GuidZP400 |
b493f8b2-6d1a-498a-9e27-d0e0da58a82d
|
Biuletyn |
584947-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
|
Regon |
28836600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wawelska
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02034
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy fax |
22 570 94 63
|
Zamawiajacy email |
motelska@coi.waw.pl
|
Adres strony url |
www.coi.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
instytut badawczy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
https://www.coi.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.coi.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa (pokój nr 003)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP wraz z modułami eSimple i Prophix BI w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-142/17/MS
|
Numer referencyjny |
nr sprawy PN-142/17/MS
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP wraz z modułami eSimple i PROPHIX BI w Centrum Onkologii-Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr: 1, 1a , 1b do SIWZ.
Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie posiada majątkowych praw autorskich do kodów źródłowych systemów objętych zamówieniem. Tym samym nie posiada praw do przystosowania, zmian układu lub jakichkolwiek zmian lub modyfikacji w oprogramowaniu będącego przedmiotem zamówienia oraz
a/ Zamawiający nie posiada informacji odnoszących się do zbiorów danych zawierającej specyfikę wszystkich encji, atrybutów, relacji oraz zawartości poszczególnych instancji, tabel i kolumn.
Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP , e- Simple oraz Prophix BI.
b/ Zamawiający nie posiada informacji odnoszącej się do dokumentacji technicznej do poszczególnych modułów, repozytoriów kodu źródłowego i bibliotek stosowanych w systemie.
Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP , e-Simple oraz PROPHIX BI.
c/ Zamawiający nie posiada informacji dotyczących zawartość plików konfiguracyjnych. Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw
autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP oraz Simple.
d/ Obecnie liczba jednoczesnych użytkowników wynosi : 50 w zakresie systemu Simple.ERP i 70 w zakresie systemu e-Simple. Posiadana przez Zamawiającego licencja nie ogranicza liczby
użytkowników.
3.Główny przedmiot zamówienia wg: Wspólny Słownik Zamówień CPV:
72.00.00.00-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania,internetowe i wsparcia
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych dla Stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy/wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres obowiązywania umowy) co najmniej 1 osoby ( sprawującej obowiązki związane z koordynacją prac serwisowych lub osoby bezpośrednio wykonującej prace serwisowe) wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.10).
7.1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie lub oświadczenie o spełnieniu ww. obowiązku.
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży (w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy Pzp tj. warunek: zdolność techniczna lub zawodowa) :
a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę podobną do usługi objętej przedmiotem zamówienia.
Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę spełniającą poniższy warunek:
usługa polegała na wykonywaniu w okresie co najmniej 12 miesięcy serwisu systemu klasy ERP składającego się minimum z modułów: Kadry i Płace lub Finanse i Księgowość lub Gospodarka Magazynowa lub Grafiki Czasu Pracy lub Sprzedaż lub Analizy Ekonomiczne (system klasy BI), a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto.
b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających:
Przynajmniej po 1 (jednej) osobie posiadającej właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia gwarancji i serwisu systemu klasy ERP dla modułów:
- Kadry i Płace,
- Finanse i Księgowość,
- Gospodarka Magazynowa,
- Grafiki Czasu Pracy,
- Sprzedaż,
- Analizy Ekonomiczne (system klasy BI) oprogramowania wspierającego zarządzenie przedsiębiorstwem
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 .
UWAGA!
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia, w/w dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w OŚWIADCZENIU miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży (w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy Pzp tj. warunek: zdolność techniczna lub zawodowa) :
a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę podobną do usługi objętej przedmiotem zamówienia.
Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę spełniającą poniższy warunek:
usługa polegała na wykonywaniu w okresie co najmniej 12 miesięcy serwisu systemu klasy ERP składającego się minimum z modułów: Kadry i Płace lub Finanse i Księgowość lub Gospodarka Magazynowa lub Grafiki Czasu Pracy lub Sprzedaż lub Analizy Ekonomiczne (system klasy BI), a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto.
b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających:
Przynajmniej po 1 (jednej) osobie posiadającej właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia gwarancji i serwisu systemu klasy ERP dla modułów:
- Kadry i Płace,
- Finanse i Księgowość,
- Gospodarka Magazynowa,
- Grafiki Czasu Pracy,
- Sprzedaż,
- Analizy Ekonomiczne (system klasy BI) oprogramowania wspierającego zarządzenie przedsiębiorstwem
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane
uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -
zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
UWAGA!
Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, w/w dokumentów o ile ten nie wskazał w OŚWIADCZENIU miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu/-ów złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą :
zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością co najmniej w zakresie: wdrażanie systemów informatycznych, obsługa systemów informatycznych (outsourcing it) np. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2009 lub EN ISO 9001:2000 lub dokument równoważny.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty:
1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP;
2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, tj. Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
|
IV 6 1 srodki ochrony |
zgodnie z zapisami SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2017 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. nr 008 w budynku przy ulicy Wawelskiej 15B (02-034 Warszawa).
|