Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Instytut Ogrodnictwa
Miejscowość Skierniewice
Województwo łódzkie
Branża
  • Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt)

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585096-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302100004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty:
1) w odniesieniu do I części zamówienia – w załączniku nr 1.1 do SIWZ;
2) w odniesieniu do II części zamówienia – w załączniku nr 1.2 do SIWZ;
3) w odniesieniu do III części zamówienia – w załączniku nr 1.3 do SIWZ;
4) w odniesieniu do IV części zamówienia – w załączniku nr 1.4 do SIWZ;
5) w odniesieniu do V części zamówienia – w załączniku nr 1.5 do SIWZ;
6) w odniesieniu do VI części zamówienia – w załączniku nr 1.6 do SIWZ;
7) w odniesieniu do VII części zamówienia – w załączniku nr 1.7 do SIWZ;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia.

WYMAGANIA ODNOSZĄCE SIĘ DO OFEROWANYCH DOSTAW
1. Część zamówienia nr 1:
1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ;
2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych;
3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych.
2. Część zamówienia nr 2, 3, 4:
1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ;
2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych;
3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych.
3. Część zamówienia nr 6 - spełnienie przez Wykonawcę warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2008 lub innej równoważnej w zakresie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 352413cf-fe5e-458a-8196-99760c702c05
Biuletyn 585096-N-2017
Zamawiajacy nazwa Instytut Ogrodnictwa
Regon 101023342
Zamawiajacy adres ulica ul. Konstytucji 3 Maja
Zamawiajacy adres numer domu 1/3
Zamawiajacy miejscowosc Skierniewice
Zamawiajacy kod pocztowy 96-100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon +48468332021
Zamawiajacy fax +48468333228
Zamawiajacy email zamowienia.publiczne@inhort.pl
Adres strony url www.inhort.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Pełnomocnik Zamawiającego: adw. Jerzy Pieróg PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna ul. Wspólna 50 lok. 6 00-684 Warszawa
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.pierog.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pierog.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jezst złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
Numer referencyjny 28/ZP/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Zastrzega prawo grup czesci Zamawiający nie zastrzega sobie prawa do udzielenia części lub grup części zamówiena łącznie.
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy Wszystkie części zamówienia (7).
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty: 1) w odniesieniu do I części zamówienia – w załączniku nr 1.1 do SIWZ; 2) w odniesieniu do II części zamówienia – w załączniku nr 1.2 do SIWZ; 3) w odniesieniu do III części zamówienia – w załączniku nr 1.3 do SIWZ; 4) w odniesieniu do IV części zamówienia – w załączniku nr 1.4 do SIWZ; 5) w odniesieniu do V części zamówienia – w załączniku nr 1.5 do SIWZ; 6) w odniesieniu do VI części zamówienia – w załączniku nr 1.6 do SIWZ; 7) w odniesieniu do VII części zamówienia – w załączniku nr 1.7 do SIWZ; Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia. WYMAGANIA ODNOSZĄCE SIĘ DO OFEROWANYCH DOSTAW 1. Część zamówienia nr 1: 1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ; 2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych; 3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych. 2. Część zamówienia nr 2, 3, 4: 1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ; 2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych; 3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych. 3. Część zamówienia nr 6 - spełnienie przez Wykonawcę warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2008 lub innej równoważnej w zakresie
Cpv glowny przedmiot 30210000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 30 dni.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej. 1) Część zamówienia nr 1: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, której wartość wynosiła co najmniej 30.000 brutto. 2) Część zamówienia nr 2, 3, 4: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę komputerów przenośnych, której wartość wynosiła co najmniej: a) w części zamówienia nr 2 – 25.000 brutto; b) w części zamówienia nr 3 – 2.000 brutto; c) w części zamówienia nr 4 – 1.000 brutto; w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca powinien legitymować się o dostawą nie mniejszą niż suma wartości dostaw wymaganych w każdej z części na które składa. 3) Część zamówienia nr 5, 6: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją druku, której wartość wynosiła co najmniej: a) w części zamówienia nr 5 – 20.000 brutto. b) w części zamówienia nr 6 – 8.000 brutto. Poprzez urządzenie wielofunkcyjne należy rozumieć urządzenie umożliwiające wykonanie co najmniej wydruku, skanu oraz kopii dokumentu. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca powinien legitymować się o dostawą nie mniejszą niż suma wartości dostaw wymaganych w każdej z części na które składa. 4) Część zamówienia nr 7: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę serwera, której wartość wynosiła co najmniej 30.000 brutto. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w ust. 1 Zamawiający będzie oceniał łącznie zdolność techniczną lub zawodową.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3), stanowi potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wzór wskazanego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie żąda złożenia innych oświadczeń lub dokumentów.
Zakresie warunkow udzialu Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie: 1) w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (odpowiedni dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz dostaw należy złożyć w oryginale. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia należy złożyć w oryginale.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie 1) w zakresie potwierdzającym, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego: a) w części zamówienia nr 1: - dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przez zaoferowane procesory minimalnej liczby punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ. - Certyfikatu ISO 9001:2000 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych; - Certyfikatu ISO 14001 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. b) w części zamówienia nr 2, 3, 4: - dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przez zaoferowane procesory minimalnej liczby punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ. - Certyfikatu ISO 9001:2000 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych; - Certyfikatu ISO 14001 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych. Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. c) w części zamówienia nr 6 – Certyfikatu ISO 9001:2008 lub innego równoważnego w zakresie sprzedaży urządzeń biurowych. Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 2.1 oświadczenia, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ stanowiące: 1) wstępne potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu; 2) potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy; 3) potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i wstępne potwierdzenie spełnienia warunku udziału w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy); Oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej w oryginale. 2.2 zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca, powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy). Z zobowiązania musi wynikać: 1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego. Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby. 2.3 dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. 3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy PZP. 2. Zmiana umowy może dotyczyć: 1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku gdy z powodu obiektywnych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie zaoferowanego przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza (po uprzedniej akceptacji) dostarczenie sprzętu o właściwościach nie gorszych niż określone w umowie oraz o nie krótszym niż wymagany okresie gwarancji za cenę nie wyższą niż cena przedmiotu pierwotnie zaoferowanego; 2) zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą ceny brutto produktu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na wynagrodzenie; 3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy). 3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany: 1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy; 2) danych teleadresowych; 3) danych rejestrowych; 4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)