Kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP wraz z modułami eSimple i Prophix BI w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-142/17/MS

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584947-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 720000005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP wraz z modułami eSimple i PROPHIX BI w Centrum Onkologii-Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie.
2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr: 1, 1a , 1b do SIWZ.

Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie posiada majątkowych praw autorskich do kodów źródłowych systemów objętych zamówieniem. Tym samym nie posiada praw do przystosowania, zmian układu lub jakichkolwiek zmian lub modyfikacji w oprogramowaniu będącego przedmiotem zamówienia oraz
a/ Zamawiający nie posiada informacji odnoszących się do zbiorów danych zawierającej specyfikę wszystkich encji, atrybutów, relacji oraz zawartości poszczególnych instancji, tabel i kolumn.
Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP , e- Simple oraz Prophix BI.
b/ Zamawiający nie posiada informacji odnoszącej się do dokumentacji technicznej do poszczególnych modułów, repozytoriów kodu źródłowego i bibliotek stosowanych w systemie.
Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP , e-Simple oraz PROPHIX BI.
c/ Zamawiający nie posiada informacji dotyczących zawartość plików konfiguracyjnych. Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw
autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP oraz Simple.
d/ Obecnie liczba jednoczesnych użytkowników wynosi : 50 w zakresie systemu Simple.ERP i 70 w zakresie systemu e-Simple. Posiadana przez Zamawiającego licencja nie ogranicza liczby
użytkowników.
3.Główny przedmiot zamówienia wg: Wspólny Słownik Zamówień CPV:
72.00.00.00-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania,internetowe i wsparcia
4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych dla Stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy/wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres obowiązywania umowy) co najmniej 1 osoby ( sprawującej obowiązki związane z koordynacją prac serwisowych lub osoby bezpośrednio wykonującej prace serwisowe) wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.10).
7.1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie lub oświadczenie o spełnieniu ww. obowiązku.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b493f8b2-6d1a-498a-9e27-d0e0da58a82d
Biuletyn 584947-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie
Regon 28836600000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wawelska
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02034
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 570 94 63
Zamawiajacy fax 22 570 94 63
Zamawiajacy email motelska@coi.waw.pl
Adres strony url www.coi.waw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://www.coi.waw.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.coi.waw.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny forma pisemna
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, Sekcja Zamówień Publicznych, ul. Wawelska 15B, 02-034 Warszawa (pokój nr 003)
Nazwa nadana zamowieniu Kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP wraz z modułami eSimple i Prophix BI w Centrum Onkologii – Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie, nr sprawy PN-142/17/MS
Numer referencyjny nr sprawy PN-142/17/MS
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1.Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa serwisowa systemu informatycznego Simple.ERP wraz z modułami eSimple i PROPHIX BI w Centrum Onkologii-Instytucie im. Marii Skłodowskiej-Curie w Warszawie. 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr: 1, 1a , 1b do SIWZ. Jednocześnie Zamawiający informuje, iż nie posiada majątkowych praw autorskich do kodów źródłowych systemów objętych zamówieniem. Tym samym nie posiada praw do przystosowania, zmian układu lub jakichkolwiek zmian lub modyfikacji w oprogramowaniu będącego przedmiotem zamówienia oraz a/ Zamawiający nie posiada informacji odnoszących się do zbiorów danych zawierającej specyfikę wszystkich encji, atrybutów, relacji oraz zawartości poszczególnych instancji, tabel i kolumn. Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP , e- Simple oraz Prophix BI. b/ Zamawiający nie posiada informacji odnoszącej się do dokumentacji technicznej do poszczególnych modułów, repozytoriów kodu źródłowego i bibliotek stosowanych w systemie. Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP , e-Simple oraz PROPHIX BI. c/ Zamawiający nie posiada informacji dotyczących zawartość plików konfiguracyjnych. Powyższe informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa oraz podlegają ochronie wynikającej z praw autorskich producenta systemów SIMPLE.ERP oraz Simple. d/ Obecnie liczba jednoczesnych użytkowników wynosi : 50 w zakresie systemu Simple.ERP i 70 w zakresie systemu e-Simple. Posiadana przez Zamawiającego licencja nie ogranicza liczby użytkowników. 3.Główny przedmiot zamówienia wg: Wspólny Słownik Zamówień CPV: 72.00.00.00-5 – Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania,internetowe i wsparcia 4.Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Istotnych dla Stron postanowieniach, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy/wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ i szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 7. Zgodnie z art. 29 ust. 3 a ustawy PZP, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (przez cały okres obowiązywania umowy) co najmniej 1 osoby ( sprawującej obowiązki związane z koordynacją prac serwisowych lub osoby bezpośrednio wykonującej prace serwisowe) wykonującej czynności w zakresie realizacji zamówienia w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.10). 7.1. Najpóźniej w dniu podpisania umowy Wykonawca przedłoży Zamawiającemu zaświadczenie lub oświadczenie o spełnieniu ww. obowiązku.
