarządzalny 48 portów,
18) skrętka LAN,
19) zasilacz UPS do montażu w szafie Rack 19,
20) serwer NAS do montaży w szafie RACK,
21) urządzenie wielofunkcyjne,
22) zestaw głośnikowy,
23) aparat lustrzanka cyfrowa z obiektywem,
24) statyw z głowicą,
25) kamera HD WiFi.
2.2.3. część 3 zamówienia – Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) podstawowe wyposażenie pracowni specyficzne dla pracowni biologiczno-chemicznej,
2) sprzęt niezbędny do przeprowadzania doświadczeń/ eksperymentów/obserwacji,
3) mikroskop z podłączeniem do komputera,
4) szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela, rozmiary ok. 2000x1000x500 mm,
5) dygestorium,
6) mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe),
7) mikroskopy terenowe,
8) odczynniki/substancje chemiczne,
9) środki czystości – wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej,
10) pomoce dydaktyczne – pracownia biologiczna,
11) model budowy anatomicznej człowieka,
12) sprzęt niezbędny do przeprowadzania doświadczeń/eksperymentów – pracownia geograficzna,
13) pomoce dydaktyczne – pracownia geograficzna,
14) podstawowe wyposażenie pracowni fizycznej,
15) sprzęt niezbędny do przeprowadzenia doświadczeń / eksperymentów / obserwacji – pracownia fizyczna,
|
GuidZP400 |
32ff99a1-53e3-471a-adcb-a8f7466d5ef6
|
Biuletyn |
578202-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Komarówka Podlaska reprezentowana przez Wójta Gminy
|
Regon |
54581100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Krótka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Komarówka Podlaska
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
21311
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
833 535 004
|
Zamawiajacy fax |
833 535 043
|
Zamawiajacy email |
komarowka@home.pl
|
Adres strony url |
www.komarowkapodlaska.biuletyn.net
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pn.: „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, konkurs nr RPLU.12.02.00-IZ.00-06-001/16, Oś priorytetowa 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, Działanie 12.2 Kształcenie ogólne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.komarowkapodlaska.biuletyn.net w zakładce zamówienia publiczne 2017
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.komarowkapodlaska.biuletyn.net w zakładce zamówienia publiczne 2017
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie, zgodnie z zasadami określonymi w rozdziale 7 SIWZ.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Gminy Komarówka Podlaska ul. Krótka 7, 21-311 Komarówka Podlaska, pok. nr 10 (sekretariat).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”
|
Numer referencyjny |
ZP.271.4.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
3
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska” do Szkoły Podstawowej im. Bohaterów Lotnictwa Polskiego w Zespole Szkół Samorządowych, ul. I Armii Wojska Polskiego 7,
21-311 Komarówka Podlaska, w tym:
część 1 zamówienia – Dostawa pomocy i materiałów dydaktycznych oraz publikacji na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) zeszyty ćwiczeń do pracy terapeutycznej dla uczniów ze specyficznymi trudnościami w nauce matematyki – 2 części,
2) plansze dydaktyczne pomocne podczas nauki w gimnazjum,
3) program multimedialny do nauki matematyki dla gimnazjalistów,
4) komplet książek do nauki j. angielskiego dla uczniów (2 części – poziom podstawowy i niższy średnio zaawansowany),
5) pakiet 5 filmów dvd dla Gimnazjum Asertywność,
6) gra strategiczna,
7) zestaw kart pracy do terapii uczniów gimnazjów wykazujących specyficzne problemy z zakresu szeroko rozumianej dysleksji i dyskalkulii,
8) pakiet 5 filmów DVD o współczesnych zagrożeniach młodzieży,
9) pakiet ćwiczeń multimedialnych do ćwiczenia pamięci i koncentracji 6 różnych poziomów i pakietów ćwiczeń,
10) multimedialny kwestionariusz preferencji zawodowych,
11) materiały biurowe niezbędne do prowadzenia zajęć rozwijających kompetencje kluczowe,
12) materiały biurowe niezbędne do prowadzenia zajęć z pedagogiem, psychologiem i doradcą zawodowym,
13) materiały biurowe niezbędne do prowadzenia zajęć z j. angielskiego.
