Dostawa czasopism i baz danych 2018. Zamówienie zostało podzielone na 6 części.

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-29 00:00:00
Instytucja Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Druki i produkty podobne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584664-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 220000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa czasopism i baz danych 2018. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 1Z;
Część 2: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 2Z;
Część 3: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 3Z;
Część 4: dostawa baz danych dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 4Z;
Część 5: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 5Z;
Część 6: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 6.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 01.01.2018r.-31.12.2018r.
Kolejne numery poszczególnych czasopism i baz danych 2018r. dostarczane będą sukcesywnie i na bieżąco po ich opublikowaniu przez wydawców.
UWAGA! Pierwsze numery niektórych czasopism mogą ukazać się już pod koniec 2017r. a ostatnie w początkach 2019r.
Wykonawca musi posiadać wyspecjalizowany serwis obsługi prenumeraty gwarantujący pozyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o czasopismach i bazach danych oraz zapewniający regularne, w pełni kontrolowane ich dostawy natychmiast po opublikowaniu/aktualizacji.
Miejsce realizacji: jednostki organizacyjne UAM.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia Zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Pzp.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cce10391-07da-4dfc-ab39-b355f798d6e0
Biuletyn 584664-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
Regon 1293330000
Zamawiajacy adres ulica ul. Wieniawskiego
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-712
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 8294440
Zamawiajacy fax 61 8294012
Zamawiajacy email przetargisdzp@amu.edu.pl
Adres strony url www.amu.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia wyższa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.amu.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa czasopism i baz danych 2018. Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
Numer referencyjny ZP/4204/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 6
Okreslenie przedmiotu Dostawa czasopism i baz danych 2018. Zamówienie zostało podzielone na 6 części: Część 1: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 1Z; Część 2: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 2Z; Część 3: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 3Z; Część 4: dostawa baz danych dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 4Z; Część 5: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 5Z; Część 6: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 6. Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 01.01.2018r.-31.12.2018r. Kolejne numery poszczególnych czasopism i baz danych 2018r. dostarczane będą sukcesywnie i na bieżąco po ich opublikowaniu przez wydawców. UWAGA! Pierwsze numery niektórych czasopism mogą ukazać się już pod koniec 2017r. a ostatnie w początkach 2019r. Wykonawca musi posiadać wyspecjalizowany serwis obsługi prenumeraty gwarantujący pozyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o czasopismach i bazach danych oraz zapewniający regularne, w pełni kontrolowane ich dostawy natychmiast po opublikowaniu/aktualizacji. Miejsce realizacji: jednostki organizacyjne UAM. Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone. Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia Zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Pzp. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
Cpv glowny przedmiot 22000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2018-01-01T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2018-12-31T00:00:00+01:00
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej: Część 1: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 140 000zł brutto Część 2: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 30 000 zł brutto Część 3: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 430 000 zł brutto Część 4: jednej sukcesywnej dostawy baz danych, o wartości w skali roku: 80 000 zł brutto Część 5: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 7 000 zł brutto Część 6: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 100 000 zł brutto oraz załączą dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane należycie. 1 dostawa oznacza dostawę wykonaną na podstawie 1 umowy.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Zakresie warunkow udzialu Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale 5.1.2) SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. (dla każdej części osobno) W przypadku wykazania dostaw w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz dostaw podpisuje pełnomocnik.
Inne dokumenty niewymienione - Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; na każdą cześć należy złożyć osobny formularz ofertowy; Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie–podpisuje pełnomocnik. - Formularz cenowy – załącznik nr 2; na każdą cześć należy złożyć osobny formularz cenowy; Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie–podpisuje pełnomocnik. - Oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ; na każdą cześć należy złożyć osobne oświadczenia; Oświadczenie o spełnianiu warunków: jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie–podpisuje pełnomocnik; Oświadczenie o niewykluczeniu: jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców. - Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (Jeżeli dotyczy, dla każdej części osobno) - Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (Jeżeli dotyczy, dla każdej części osobno) - Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 5 (Jeżeli dotyczy, dla każdej części osobno) - dowód wniesienia wadium - pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) Część 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100) Część 3: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100) Część 4: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100) Część 5: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100) Część 6: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903; b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c. gwarancjach bankowych; d. gwarancjach ubezpieczeniowych; e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie: a)zmiany stawki podatku VAT, b)w przypadku zmiany listy tytułów konsorcyjnych oraz listy czasopism DDP w stosunku do zapisów SIWZ, w takim przypadku zostanie sporządzony aneks uwzględniający zmianę statusu czasopisma w tym zakresie (od daty wprowadzenia zmiany statusu) oraz wynikającą z tego zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, c)w przypadku zawieszenia wydawania danego tytułu strony mają obowiązek zawrzeć stosowny aneks uwzględniający te okoliczności w szczególności zakresie przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia wykonawcy, d)w przypadku zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust 1.; w takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano, e)W przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano. Strony ustalają, że w przypadku ustawowej zmiany przepisów ustalających wysokość stawki podatku VAT, cena brutto ulegnie zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT. Strony postanawiają, iż zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w par.8 ust. 1 dokonają w formie pisemnego aneksu.
IV 4 4 data 2017-09-29T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)