DOSTAWA MATERIAŁÓW i SPRZĘTU GOSPODARCZEGO dla AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Akademia Sztuki Wojennej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Wyposażenie domowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585053-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego dla Akademii Sztuki Wojennej takiego jak: miotły, szczotki, papier toaletowy, worki na śmieci, worki do odkurzaczy, ścierki do okien i podłóg, kosze na śmieci i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 1) Wymagania i sposób realizacji oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy oraz w Załączniku 1 do umowy. 2) Zaoferowane materiały muszą spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe opisane w załączniku nr 1 do umowy – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 80% ilości towaru ujętego w Formularzu Ofertowym, pozostałe 20% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 e552564b-e9fb-4543-930f-6a77696713e1
Biuletyn 585053-N-2017
Zamawiajacy nazwa Akademia Sztuki Wojennej
Regon 011574244
Zamawiajacy adres ulica al. Gen. A. Chruściela
Zamawiajacy adres numer domu 103
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00-910
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261814085
Zamawiajacy fax 261813217
Zamawiajacy email i.lopacinska@akademia.mil.pl
Adres strony url www.akademia.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia Publiczna
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.akademia.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu DOSTAWA MATERIAŁÓW i SPRZĘTU GOSPODARCZEGO dla AKADEMII SZTUKI WOJENNEJ
Numer referencyjny 52/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: dostawa materiałów i sprzętu gospodarczego dla Akademii Sztuki Wojennej takiego jak: miotły, szczotki, papier toaletowy, worki na śmieci, worki do odkurzaczy, ścierki do okien i podłóg, kosze na śmieci i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym 1) Wymagania i sposób realizacji oraz Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarte są w załączniku Nr 6 do SIWZ - Wzór umowy oraz w Załączniku 1 do umowy. 2) Zaoferowane materiały muszą spełniać wymagania funkcjonalne i użytkowe opisane w załączniku nr 1 do umowy – „Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.3) Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji i gwarantuje zamówienie 80% ilości towaru ujętego w Formularzu Ofertowym, pozostałe 20% zostanie opcjonalnie zakupione w razie zajścia takiej potrzeby i w zakresie określonym przez Zamawiającego, do granicy pełnego wykorzystania wartości umowy brutto.
Cpv glowny przedmiot 39200000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 147981,00
Waluta calosc PLN
Data zakonczenia 2017-12-31T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony jeżeli wykonawca wykaże, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, że należycie wykonał: jedną dostawę (umowę) materiałów i / lub sprzętu gospodarczego, a wartość dostawy była nie mniejsza niż 90 tys. zł brutto z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorcy, oraz załączy dowody potwierdzające, że dostawa ta została wykonana należycie (poświadczenia, lub oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn wykonawca nie może uzyskać poświadczenia). Informacje w zakresie wiedzy i doświadczenia należy przedstawić zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ;
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; dokumenty dotyczące podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego;
Zakresie warunkow udzialu wykaz dostaw wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane należycie wraz z dowodami określającymi, czy dostawy wykazane na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 3 SIWZ, zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić zgodnie z wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Dowodami potwierdzającymi czy dostawy zostały wykonane należycie są: - referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane; - oświadczenie wykonawcy, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa powyżej. Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia.
Czy wadium 1
Wadium 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości : 2500,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3. Sposób wniesienia wadium: 1) wadium wnoszone w pieniądzu wykonawca wpłaca przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Pekao S.A. X Oddział Warszawa nr rachunku: 70 1240 6074 1111 0010 5240 0581 z dopiskiem „wadium w postępowaniu 52/2017”. Zaleca się a kserokopię potwierdzenia przelewu załączyć do oferty; 2) pozostałe formy wadium - oryginał należy załączyć do oferty. 4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert w odpowiedniej wysokości. 1) za termin wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się moment uznania rachunku bankowego zamawiającego kwotą wadium (zaksięgowania na rachunku Zamawiającego). 2) Zamawiający zwraca wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, oraz 2, 4 ustawy. 3) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 3 ustawy. 4) Zamawiający zatrzymuje wadium na zasadach określonych w art. 46 ust. 4a oraz 5 ustawy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian treści umowy: 1) zmiany artykułów na inne o parametrach nie gorszych niż zaoferowane przez Wykonawcę w ofercie i spełniających wymagania zawarte w SIWZ – w sytuacji wycofania artykułów z produkcji przez producenta na etapie realizacji umowy. Ciężar udowodnienia tego faktu spoczywa na Wykonawcy; 2) zmiany stawki podatku (VAT) w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, wówczas wynagrodzenie umowne ulegnie modyfikacji proporcjonalnie do tej zmiany, 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania całości przedmiotu umowy, w takim przypadku Wykonawca zrzeka się roszczeń odszkodowawczych z tytułu utraconych korzyści. Zamawiający gwarantuje wykorzystanie 80 % wartości umowy (maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w §5 ust. 1), 4) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej w poszczególnych rodzajach asortymentów /zwiększenia lub zmniejszenia/ z zachowaniem cen jednostkowych.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)