część 2 zamówienia – Dostawa sprzętu komputerowego oraz narzędzi TIK na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) laptop na potrzeby prowadzenia zajęć psychologiczno – pedagogicznych i specjalistycznych,
2) monitor multimedialny do prowadzenia zająć z matematyki,
3) laptop niezbędny do prowadzenia zajęć z matematyki,
4) pakiet programów multimedialnych do matematyki,
5) oprogramowanie do VirtualTour do prowadzenia koła programistycznego,
6) licencja programu do montażu filmów,
7) laptop dla nauczyciela,
8) laptop dla ucznia,
9) system do zbierania i analizowania odpowiedzi,
10) wizualizer,
11) pakiet biurowy,
12) tablica interaktywna,
13) projektor krótkoogniskowy z montażem i akcesoriami,
14) firewall,
15) kontroler WLAN,
16) punkt dostępowy,
17) przełącznik zarządzalny 48 portów,
18) skrętka LAN,
19) zasilacz UPS do montażu w szafie Rack 19,
20) serwer NAS do montaży w szafie RACK,
21) urządzenie wielofunkcyjne,
22) zestaw głośnikowy,
23) aparat lustrzanka cyfrowa z obiektywem,
24) statyw z głowicą,
25) kamera HD WiFi.
2.2.3. część 3 zamówienia – Dostawa sprzętu i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu pn. „Kompetentni w Gminie Komarówka Podlaska”, której zakres rzeczowy obejmuje w szczególności:
1) podstawowe wyposażenie pracowni specyficzne dla pracowni biologiczno-chemicznej,
2) sprzęt niezbędny do przeprowadzania doświadczeń/ eksperymentów/obserwacji,
3) mikroskop z podłączeniem do komputera,
4) szafa (metalowa z odciągiem) na odczynniki dla nauczyciela, rozmiary ok. 2000x1000x500 mm,
5) dygestorium,
6) mikroskopy optyczne (szkolne, stereoskopowe),
7) mikroskopy terenowe,
8) odczynniki/substancje chemiczne,
9) środki czystości – wyposażenie pracowni biologiczno-chemicznej,
10) pomoce dydaktyczne – pracownia biologiczna,
11) model budowy anatomicznej człowieka,
12) sprzęt niezbędny do przeprowadzania doświadczeń/eksperymentów – pracownia geograficzna,
13) pomoce dydaktyczne – pracownia geograficzna,
14) podstawowe wyposażenie pracowni fizycznej,
15) sprzęt niezbędny do przeprowadzenia doświadczeń / eksperymentów / obserwacji – pracownia fizyczna,
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-09-30T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień umowy w sprawie zamówienia w stosunku do treści wybranej oferty, dotyczących przedmiotu zamówienia, sposobu realizacji zamówienia oraz terminu realizacji umowy i terminu płatności, w szczególności w przypadku:
1) zmian w obowiązujących przepisach prawa, powodujących konieczność dokonania zmian w umowie,
2) w wyniku konieczności wykonania dodatkowych uzgodnień, badań, ekspertyz, analiz;
3) w zakresie obowiązującej stawki podatku VAT, w przypadku zmian powszechnie obowiązującego prawa w tym zakresie,
4) w przypadku dokonania określonych czynności lub ich zaniechania przez organy administracji państwowej, w tym organy administracji rządowej, samorządowej, jak również organów i podmiotów, których działalność wymaga wydania jakiejkolwiek decyzji o charakterze administracyjnym w trakcie wykonywania przedmiotu niniejszej umowy,
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako zdarzenia pozostające poza kontrolą każdej ze stron, których strony nie mogły przewidzieć ani im zapobiec, i które zakłócają lub uniemożliwiają realizację Umowy, takie zdarzenia obejmują w szczególności: wojny, rewolucje, pożary, powodzie, działania terrorystyczne, zakłócenia spowodowane wprowadzeniem zabezpieczeń antyterrorystycznych,
6) istotnych problemów finansowych, ekonomicznych lub organizacyjnych wykonawcy, producenta, dystrybutora lub gwaranta uzasadniających ryzyko, że jego produkty, świadczenia itp. mogą nie zostać należycie wykonane lub nie będą miały odpowiedniej jakości albo wsparcia w przyszłości,
7) uzasadnionych przyczyn technicznych lub funkcjonalnych powodujących konieczność zmiany sposobu wykonania umowy,
8) konieczności zmiany terminu wykonania lub odbioru dostawy / usługi spowodowanej podjęciem przez Zamawiającego decyzji o przeprowadzeniu przez osobę trzecią kontroli jakości i sposobu prowadzenia dostawy.
2. W opisanych przypadkach zmianie (w tym ograniczeniu) ulec mogą odpowiednio zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia, cena umowy brutto, termin wykonania przedmiotu zamówienia, termin płatności, zasady rozliczeń (o ile zmiana zasad rozliczeń nie spowoduje konieczności zapłaty Wykonawcy odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie), sposób realizacji przedmiotu zamówienia, w tym zmiana materiałów lub technologii wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-09-13T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|