Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Urządzenia komputerowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584213-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/13/17) w ilościach i rodzajach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Postępowanie składa się z 10 części: Część 1 - Komputery AIO, Część 2 - Terminale, Część 3 - Pamięć serwerowa, Część 4 - Licencje terminalowe, Część 5 - System operacyjny Windows Server 2012R2, Część 6 - Monitory LCD, Część 7 - Monitory przeglądowe do badań RTG i tomograficznych, Część 8 - Kolektor danych, Część 9 - Licencje do modułu inwentaryzacji w systemie Infomedica, Część 10 - Upg systemu DameWare Remote Suport.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 7fe075f8-c805-4b06-aada-967ba62bec55
Biuletyn 584213-N-2017
Zamawiajacy nazwa Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o.
Regon 14204948200000
Zamawiajacy adres ulica ul. Nowy Zjazd
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 00301
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 69 400
Zamawiajacy fax 22 55 69 403
Zamawiajacy email k.raczkowska@mcs-przychodnia.pl
Adres strony url www.mcs-przychodnia.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Podmiot leczniczy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.mcs-przychodnia.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny drogą pocztową, osobiście lub przy pomocy kuriera
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Mazowieckie Centrum Stomatologii Sp. z o.o., ul. Nowy Zjazd 1, 00-301 Warszawa, Sekretariat (III piętro, pokój nr 321)
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie
Numer referencyjny ZP/13/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby „Mazowieckiego Centrum Stomatologii” Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (nr ref. sprawy: ZP/13/17) w ilościach i rodzajach określonych w Opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. Postępowanie składa się z 10 części: Część 1 - Komputery AIO, Część 2 - Terminale, Część 3 - Pamięć serwerowa, Część 4 - Licencje terminalowe, Część 5 - System operacyjny Windows Server 2012R2, Część 6 - Monitory LCD, Część 7 - Monitory przeglądowe do badań RTG i tomograficznych, Część 8 - Kolektor danych, Część 9 - Licencje do modułu inwentaryzacji w systemie Infomedica, Część 10 - Upg systemu DameWare Remote Suport.
Cpv glowny przedmiot 30200000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 50
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów potwierdzających brak podstaw do wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 Ustawy: 1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy – na wzorze stanowiącym Załącznik nr 6 do SIWZ w terminie określonym w art. 24 ust. 11 Ustawy. 2. Zamawiający żąda następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1a Ustawy Wykonawca składa Oświadczenie o spełnianiu warunków, sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (Wykonawca może złożyć oświadczenie na własnym druku, którego treść i układ graficzny muszą być zgodne z drukiem załączonym do SIWZ); 3. Ponadto Zamawiający wymaga złożenia: a. Formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 2 do SIWZ; b. Opisu przedmiotu zamówienia stanowiącego Załączniki 1.1 – 1.10 do SIWZ; c. Parafowanego wzoru umowy stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ – dokument na wezwanie 4. Jeżeli osobą/osobami podpisującą/podpisującymi ofertę nie jest osoba/osoby upoważniona / upoważnione na podstawie odpisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub innych dokumentów rejestrowych – wraz z ofertą należy złożyć pełnomocnictwo do podpisania oferty i reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale, albo w postaci poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu albo wyciągu z dokumentu.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony ustalają, że każda istotna zmiana Umowy może nastąpić według zasad i na warunkach określonych poniżej. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w następujących sytuacjach: 1) w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy; 2) nastąpiła zmiana danych podmiotów zawierających umowę (np. w wyniku przekształceń, przejęć, itp.); 3) nastąpiła zmiana nazwy handlowej; 4) nastąpiła zmiana stawki podatku VAT – cena brutto nie ulegnie zmianie, nastąpi jedynie zmiana ceny netto. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, o której nie było informacji w chwili składania ofert, Wykonawca może odstąpić od Umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. Odstąpienie od Umowy nie będzie skutkowało naliczeniem przez Zamawiającego kar umownych przewidzianych w § 7 ust. 1 pkt 1 Umowy; 5) nastąpił brak określonego produktu na rynku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy w szczególności w przypadku zakończenia jego produkcji lub wycofania go z produkcji – istnieje możliwość zastąpienia produktem o tych samych cechach i parametrach technicznych, produktem równoważnym, ale przy cenie nie wyższej niż cena określona przez Wykonawcę w załączniku nr 1 do Umowy; 6) w przypadku zmiany nazwy produktu, numeru katalogowego, sposobu konfekcjonowania, z tym, że cechy i parametry techniczne nie mogą być gorsze niż wskazane w załączniku nr 1 do Umowy;
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)