GuidZP400 |
71e8a826-2095-4409-9d24-4999cead735a
|
Biuletyn |
585161-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Cybinka
|
Regon |
52873500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Szkolna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
5
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Cybinka
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
69108
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubuskie
|
Zamawiajacy telefon |
683 911 440
|
Zamawiajacy fax |
683 911 363
|
Zamawiajacy email |
burmistrz.cybinka.fsl@gminypolskie.pl
|
Adres strony url |
www.cybinka.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cybinka.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cybinka.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sprzedaż i dostawa sprzętu do budynku dydaktycznego Publicznej Szkoły Podstawnej w Cybince przy ul. Szkolnej nr 15 B
|
Numer referencyjny |
RZP-II.271.39.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje roboty budowlane pn.: Sprzedaż i dostawa sprzętu do budynku dydaktycznego Publicznej Szkoły Podstawnej w Cybince przy ul. Szkolnej nr 15 B.
W ramach zadania przewiduje się by Wykonawca dostarczył Zamawiającemu następujący sprzęt, stanowiący element wyposażenia, tj.
Lp. Nazwa Jedn. miary Ilość
1. Tablica interaktywna wraz z rzutnikiem (zestaw multimedialny) szt. 8
2. Laptop szt. 20
3. Komputer stacjonarny PC (zgodny z listą ministerialną) szt. 30
4. Monitory komputerowe 24 cali szt. 30
5. Kursy multimedialne do tablic interaktywnych szt. 6
6. Tablet szt. 22
7. Telewizor 42 cale szt. 1
8. Odtwarzacz dvd szt. 1
9. Zestaw klawiatura z myszką szt. 30
10. Radio odtwarzacz płyt CD i MP3 z wejściem na USB szt. 10
11. Aparat fotograficzny szt. 2
którego szczegółowe parametry techniczne zostały opisane w załączniku nr 8 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Nie dotyczy
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Doświadczenie: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 latach
przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –
w tym okresie) wykonał co najmniej 1 usługę o zakresie podobnym
do przedmiotu zamówienia, polegającą na sprzedaży i dostawie urządzeń komputerowych
lub multimedialnych o wartości minimum 50 000 zł brutto wraz z podaniem jej rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotu na rzecz którego dostawa została wykonana oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia:
1) osobami (minimum 1 osoba), które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane
z realizacją zadania. Zamawiający wymaga od Wykonawców wskazania w ofercie (Załącznik nr 4
do SIWZ) imion i nazwisk tych osób wraz z podaniem informacji o podstawie do dysponowania nimi
oraz rodzajem ich zatrudnienia.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający żąda zatrudnienia przez Wykonawcę
lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1976 r. -Kodeks pracy) co najmniej 1 osoby, która będzie wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu zamówienia, opisane w pkt 1 przez cały okres trwania umowy zawartej pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
. Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, Zamawiający wezwie do złożenia w terminie 5 dni aktualnego na dzień złożenia dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia
na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Ustawy Pzp; Zamawiający wskazuje, że odpis z właściwego rejestru winien zawierać aktualny katalog osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Podmioty, które dokonały zmian (nie uwidocznionych w rejestrze), w składzie organów zarządzających, zobowiązane są złożyć dokumenty potwierdzające powołanie nowych osób
w skład tego organu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane – Załącznik nr 3 do SIWZ (oryginał podpisany przez Wykonawcę), oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami,
o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (oryginał lub kopia dokumentu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę).
2. wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 4 do SIWZ (oryginał podpisany przez Wykonawcę).
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ, pełnomocnictwo (jeżeli dotyczy)
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|