GuidZP400 |
352413cf-fe5e-458a-8196-99760c702c05
|
Biuletyn |
585096-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Ogrodnictwa
|
Regon |
101023342
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Konstytucji 3 Maja
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1/3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Skierniewice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
96-100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48468332021
|
Zamawiajacy fax |
+48468333228
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@inhort.pl
|
Adres strony url |
www.inhort.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl |
1
|
Zamawiajacy powierzyl |
Pełnomocnik Zamawiającego:
adw. Jerzy Pieróg
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna
ul. Wspólna 50 lok. 6
00-684 Warszawa
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.pierog.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pierog.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jezst złożenie oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PIERÓG & Partnerzy Kancelaria Prawna, ul. Wspólna 50 lok. 6, 00-684 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego
|
Numer referencyjny |
28/ZP/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Zamawiający nie zastrzega sobie prawa do udzielenia części lub grup części zamówiena łącznie.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Wszystkie części zamówienia (7).
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i oprogramowania komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z podziałem na części został zawarty:
1) w odniesieniu do I części zamówienia – w załączniku nr 1.1 do SIWZ;
2) w odniesieniu do II części zamówienia – w załączniku nr 1.2 do SIWZ;
3) w odniesieniu do III części zamówienia – w załączniku nr 1.3 do SIWZ;
4) w odniesieniu do IV części zamówienia – w załączniku nr 1.4 do SIWZ;
5) w odniesieniu do V części zamówienia – w załączniku nr 1.5 do SIWZ;
6) w odniesieniu do VI części zamówienia – w załączniku nr 1.6 do SIWZ;
7) w odniesieniu do VII części zamówienia – w załączniku nr 1.7 do SIWZ;
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia.
WYMAGANIA ODNOSZĄCE SIĘ DO OFEROWANYCH DOSTAW
1. Część zamówienia nr 1:
1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ;
2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych;
3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych.
2. Część zamówienia nr 2, 3, 4:
1) oferowane procesory muszą osiągać minimalną liczbę punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ;
2) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2000 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych;
3) proces produkcyjny komputerów wymaga spełnienia warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 14001 lub innej równoważnej w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych.
3. Część zamówienia nr 6 - spełnienie przez Wykonawcę warunków odpowiadających normie jakościowej ISO 9001:2008 lub innej równoważnej w zakresie
|
Cpv glowny przedmiot |
30210000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Zamówienie zostanie zrealizowane w terminie zgodnym z oświadczeniem zawartym w ofercie Wykonawcy, nie dłuższym niż 30 dni.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej.
1) Część zamówienia nr 1:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę sprzętu komputerowego, której wartość wynosiła co najmniej 30.000 brutto.
2) Część zamówienia nr 2, 3, 4:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę komputerów przenośnych, której wartość wynosiła co najmniej:
a) w części zamówienia nr 2 – 25.000 brutto;
b) w części zamówienia nr 3 – 2.000 brutto;
c) w części zamówienia nr 4 – 1.000 brutto;
w przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca powinien legitymować się o dostawą nie mniejszą niż suma wartości dostaw wymaganych w każdej z części na które składa.
3) Część zamówienia nr 5, 6:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę urządzeń wielofunkcyjnych z funkcją druku, której wartość wynosiła co najmniej:
a) w części zamówienia nr 5 – 20.000 brutto.
b) w części zamówienia nr 6 – 8.000 brutto.
Poprzez urządzenie wielofunkcyjne należy rozumieć urządzenie umożliwiające wykonanie co najmniej wydruku, skanu oraz kopii dokumentu.
W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część wykonawca powinien legitymować się o dostawą nie mniejszą niż suma wartości dostaw wymaganych w każdej z części na które składa.
