Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w Gminie Maków Podhalański

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
Miejscowość Maków Podhalański
Województwo małopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585185-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do:
Zespół Szkół w Białce, Białka 334, 34-220 Maków Podhalański,
Zespół Szkół w Grzechyni, Grzechynia 314, 34-220 Maków Podhalański,
Zespół Szkół w Juszczynie, Juszczyn 268, 34-231 Juszczyn,
Zespół Szkół w Makowie Podhalańskim, ul. Wolności 53, 34-220 Maków Podhalański.
Pozostałe zapisy w SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 8cca9acf-a6e3-46d0-be95-3cf4cddb9583
Biuletyn 585185-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Zarząd Placówek Oświatowych
Regon 12057871400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Maków Podhalański
Zamawiajacy kod pocztowy 34220
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 338 749 755
Zamawiajacy fax 338 749 753
Zamawiajacy email gzpo@makow-podhalanski.pl
Adres strony url www.makow-podhalanski.pl
Adres strony internetowej narzedzia http://www.makow-podhalanski.pl/ zakładka BIP
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Doświadczamy nauki oraz NN – Nowoczesna Nauka
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 9
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia Dokumenty postępowania znajdują się w siedzibie Zamawiającego, na stronie www.makow-podhalanski.pl w zakładce BIP udostępnia się dokumenty, których publikacja wynika z przepisów Prawa zamówień publicznych
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.makow-podhalanski.pl
Czy dostep do dokumentow ograniczony 1
Dostep do dokumentow ograniczony Dokumentacja znajduje się u Zamawiającego, na stronie BIP w linku podanym powyżej udostępnia się specyfikację istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Składanie ofert wyłącznie w formie pisemnej na adres Zamawiającego wskazany w SIWZ
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gminny Zarząd Placówek Oświatowych, ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych dla szkół w Gminie Maków Podhalański
Numer referencyjny GZPO.271.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia, wymieniony w szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia, zostanie dostarczony przez Wykonawcę, odpowiednio do: Zespół Szkół w Białce, Białka 334, 34-220 Maków Podhalański, Zespół Szkół w Grzechyni, Grzechynia 314, 34-220 Maków Podhalański, Zespół Szkół w Juszczynie, Juszczyn 268, 34-231 Juszczyn, Zespół Szkół w Makowie Podhalańskim, ul. Wolności 53, 34-220 Maków Podhalański. Pozostałe zapisy w SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu.
Inne dokumenty niewymienione Wypełniony i podpisany Formularz oferty – zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 1 do SIWZ stanowiącym ofertę, zawierający niezbędne dane. Oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. Wraz z ofertą należy złożyć: pełnomocnictwo do podpisania oferty (w przypadku, gdy ofertę podpisuje upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy) określające jego zakres. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie), ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której wynikać będzie przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez notariusza lub upoważnione osoby. Dowód wniesienia wadium. Formularz cenowy (na opisie przedmiotu zamówienia) wg. treści załącznika nr 2 do SIWZ. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, tj. informacji dotyczącej kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy, tj. grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy o ochronie konkurencji i konsumentów. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia Ofertę należy złożyć wg następującej kolejności: wypełniony „Formularz oferty” oświadczenie wykonawcy, dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania formularz cenowy ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia dowód wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 1000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100). Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego nr 39 8799 0001 0010 0100 0778 0009 z dopiskiem „WADIUM – POMOCE” Pozostałe szczegóły w SIWZ
