Sprzedaż i dostawa sprzętu do budynku dydaktycznego Publicznej Szkoły Podstawnej w Cybince przy ul. Szkolnej nr 15 B

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Gmina Cybinka
Miejscowość Cybinka
Województwo lubuskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585161-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Sprzedaż i dostawa sprzętu do budynku dydaktycznego Publicznej Szkoły Podstawnej w Cybince przy ul. Szkolnej nr 15 B.
W ramach zadania przewiduje się by Wykonawca dostarczył Zamawiającemu następujący sprzęt, stanowiący element wyposażenia, tj.
Lp. Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem (zestaw multimedialny) szt. 8
2. Laptop szt. 20
3. Komputer stacjonarny PC (zgodny z listą ministerialną) szt. 30
4. Monitory komputerowe 24 cali szt. 30
5. Kursy multimedialne do tablic interaktywnych szt. 6
6. Tablet szt. 22
7. Telewizor 42 cale szt. 1
8. Odtwarzacz dvd szt. 1
9. Zestaw klawiatura z myszką szt. 30
10. Radio odtwarzacz płyt CD i MP3 z wejściem na USB szt. 10
11. Aparat fotograficzny szt. 2
którego szczegółowe parametry techniczne zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 71e8a826-2095-4409-9d24-4999cead735a
Biuletyn 585161-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Cybinka
Regon 52873500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Szkolna
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Cybinka
Zamawiajacy kod pocztowy 69108
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 683 911 440
Zamawiajacy fax 683 911 363
Zamawiajacy email burmistrz.cybinka.fsl@gminypolskie.pl
Adres strony url www.cybinka.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.cybinka.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.cybinka.pl
Nazwa nadana zamowieniu Sprzedaż i dostawa sprzętu do budynku dydaktycznego Publicznej Szkoły Podstawnej w Cybince przy ul. Szkolnej nr 15 B
Numer referencyjny RZP-II.271.39.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Sprzedaż i dostawa sprzętu do budynku dydaktycznego Publicznej Szkoły Podstawnej w Cybince przy ul. Szkolnej nr 15 B. W ramach zadania przewiduje się by Wykonawca dostarczył Zamawiającemu następujący sprzęt, stanowiący element wyposażenia, tj. Lp. Nazwa Jedn. miary Ilość 1. Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem (zestaw multimedialny) szt. 8 2. Laptop szt. 20 3. Komputer stacjonarny PC (zgodny z listą ministerialną) szt. 30 4. Monitory komputerowe 24 cali szt. 30 5. Kursy multimedialne do tablic interaktywnych szt. 6 6. Tablet szt. 22 7. Telewizor 42 cale szt. 1 8. Odtwarzacz dvd szt. 1 9. Zestaw klawiatura z myszką szt. 30 10. Radio odtwarzacz płyt CD i MP3 z wejściem na USB szt. 10 11. Aparat fotograficzny szt. 2 którego szczegółowe parametry techniczne zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc PLN
Okreslenie warunkow Nie dotyczy
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Nie dotyczy
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie) wykonał co najmniej 1 usługę o zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia, polegającą na sprzedaży i dostawie urządzeń komputerowych lub multimedialnych o wartości minimum 50 000 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane. Osoby zdolne do wykonania zamówienia: 1) osobami (minimum 1 osoba), które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Załącznik nr 4 do SIWZ) imion i nazwisk tych osób wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania nimi oraz rodzajem ich zatrudnienia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy) co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt 1 przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen . Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnego na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; Zamawiający wskazuje, że odpis z właściwego rejestru winien zawierać aktualny katalog osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty, które dokonały zmian (nie uwidocznionych w rejestrze), w składzie organów zarządzających, zobowiązane są złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób w skład tego organu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
Zakresie warunkow udzialu 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – Załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał podpisany przez Wykonawcę), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). 2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał podpisany przez Wykonawcę).
Inne dokumenty niewymienione Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)