GuidZP400 |
61a3e19e-4e98-49c6-93a6-611debb60785
|
Biuletyn |
584587-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet im. A. Mickiewicza w Poznaniu
|
Regon |
1293330000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wieniawskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-712
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 8294440
|
Zamawiajacy fax |
61 8294012
|
Zamawiajacy email |
przetargisdzp@amu.edu.pl
|
Adres strony url |
www.amu.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane częściowo na potrzeby Projektów oraz programów UAM współfinansowanych ze środków zewnętrznych, w tym środków Unii Europejskiej
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.amu.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.amu.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
poczta
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Wieniawskiego 1, 61-712 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
sukcesywna dostawa kopert i kartonów do jednostek Uniwersytetu im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
|
Numer referencyjny |
ZP/4744/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 2 do SIWZ.
Załącznikiem stanowiącym integralną część przyszłej umowy będzie wykaz przedmiotu zamówienia wskazujący pozycje i ceny jednostkowe oraz indeks wykonawcy (nr katalogowy) zgodnie ze wzorem zawartym w Załączniku Nr 6.
Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczania towaru partiami, których ilości i zakres będą uzależnione od rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Podane w załączniku nr 2 do SIWZ ilości poszczególnych artykułów są ilościami szacunkowymi, służącymi do obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmianie (w górę lub w dół) w trakcie realizacji zawartej w wyniku niniejszego postępowania przetargowego umowy. Jednakże łączna suma wartości dostaw częściowych nie może przekroczyć maksymalnej wartości umowy. W związku z tym ostateczna całkowita wartość umowy wynikająca z sumowania cen częściowych dostaw wykonanych na podstawie zamówień Zamawiającego w okresie trwania umowy może być niższa niż wskazana w umowie jej maksymalna wartość brutto, a Wykonawcy w takim przypadku nie będzie przysługiwać roszczenie o zapłatę różnicy pomiędzy ustaloną, w sposób wskazany wyżej, ostateczną wartością umowy, a jej wartością maksymalną.
Wielkość każdorazowej dostawy częściowej wynikać będzie tylko i wyłącznie z jednostronnych dyspozycji osób uprawnionych przez Zamawiającego, zgłoszonych za pomocą poczty elektronicznej (imienna skrzynka mailowa), lub pisma dostarczonego Wykonawcy w oryginale bądź wysłanego faksem przez osoby uprawnione. Osoby uprawnione do składania dyspozycji wymienione zostały w załączniku do umowy. Wyłącza się składanie zamówień w soboty i w niedziele.
Zamówienia będą realizowanie tylko i wyłącznie w jednostkach sprzedaży określonych w załączniku nr 2 i 6. Każda dostawa towaru w ilościach większych niż wyszczególnione na zamówieniu złożonym przez Zamawiającego będzie skutkowała odmową odbioru towaru. Ponadto jeśli ponowna dostawa - w ilościach zgodnych ze złożonym zamówieniem - nie zostanie zrealizowana w terminie 3 dni, od daty złożenia przez Zamawiającego zamówienia, zostaną naliczone odsetki za opóźnienie w dostawie
|
Cpv glowny przedmiot |
30190000-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie - dokument winien złożyć każdy z wykonawców
Jeżeli wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia –przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast w/w dokumentu składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się ww dokumentu, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
formularz ofertowy
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik.
Formularz cenowy
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – dokument ten podpisuje pełnomocnik
oświadczenie o niewykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie – oświadczenie to składa każdy z wykonawców.
oświadczenie dotyczące podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca
(jeśli dotyczy)
oświadczenie o podwykonawcach
(jeśli dotyczy)
zobowiązanie do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o którym mowa w art. 22a ust. 2 ustawy Pzp
(jeśli dotyczy)
dowód wniesienia wadium
pełnomocnictwo:
- jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie,
- jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100)
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana istotnych postanowień zawartej umowy dopuszczalna jest:
a) w przypadku, gdy w terminie wskazanym w umowie nie zostanie wykorzystana maksymalna wartość umowy brutto istnieje możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy. W takim przypadku strony mogą zmienić umowę w następującym zakresie: termin zakończenia realizacji zamówienia ulegnie odpowiedniej zmianie – zostanie przedłużony do daty wskazanej przez Zamawiającego, jednak nie dłuższy niż 12 miesięcy,
b) w przypadku, gdy po zawarciu umowy asortyment wskazany w załączniku nr 2 do umowy zostanie wycofany z produkcji i sprzedaży oraz po przedstawieniu przez Wykonawcę oświadczenia producenta o zaistnieniu takiej okoliczności i zastąpiony będzie innym, zaakceptowanym przez Zamawiającego, o nie gorszych parametrach, nie wyższej cenie.
c) w przypadku zmiany albo wprowadzenia nowych przepisów lub norm, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego,
d) w przypadku, gdy po zawarciu umowy Zamawiający stwierdzi lub Wykonawca zawiadomi Zamawiającego, że wystąpiły inne okoliczności, które mogą przeszkodzić prawidłowemu wykonaniu przedmiotu umowy, o ile zmiana ta nie wykracza poza przedmiot zamówienia określony w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
e) w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy, obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|