GuidZP400 |
e552564b-e9fb-4543-930f-6a77696713e1
|
Biuletyn |
585053-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Sztuki Wojennej
|
Regon |
011574244
|
Zamawiajacy adres ulica |
al. Gen. A. Chruściela
|
Zamawiajacy adres numer domu |
103
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-910
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261814085
|
Zamawiajacy fax |
261813217
|
Zamawiajacy email |
i.lopacinska@akademia.mil.pl
|
Adres strony url |
www.akademia.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.akademia.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA MATERIAŁÓW i SPRZĘTU GOSPODARCZEGO dla AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
|
Numer referencyjny |
52/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego dla Akademii Sztuki Wojennej takiego jak: miotły, szczotki, papier toaletowy, worki na śmieci, worki do odkurzaczy, ścierki do okien i podłóg, kosze na śmieci i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 1) Wymagania i sposób realizacji oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy oraz w Załączniku 1 do umowy. 2) Zaoferowane materiały muszą spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe opisane w załączniku nr 1 do umowy – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 80% ilości towaru ujętego w Formularzu Ofertowym, pozostałe 20% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto.
|
Cpv glowny przedmiot |
39200000-4
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
147981,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2017-12-31T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że należycie wykonał: jedną dostawę (umowę) materiałów i / lub sprzętu gospodarczego, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 90 tys. zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 2500,00 zł.
2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
3) gwarancjach bankowych;
4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.).
3. Sposób wniesienia wadium:
1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu 52/2017”. Zaleca się a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty;
2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości.
1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego).
2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy.
3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46
ust. 3 ustawy.
4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy:
1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę
w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy;
2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany,
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy, w takim przypadku Wykonawca zrzeka się roszczeń odszkodowawczych z tytułu utraconych korzyści. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80 % wartości umowy (maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §5 ust. 1),
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej w poszczególnych rodzajach asortymentów /zwiększenia lub zmniejszenia/ z zachowaniem cen jednostkowych.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|