GuidZP400 |
5a4b4276-d110-4ec1-a23d-c2e061a143de
|
Biuletyn |
584814-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu
|
Regon |
1169209600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mochnackiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
10
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02042
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
223 118 102
|
Zamawiajacy fax |
223 118 118
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@ifps.org.pl
|
Adres strony url |
http://bip.ifps.org.pl/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
INSTYTUT BADAWCZY
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.ifps.org.pl/
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.ifps.org.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Forma pisemna, zgodnie rozdziałem V SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Fizjologii i Patologii Słuchu (Światowe Centrum Słuchu) ul. Mokra 17, 05-830 Kajetany k/Nadarzyna, Sekretariat, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Aktualizacji oprogramowania serwerowego oraz aktualizacja Telemedycznego systemu uzupełniającego diagnostykę audiologiczną i działalność przesiewową, badawczą i naukową.
|
Numer referencyjny |
IFPS/45/PZP/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Aktualizacji oprogramowania serwerowego oraz aktualizacja Telemedycznego systemu uzupełniającego diagnostykę audiologiczną i działalność przesiewową, badawczą i naukową.
|
Cpv glowny przedmiot |
48180000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności zostanie uznany za spełniony, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Informacje dodatkowe
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Informacje dodatkowe
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Określenie warunków: Sytuacji ekonomicznej lub finansowej – nie dotyczy; Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Ocena spełniania warunku dotyczącego posiadania odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany za spełniony, po złożeniu oświadczenia o spełnianiu warunków o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy.
Informacje dodatkowe
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.2. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu: 6.2.1 zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.2.2 zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 6.2.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy P. z. p; 7. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.2 składa: 7.1. ppkt 6.2.1, 6.2.2., 6.2.3 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 7.2. Dokumenty, o których mowa w pkt 7.1. lit. b, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Dokument, o którym mowa w ust 7.1. lit. a powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem tego terminu. 8. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 7, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 8 stosuje się. 9. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 10. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu. 11. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 12. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ustawy P. z. p. składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub brak podstaw wykluczenia. 1) Pełnomocnictwo Konsorcjum (oryginał lub kopia poświadczona „za zgodność z oryginałem” przez notariusza) winno być załączone do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienia publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Wykonawcy - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. d) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę - Pełnomocnika. 13. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą przez Zamawiającego wyłącznie z Wykonawcą - Pełnomocnikiem. 14. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu cywilnego. 15. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający będzie żądał przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. 16. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. 17. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 18. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w Rozdziale II SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1 pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegała by odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Strony przewidują możliwość wprowadzenia następujących zmian do umowy:
1) gdy zajdzie konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą Zamawiającego. Zmiana może dotyczyć, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami umowy lub załączników do umowy, powierzenia podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie Wykonawcy oraz zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia;
2) w przypadku wystąpienia Siły Wyższej, zgodnie z postanowieniami § 10umowy
3) Wszelkie zmiany w Umowie wymagają zachowania formy pisemnej w postaci kolejno numerowanych aneksów, pod rygorem nieważności, co w szczególności dotyczy zmian wynikających z nowelizacji ogólnie obowiązujących przepisów podatkowych, w szczególności zmian stawek podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|