Produkcja wystawy czasowej „Mikrokosmos rzeczy. Publiczne i prywatne życie kolekcji”

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Muzeum Warszawy
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt wystawowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585072-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391540006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Produkcja wystawy czasowej „Mikrokosmos rzeczy. Publiczne i prywatne życie kolekcji” w siedzibie głównej Muzeum Warszawy zgodnie z projektem.
Produkcja wystawy rozumiana jako: dostawa elementów składających się wystawę czasową wraz z ich montażem, oraz, w szczególności w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć elementy indywidulanie wykonane zgodnie z projektem, takie jak gabloty, szafy, witryny, przedściany oraz oświetlenie, osprzęt i urządzeni, ramy do obrazów.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1daffc04-f023-4cb9-91d9-d6f86cbd503d
Biuletyn 585072-N-2017
Zamawiajacy nazwa Muzeum Warszawy
Regon 1638704400000
Zamawiajacy adres ulica Rynek Starego Miasta
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00272
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon +48 22 596 67 11
Zamawiajacy fax +48 22 596 67 20
Zamawiajacy email zaneta.urbaniak@muzeumwarszawy.pl
Adres strony url www.muzeumwarszawy.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny samorządowa instytucja kultury
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.muzeumwarszawy.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.muzeumwarszawy.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Muzeum Warszawy, Rynek Starego Miasta 28, 00-272 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Produkcja wystawy czasowej „Mikrokosmos rzeczy. Publiczne i prywatne życie kolekcji”
Numer referencyjny MW/ZP/48/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest Produkcja wystawy czasowej „Mikrokosmos rzeczy. Publiczne i prywatne życie kolekcji” w siedzibie głównej Muzeum Warszawy zgodnie z projektem. Produkcja wystawy rozumiana jako: dostawa elementów składających się wystawę czasową wraz z ich montażem, oraz, w szczególności w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć elementy indywidulanie wykonane zgodnie z projektem, takie jak gabloty, szafy, witryny, przedściany oraz oświetlenie, osprzęt i urządzeni, ramy do obrazów.
Cpv glowny przedmiot 39154000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 1
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst 4. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia polegającego na zamówieniu dodatkowych dostaw, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7) Ustawy do 20% wartości zamówienia podstawowego.
Data zakonczenia 2017-11-14T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunków w tym zakresie;
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej o wartości, co najmniej 200 000 złotych.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie zrealizował 3 dostawy wraz z montażem wystawienniczego sprzętu muzealnego wchodzącego w skład wystawy stałej bądź czasowej o wartości łącznej co najmniej 150 000,00 złotych brutto. Odbiorcą dostaw była instytucja kultury. UWAGA: Przez trzy dostawy Zamawiający rozumie usługi świadczone w ramach 3 odrębnych umów.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu; b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 złotych.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z treścią art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych oraz w następujących przypadkach: a. wystąpienia w trakcie realizacji Umowy, zmiany urzędowej stawki podatku od towarów i usług dla przedmiotu Umowy lub innych przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia; b. siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; c. zmiany sposobu realizacji zamówienia wynikającej ze zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2. Strony mają prawo do przedłużenia terminu realizacji przedmiotu Umowy o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy, w następujących sytuacjach: a. jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji projektowej w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia realizacji przedmiotu Umowy; b. gdy wystąpi konieczność wykonania robót zamiennych lub innych robót niezbędnych do wykonania przedmiotu Umowy ze względu na zasady wiedzy technicznej, oraz udzielenia zamówień dodatkowych, które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu Umowy, wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; c. wystąpią opóźnienia w dokonaniu określonych czynności lub ich zaniechanie przez właściwe organy administracji państwowej, które nie są następstwem okoliczności, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialność; d. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; e. wystąpienia robót dodatkowych i zamiennych; 3. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany Umowy w zakresie materiałów, parametrów technicznych, technologii wykonania czynności objętych przedmiotem Umowy, sposobu i zakresu wykonania przedmiotu Umowy w następujących sytuacjach: a. konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części czynności, objętych przedmiotem Umowy, przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego w oparciu, o który je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy; b. wystąpienia warunków terenu, gdzie wykonywane będą czynności objęte przedmiotem Umowy odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji projektowej, w szczególności napotkania niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych sieci, instalacji; c. konieczności zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa; d. wystąpienia z niebezpieczeństwa kolizji planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji; e. wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z jej postanowieniami; f. Wykonawca jest uprawniony do żądania zmiany wynagrodzenia należnego z tytułu realizacji Umowy odpowiednio w przypadkach określonych w ust. 5. 4. Zamawiający jest uprawniony do żądania zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w związku ze zmianami zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub zmianami wytycznych dotyczących realizacji projektu. 5. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wynagrodzenia w przypadkach opisanych w ust. 1 – 3 w wysokości nie wyższej niż 5 % wynagrodzenia opisanego w § 4 ust. 1 powyżej.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)