4) Część zamówienia nr 7:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku dostaw okresowych lub ciągłych wykonuje, co najmniej jedną dostawę serwera, której wartość wynosiła co najmniej 30.000 brutto.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia dla potwierdzenia spełniania warunku opisanego w ust. 1 Zamawiający będzie oceniał łącznie zdolność techniczną lub zawodową.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenie, o którym mowa w Sekcji III.3), stanowi potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia. Wzór wskazanego oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Zamawiający nie żąda złożenia innych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie:
1) w zakresie potwierdzającym spełnienie warunków udziału w postępowaniu aktualnego na dzień złożenia wykazu dostaw, o których mowa w Rozdziale III ust. 1 SIWZ, sporządzonego według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ (odpowiedni dla części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę), wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykaz dostaw należy złożyć w oryginale.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Oświadczenia należy złożyć w oryginale.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Przed udzieleniem zamówienia Zamawiający może wezwać Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do przedłożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie
1) w zakresie potwierdzającym, iż oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego:
a) w części zamówienia nr 1:
- dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przez zaoferowane procesory minimalnej liczby punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.1 do SIWZ.
- Certyfikatu ISO 9001:2000 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych;
- Certyfikatu ISO 14001 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów stacjonarnych.
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
b) w części zamówienia nr 2, 3, 4:
- dokumentu potwierdzającego osiągnięcie przez zaoferowane procesory minimalnej liczby punktów w teście PassMark – CPU Mark, która została określona w załączniku nr 1.2, 1.3, 1.4 do SIWZ.
- Certyfikatu ISO 9001:2000 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych;
- Certyfikatu ISO 14001 lub innego równoważnego w zakresie procesu produkcyjnego komputerów, dla producentów oferowanych komputerów przenośnych.
Dokumenty należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
c) w części zamówienia nr 6 – Certyfikatu ISO 9001:2008 lub innego równoważnego w zakresie sprzedaży urządzeń biurowych.
Dokument należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykonawca zobowiązany jest złożyć formularz oferty (pod rygorem nieważności w formie pisemnej), sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ.
2. Wraz z formularzem oferty, Wykonawca zobowiązany jest złożyć:
2.1 oświadczenia, sporządzone według wzorów stanowiących załączniki nr 3 i 4 do SIWZ stanowiące:
1) wstępne potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu;
2) potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy;
3) potwierdzenie braku podstaw wykluczenia i wstępne potwierdzenie spełnienia warunku udziału w zakresie w jakim Wykonawca powołuje się na potencjał podmiotu trzeciego (jeżeli dotyczy);
Oświadczenia należy złożyć w formie pisemnej w oryginale.
2.2 zobowiązanie innego podmiotu, na zasoby którego Wykonawca, powołuje się w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu, do udostępnienia Wykonawcy niezbędnych zasobów do realizacji zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ (jeżeli dotyczy).
Z zobowiązania musi wynikać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego.
Zobowiązanie innego podmiotu udostępniającego Wykonawcy niezbędne zasoby do realizacji zamówienia należy złożyć w oryginale. Dokumenty, które zostaną załączone do zobowiązania podmiotu trzeciego należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
2.3 dokument, z którego wynika zakres umocowania do dokonania czynności złożenia oferty, oświadczeń lub dokumentów w przypadku gdy Wykonawca powierzył wykonanie tych czynności pełnomocnikowi lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokument musi zostać złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu.
3. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej www.pierog.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Oświadczenie należy złożyć w oryginale.
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawcą może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. Umowa może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy PZP.
2. Zmiana umowy może dotyczyć:
1) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku gdy z powodu obiektywnych okoliczności, niezależnych od Wykonawcy nie będzie możliwe dostarczenie zaoferowanego przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza (po uprzedniej akceptacji) dostarczenie sprzętu o właściwościach nie gorszych niż określone w umowie oraz o nie krótszym niż wymagany okresie gwarancji za cenę nie wyższą niż cena przedmiotu pierwotnie zaoferowanego;
2) zmiany wynagrodzenia spowodowanej zmianą ceny brutto produktu w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT jeżeli zmiany te będą mieć wpływ na wynagrodzenie;
3) zmiany terminu wykonania dostawy w przypadku przeszkód wynikających z wystąpienia siły wyższej (np. niemożliwych do przewidzenia utrudnień drogowych uniemożliwiających terminowe wykonanie dostawy wynikających z okoliczności niezależnych od Wykonawcy).
3. W razie wątpliwości, przyjmuje się, że nie stanowią zmiany Umowy następujące zmiany:
1) danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy;
2) danych teleadresowych;
3) danych rejestrowych;
4) będące następstwem sukcesji uniwersalnej po jednej ze stron Umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|