GuidZP400 |
59f21d05-7c48-4866-9201-d30d04d2439d
|
Biuletyn |
581395-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia
|
Regon |
19311273000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Zwycięstwa
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
81451
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48 58 698 21 50
|
Zamawiajacy fax |
+48 58 698 21 65
|
Zamawiajacy email |
biuro@ppnt.gdynia.pl
|
Adres strony url |
www.ppnt.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ppnt.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ppnt.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia, adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, pokój A510, Sekretariat, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro).
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony poniżej 209.000 euro na usługę rozbudowy i modernizacji istniejącej infrastruktury sieciowej wraz z dostawą urządzeń komputerowych.
|
Numer referencyjny |
DO.2800.11.2017
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja istniejącej infrastruktury poprzez dostawę urządzeń komputerowych, oprogramowania i licencji niezbędnych do rozbudowy posiadanej przez Zamawiającego infrastruktury sieciowej, o parametrach technicznych i ilościowych opisanych w załączniku nr 8 do SIWZ.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje również swym zakresem serwis gwarancyjny.
3.Szczegółowy opis i zakres zamówienia został zawarty w załączniku nr 8 do SIWZ.
4. Szczegółowy zakres obowiązków Wykonawcy, jest określony w dokumentacji przetargowej w szczególności w załączniku nr 7 do SIWZ „Istotne postanowienia umowy”.
|
Cpv glowny przedmiot |
72710000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
70
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje:
- co najmniej jedną dostawę urządzeń komputerowych przy czym wartość takiej dostawy nie może być niższa niż 45 000,00 brutto (słownie: czterdzieści pięć tysięcy zł brutto 00/100) i
- co najmniej jedną budowę lub rozbudowę istniejącej infrastruktury sieciowej aktywnej przy czym wartość takiej budowy lub rozbudowy nie może być niższa niż 150 000,00 zł brutto (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy zł brutto 00/100) wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte ich wykonanie.
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. Wykazu usług i dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane o treści odpowiadającej załącznikowi nr 6 do SIWZ, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi i dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wśród usług, potwierdzonych dowodami, muszą się znaleźć usługi na potwierdzenie warunku, o którym mowa w rozdziale 7 pkt. 7.1.2.1 SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Pełnomocnictwo (złożone w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez notariusza), w przypadku gdy formularz oferty lub załączone do niego dokumenty są podpisane przez osobę, której umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty lub ofertę składają podmioty wspólnie ubiegające się o udzielenie zamówienia.
2. Dowód wniesienia wadium.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Wysokość wadium wynosi 10.000 zł (dziesięć tysięcy zł 00/100)
2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.
3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach:
- w pieniądzu (wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Pomorskiego Parku Naukowo – Technologicznego Gdynia, Konto bankowe: PKO BP Oddział 14 w Gdyni, Nr konta: 02 1440 1084 0000 0000 0448 5939 w PLN
- w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,- w gwarancjach bankowych,
- w gwarancjach ubezpieczeniowych,
- w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz.U. 2016r., poz. 359).
2. Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy złożyć w oryginale wraz ze składaną ofertą nie zszywając go z ofertą.
3.Za wniesienie wadium w formie pieniężnej Zamawiający uważa wadium, które w terminie do dnia 26.09.2017 r. do godz. 11.00 znajdzie się na rachunku Zamawiającego.
4.Kopię dowodu wniesienia wadium w formie pieniężnej należy załączyć do oferty.
5.Wadium musi obejmować okres związania ofertą.
6.Poręczenia bankowe, gwarancje bankowe i ubezpieczeniowe, poręczenia udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości muszą nieodwołalnie i bezwarunkowo zobowiązywać Poręczyciela lub Gwaranta do zapłaty kwoty pieniężnej na pierwsze pisemne wezwanie Zamawiającego, w wysokości odpowiadającej kwocie wadium.
7.W przypadku oferty składanej przez podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie (konsorcjum) i wnoszenie wadium w formie gwarancji bankowej, w gwarancji winny być wskazane wszystkie podmioty należące do konsorcjum lub co najmniej powinna być zawarta informacja, że gwarancja obejmuje wszystkich członków konsorcjum.
8.Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 46 ustawy Pzp. Przesłanki zatrzymania wadium przez Zamawiającego zostały wskazane w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy Pzp.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
I. Zamawiający dopuszcza możliwość zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy
w przypadkach określonych w uPzp oraz wskazanych poniżej, w następującym zakresie:
1. przedmiotu umowy, pod warunkiem, że będą one korzystne np. finansowo, dla Zamawiającego, w tym:
a. dostawy w miejsce poszczególnych urządzeń/oprogramowania/licencji wskazanych w formularzu ofertowym – urządzeń, oprogramowania/licencji obiektywnie lepszych spełniających wymogi określone w SIWZ (czyli o wyższych parametrach, funkcjonalności, wydajności niż zaoferowane pierwotnie) przy niezmienionej cenie za dany rodzaj urządzenia/oprogramowania/licencji, w przypadku gdy zmiana okaże się korzystna dla Zamawiającego np. z powodu wprowadzenia urządzeń, oprogramowania i licencji o lepszych, wydajniejszych parametrach,
b. odstąpienie na wniosek Zamawiającego od realizacji części przedmiotu umowy i związane z tym obniżenie wynagrodzenia za odstąpioną od realizacji cześć umowy.
2. terminu realizacji umowy w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a. wstrzymania prac przez Zamawiającego,
b. nie udostępnienia przez Zamawiającego miejsca wykonywania prac,
3. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy/terminu realizacji umowy zgodnie z SIWZ; przez okoliczności siły wyższej strony rozumieją zdarzenie o charakterze nadzwyczajnym, którego nie można było przewidzieć ani jemu zapobiec
4. podwykonawców,
5. zmiana wynagrodzenia brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
6. zmiana sposobu płatności, terminów płatności wynikająca z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
1. Postępowanie oraz realizacja przedmiotu przetargu prowadzana jest w języku polskim.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Publiczne otwarcie ofert odbędzie się w dniu 26.09.2017r., o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego: Pomorski Park Naukowo-Technologiczny Gdynia adres: al. Zwycięstwa 96/98, 81-451 Gdynia, (budynek IV biurowo-laboratoryjny wejście A, V piętro, pokój B.501).
2. W związku z realizacją umowy Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą będzie zobowiązany do przedstawienia, nie później niż w terminie 5 dni od daty podpisania umowy, kopii zawartej umowy ubezpieczenia OC lub kopii polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę co najmniej 400 000,00 zł i utrzymywania ubezpieczenia na czas realizacji umowy.
3. Zamawiającemu, nie później niż w terminie 5 dni od dnia zwarcia umowy Wykonawca przekaże kosztorys dla zamówienia (suma wartości poszczególnych pozycji kosztorysu musi być równa wartości podanej w ofercie).
|