Cpv glowny przedmiot 72000000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia warunku w w/w zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży (w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy Pzp tj. warunek: zdolność techniczna lub zawodowa) : a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę podobną do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę spełniającą poniższy warunek: usługa polegała na wykonywaniu w okresie co najmniej 12 miesięcy serwisu systemu klasy ERP składającego się minimum z modułów: Kadry i Płace lub Finanse i Księgowość lub Gospodarka Magazynowa lub Grafiki Czasu Pracy lub Sprzedaż lub Analizy Ekonomiczne (system klasy BI), a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto. b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających: Przynajmniej po 1 (jednej) osobie posiadającej właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia gwarancji i serwisu systemu klasy ERP dla modułów: - Kadry i Płace, - Finanse i Księgowość, - Gospodarka Magazynowa, - Grafiki Czasu Pracy, - Sprzedaż, - Analizy Ekonomiczne (system klasy BI) oprogramowania wspierającego zarządzenie przedsiębiorstwem zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 . UWAGA! Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnego na dzień złożenia, w/w dokumentu potwierdzającego brak podstaw do wykluczenia, jeżeli Wykonawca nie wskazał w OŚWIADCZENIU miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, tj. podania nazw firm i adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP (załącznik nr 6 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zakresie warunkow udzialu Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży (w zakresie wykazania spełniania przez Wykonawcę warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1b pkt. 3) ustawy Pzp tj. warunek: zdolność techniczna lub zawodowa) : a. wykaz usług wykonanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy - zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Warunek powyższy zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie przynajmniej 1 (jedną) usługę podobną do usługi objętej przedmiotem zamówienia. Za usługę odpowiadającą przedmiotowi zamówienia Zamawiający uzna usługę spełniającą poniższy warunek: usługa polegała na wykonywaniu w okresie co najmniej 12 miesięcy serwisu systemu klasy ERP składającego się minimum z modułów: Kadry i Płace lub Finanse i Księgowość lub Gospodarka Magazynowa lub Grafiki Czasu Pracy lub Sprzedaż lub Analizy Ekonomiczne (system klasy BI), a wartość zamówienia wynosiła nie mniej niż 100.000,00 PLN brutto. b. wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadających: Przynajmniej po 1 (jednej) osobie posiadającej właściwe kwalifikacje i doświadczenie w zakresie świadczenia gwarancji i serwisu systemu klasy ERP dla modułów: - Kadry i Płace, - Finanse i Księgowość, - Gospodarka Magazynowa, - Grafiki Czasu Pracy, - Sprzedaż, - Analizy Ekonomiczne (system klasy BI) oprogramowania wspierającego zarządzenie przedsiębiorstwem zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ UWAGA! Zamawiający, przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, w/w dokumentów o ile ten nie wskazał w OŚWIADCZENIU miejsca pobrania lub wykorzystania dokumentu/-ów złożonego do innego postępowania prowadzonego przez Zamawiającego
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane usługi odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą : zaświadczenia niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi potwierdzające, że działalność Wykonawcy objęta jest Systemem Zarządzania Jakością co najmniej w zakresie: wdrażanie systemów informatycznych, obsługa systemów informatycznych (outsourcing it) np. Certyfikat PN-EN ISO 9001:2009 lub EN ISO 9001:2000 lub dokument równoważny.
Inne dokumenty niewymienione Inne niezbędne dokumenty, które Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty: 1. Upoważnienia (oryginał) do podpisania oferty i dokumentów przetargowych, a także składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenia z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej RP; 2. Wypełniony formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z Załącznikiem nr 5 do SIWZ, tj. Istotne dla Stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego
IV 6 1 srodki ochrony zgodnie z zapisami SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 15.09.2017 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego w Sekcji Zamówień Publicznych, pok. nr 008 w budynku przy ulicy Wawelskiej 15B (02-034 Warszawa).
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)