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany niniejszej Umowy, mogą być dokonywane pod rygorem nieważności jedynie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez Strony Umowy z zastrzeżeniem ograniczeń wynikających z art. 144 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 1759 z późn. zm.) zwaną dalej „ustawą Pzp”. Zamawiający, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszcza zmianę postanowień Umowy w przypadku wycofania z oferty producenta lub dystrybucji produktu o parametrach określonych w ofercie Wykonawcy i zastąpienie oferowanego produkty nowszym, o parametrach i funkcjonalności nie gorszych, niż wskazane w ofercie. Wykonawca zobowiązuje się do powiadomienia Zamawiającego o fakcie zmiany w ww. zakresie przed terminem dostawy. Wykonawca obowiązany jest dostarczyć nowy produkt za cenę nie wyższą niż podana w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej zmianie adresu siedziby i o każdej innej zmianie w działalności Wykonawcy mogącej mieć wpływ na realizację Umowy. W przypadku niedopełnienia tego obowiązku Wykonawcę będą obciążać ewentualne koszty mogące wyniknąć wskutek zaniechania. Spory wynikłe z niniejszej Umowy Strony poddają sądowi właściwemu według siedziby Zamawiającego. W sprawach nieuregulowanych niniejszą Umową mają zastosowanie przepisy ustawy Pzp, Kodeksu cywilnego.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki Język Polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 W niniejszym postępowaniu Zamawiający nie przewiduje: Udzielania zamówień uzupełniających. Składania ofert wariantowych. Ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. Aukcji i licytacji elektronicznej. Zamawiający wymaga: Wniesienia wadium. Zamówienie obejmuje dostawę ww. przedmiotu zamówienia wraz z jego rozładunkiem i wniesieniem do pomieszczeń zlokalizowanych w budynkach, o których mowa powyżej. Pomieszczenia zostaną wskazane przez Zamawiającego lub przez dyrektorów tych szkół najpóźniej w dniu realizacji dostawy. Dostarczony przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). Przedmiot zamówienia musi być dostarczony wraz z odpowiednimi instrukcjami obsługi w języku polskim, certyfikatami, atestami a także towarzyszącym oprogramowaniem, jeżeli jest niezbędne do prawidłowego funkcjonowania produktu. Oprogramowanie powinno być dostarczone z licencją na czas nieokreślony (chyba, że w opisie przedmiotu zamówienia wskazano inaczej). Sprzęt przeznaczony do zasilania z sieci energetycznej powinien być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli zasilających pozwalających na podłączenie go do standardowych gniazdek zasilających. Sprzęt przeznaczony do podłączenia do komputerów/telewizorów być wyposażony w odpowiednią liczbę kabli USB/HDMI. Wykonawca udzieli gwarancji nie krótszej niż 24 miesiące od daty odbioru przedmiotu zamówienia potwierdzonej protokołem odbioru, który wystawiony zostanie przez Zamawiającego i przesłany do wiadomości Wykonawcy. Okres gwarancji stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Szczegółowe wymagania dotyczące gwarancji zostały zawarte we wzorze umowy (załącznik nr 2 do siwz). Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, tzn. nieużywany przed dniem dostarczenia. Nie dopuszcza się przedmiotu zamówienia używanego, refabrykowanego, regenerowanego i przerabianego (refubished). Dostarczony przedmiot zamówienia musi pochodzić z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta obejmujących również rynek Unii Europejskiej, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych. Przedmiot zamówienia, który zostanie dostarczony w opakowaniach fabrycznych. Przedstawione parametry przedmiotu zamówienia (w tym okres gwarancji) stanowią minimum techniczne i jakościowe oczekiwane przez Zamawiającego i będą stanowiły podstawę oceny ewentualnych ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Tam, gdzie w SIWZ i dołączonych do niej załącznikach zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca itp.) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w ustawie, Zamawiający dopuszcza oferowanie sprzętu lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych niż wymaganych przez Zamawiającego w dokumentacji przetargowej. Zamawiający informuje, iż w takiej sytuacji przedmiotowe zapisy są jedynie przykładowe i stanowią wskazanie dla Wykonawcy jakie cechy powinny posiadać materiały użyte do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, a także jakościowe (m.in.: przeznaczenie materiałów i urządzeń, itp.) jakim powinny odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy), konkretny produkt lub materiały przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o nie gorszych lub lepszych parametrach. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przy pomocy określonych norm, aprobat czy specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy, zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy – Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, potwierdzających te rozwiązania. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania wszelkich prac towarzyszących niezbędnych do osiągnięcia zakładanego rezultatu, rozumianych jako dostarczenie, wniesienie, montaż, instalacja, rozruch, przekazanie do eksploatacji. Ewentualne rejestrowanie licencji itp. po stronie Wykonawcy.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)