dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów oraz dostawa sprzętu bhp niezbędnego do prac na wysokościach dla pracowników wojska i żołnierzy będących na zaopatrzeniu 6. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-19 00:00:00
Instytucja 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Ustka
Województwo pomorskie
Branża
  • Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585093-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 181000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania, dla których odrębnie przygotowano „formularze cenowe”, stanowiące załączniki do SIWZ.
Formularzach cenowych w kolumnie „Nazwa asortymentu” opisano wymagania szczegółowe dotyczące poszczególnego asortymentu.
Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania.
Zadanie nr 1 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej
dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2017r.
Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu bhp niezbędnego do prac na wysokościach dla pracowników wojska i żołnierzy do 6 WOG Ustka w 2017r.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4d5c7c56-8035-4176-bcd6-1d0a8b3bd877
Biuletyn 585093-N-2017
Zamawiajacy nazwa 6 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 22051541000000
Zamawiajacy adres ulica Lędowo-Osiedle
Zamawiajacy adres numer domu 1N
Zamawiajacy miejscowosc Ustka
Zamawiajacy kod pocztowy 76-271
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 261 231 377
Zamawiajacy fax 261 231 578
Zamawiajacy email 6wog.przetargi@ron.mil.pl
Adres strony url www.6wog.wp.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wojskowa Jednostka Budżetowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.6wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów oraz dostawa sprzętu bhp niezbędnego do prac na wysokościach dla pracowników wojska i żołnierzy będących na zaopatrzeniu 6. Wojskowego Oddziału Gospodarczego.
Numer referencyjny 82/WM/6WOG/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania, dla których odrębnie przygotowano „formularze cenowe”, stanowiące załączniki do SIWZ. Formularzach cenowych w kolumnie „Nazwa asortymentu” opisano wymagania szczegółowe dotyczące poszczególnego asortymentu. Wykonawca może złożyć ofertę na jedno lub dwa zadania. Zadanie nr 1 – Dostawa odzieży i obuwia roboczego, środków ochrony osobistej dla pracowników wojska i żołnierzy specjalistów do 6 WOG Ustka w 2017r. Zadanie nr 2 – Dostawa sprzętu bhp niezbędnego do prac na wysokościach dla pracowników wojska i żołnierzy do 6 WOG Ustka w 2017r.
Cpv glowny przedmiot 18100000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej przedkłada dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Inne dokumenty niewymienione Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy PZP Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy Pzp. przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 3 do oferty. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (o ile dotyczy) Formularz ofertowy – druk „oferta” wraz z formularzem cenowym– załącznik nr 1 lub/i 1a do oferty odpowiednio dla zadania nr 1 i zadania nr 2.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Załączony projekt umowy. 1. Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp dopuszcza wprowadzenie zmian do zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: 1) Zmiany wartości brutto umowy na pisemny wniosek Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatkowej podatku od towarów i usług (VAT) dotyczącej zakresu przedmiotu zamówienia. 2) Zmiany osób reprezentujących Wykonawcę i Zamawiającego z przyczyn losowych. 3) Zmiany podwykonawców w przypadku: wprowadzenia podwykonawcy, rezygnacji z podwykonawcy, zmiany zakresu dostaw wykonywanych przez podwykonawcę. 2. Zamawiający przewiduje również możliwość wprowadzenia zmian do treści zawartej umowy w okolicznościach i przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2, pkt 3, pkt 5, pkt 6 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)