GuidZP400 |
cce10391-07da-4dfc-ab39-b355f798d6e0
|
Biuletyn |
584664-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia wyższa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań, Dział zamówień publicznych, pokój 302
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czasopism i baz danych 2018. Zamówienie zostało podzielone na 6 części.
|
Numer referencyjny |
ZP/4204/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
6
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa czasopism i baz danych 2018. Zamówienie zostało podzielone na 6 części:
Część 1: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 1Z;
Część 2: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 2Z;
Część 3: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 3Z;
Część 4: dostawa baz danych dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 4Z;
Część 5: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 5Z;
Część 6: dostawa czasopism dla Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza – pakiet nr 6.
Zamówienie musi zostać zrealizowane w terminie: 01.01.2018r.-31.12.2018r.
Kolejne numery poszczególnych czasopism i baz danych 2018r. dostarczane będą sukcesywnie i na bieżąco po ich opublikowaniu przez wydawców.
UWAGA! Pierwsze numery niektórych czasopism mogą ukazać się już pod koniec 2017r. a ostatnie w początkach 2019r.
Wykonawca musi posiadać wyspecjalizowany serwis obsługi prenumeraty gwarantujący pozyskiwanie pełnej i szybkiej informacji o czasopismach i bazach danych oraz zapewniający regularne, w pełni kontrolowane ich dostawy natychmiast po opublikowaniu/aktualizacji.
Miejsce realizacji: jednostki organizacyjne UAM.
Części nie mogą być dzielone przez Wykonawców, oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości udzielenia Zamówień, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt. 7 Pzp.
Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w rozdz. 5. 1. 2) SIWZ w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2018-01-01T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawcy winni wykazać się wykonaniem w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej:
Część 1: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 140 000zł brutto
Część 2: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 30 000 zł brutto
Część 3: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 430 000 zł brutto
Część 4: jednej sukcesywnej dostawy baz danych, o wartości w skali roku: 80 000 zł brutto
Część 5: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 7 000 zł brutto
Część 6: jednej sukcesywnej dostawy czasopism, o wartości w skali roku: 100 000 zł brutto
oraz załączą dowody potwierdzające, czy dostawy zostały wykonane należycie.
1 dostawa oznacza dostawę wykonaną na podstawie 1 umowy.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie – wykonanych zgodnie z warunkiem określonym w rozdziale 5.1.2) SIWZ wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy.
(dla każdej części osobno)
W przypadku wykazania dostaw w walutach innych niż złoty, Zamawiający będzie stosował przeliczanie walut wg kursu średniego NBP z dnia ukazania się ogłoszenia o niniejszym zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – wykaz dostaw podpisuje pełnomocnik.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- Formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; na każdą cześć należy złożyć osobny formularz ofertowy; Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie–podpisuje pełnomocnik.
- Formularz cenowy – załącznik nr 2; na każdą cześć należy złożyć osobny formularz cenowy; Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie–podpisuje pełnomocnik.
- Oświadczenie o niewykluczeniu oraz o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – załącznik nr 3 do SIWZ; na każdą cześć należy złożyć osobne oświadczenia; Oświadczenie o spełnianiu warunków: jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie–podpisuje pełnomocnik; Oświadczenie o niewykluczeniu: jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców.
- Oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca – załącznik nr 3a do SIWZ (Jeżeli dotyczy, dla każdej części osobno)
- Oświadczenie o podwykonawcach – załącznik nr 3b (Jeżeli dotyczy, dla każdej części osobno)
- Zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp – załącznik nr 5 (Jeżeli dotyczy, dla każdej części osobno)
- dowód wniesienia wadium
- pełnomocnictwo jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik
- Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości:
Część 1: 3 000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100)
Część 2: 700,00 zł (słownie: siedemset złotych 00/100)
Część 3: 9 000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych 00/100)
Część 4: 1 700,00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset złotych 00/100)
Część 5: 200,00 zł (słownie: dwieście złotych 00/100)
Część 6: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100)
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a. pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BZ WBK SA 77 1090 1362 0000 0000 3601 7903;
b. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c. gwarancjach bankowych;
d. gwarancjach ubezpieczeniowych;
e. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2007, Nr 42, poz. 275, z późn. zm.).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1.Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
2.Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w zakresie:
a)zmiany stawki podatku VAT,
b)w przypadku zmiany listy tytułów konsorcyjnych oraz listy czasopism DDP w stosunku do zapisów SIWZ, w takim przypadku zostanie sporządzony aneks uwzględniający zmianę statusu czasopisma w tym zakresie (od daty wprowadzenia zmiany statusu) oraz wynikającą z tego zmianę wysokości wynagrodzenia Wykonawcy,
c)w przypadku zawieszenia wydawania danego tytułu strony mają obowiązek zawrzeć stosowny aneks uwzględniający te okoliczności w szczególności zakresie przedmiotu umowy oraz wynagrodzenia wykonawcy,
d)w przypadku zmiany podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust 1.; w takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż nowy podwykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano,
e)W przypadku rezygnacji z podwykonawcy o którym mowa w § 6 ust.1. W takim wypadku zostanie sporządzony stosowny aneks do umowy jeśli dokumenty złożone przez Wykonawcę wykażą iż Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca z którego usług zrezygnowano.
Strony ustalają, że w przypadku ustawowej zmiany przepisów ustalających wysokość stawki podatku VAT, cena brutto ulegnie zmianie polegającej na dostosowaniu jej do aktualnie obowiązującej stawki podatku VAT.
Strony postanawiają, iż zmiany wynagrodzenia w wypadku wystąpienia jednej ze zmian przepisów wskazanych w par.8 ust. 1 dokonają w formie pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-09-29T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|