„Sukcesywne dostawy strzykawek j.u., żeli diagnostycznych, sprzętu anestezjologicznego, protez rozwidlonych powlekanych, filtrów do inkubatorów, oliwki i miarek dla Oddziału Neonatologicznego, akcesoriów do myjni CLEANTOP, jednorazowych pudełek do ostrzy i igieł, mat magnetycznych, wody sterylnej do inhalacji z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Miejscowość Łódź
Województwo łódzkie
Branża
  • Materiały medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584125-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331400003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Sukcesywne dostawy strzykawek j.u., żeli diagnostycznych, sprzętu anestezjologicznego, protez rozwidlonych powlekanych, filtrów do inkubatorów, oliwki i miarek dla Oddziału Neonatologicznego, akcesoriów do myjni CLEANTOP, jednorazowych pudełek do ostrzy i igieł, mat magnetycznych, wody sterylnej do inhalacji z podziałem na 16 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:

Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Pojemniki z wodą sterylną, złączki metalowe
II Zestaw do myjni endoskopowej CLEANTOP będącej na wyposażeniu szpitala
III Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku, sterylne
IV Oliwka pielęgnacyjna, miarka papierowa
V Filtry do inkubatorów ATOM
VI Żele diagnostyczne
VII Aerozolowy preparat do utrwalania rozmazów
VIII Strzygarka do golenia wraz z ładowarką w komplecie z jednorazowymi ostrzami
IX Ostrza do strzygarki Care Fusion
X Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku, sterylne
XI Protezy rozwidlone szczelne powlekane(tkane)
XII Jednorazowe łyżki do video laryngoskopu
XIII Filtr bakteryjny do respiratora Evolution 3e, pułapki wodne.
XIV Linia do monitorowania dwutlenku węgla, obwód oddechowy j.u.
XV Pudełko magnetyczne, mata antypoślizgowa
XVI Folia z jodoforem, torba izolująca

3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 17 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 15a029d1-4510-40f8-95c5-b5c03884c3d0
Biuletyn 584125-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
Regon 47165836000000
Zamawiajacy adres ulica Wólczańska
Zamawiajacy adres numer domu 191
Zamawiajacy miejscowosc Łódź
Zamawiajacy kod pocztowy 90-531
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo łódzkie
Zamawiajacy telefon 426 371 322
Zamawiajacy fax 426 371 322
Zamawiajacy email zp@pirogow.internetdsl.pl
Adres strony url https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html#
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
Nazwa nadana zamowieniu „Sukcesywne dostawy strzykawek j.u., żeli diagnostycznych, sprzętu anestezjologicznego, protez rozwidlonych powlekanych, filtrów do inkubatorów, oliwki i miarek dla Oddziału Neonatologicznego, akcesoriów do myjni CLEANTOP, jednorazowych pudełek do ostrzy i igieł, mat magnetycznych, wody sterylnej do inhalacji z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
Numer referencyjny ZP/49/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Sukcesywne dostawy strzykawek j.u., żeli diagnostycznych, sprzętu anestezjologicznego, protez rozwidlonych powlekanych, filtrów do inkubatorów, oliwki i miarek dla Oddziału Neonatologicznego, akcesoriów do myjni CLEANTOP, jednorazowych pudełek do ostrzy i igieł, mat magnetycznych, wody sterylnej do inhalacji z podziałem na 16 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli: Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia I Pojemniki z wodą sterylną, złączki metalowe II Zestaw do myjni endoskopowej CLEANTOP będącej na wyposażeniu szpitala III Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku, sterylne IV Oliwka pielęgnacyjna, miarka papierowa V Filtry do inkubatorów ATOM VI Żele diagnostyczne VII Aerozolowy preparat do utrwalania rozmazów VIII Strzygarka do golenia wraz z ładowarką w komplecie z jednorazowymi ostrzami IX Ostrza do strzygarki Care Fusion X Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku, sterylne XI Protezy rozwidlone szczelne powlekane(tkane) XII Jednorazowe łyżki do video laryngoskopu XIII Filtr bakteryjny do respiratora Evolution 3e, pułapki wodne. XIV Linia do monitorowania dwutlenku węgla, obwód oddechowy j.u. XV Pudełko magnetyczne, mata antypoślizgowa XVI Folia z jodoforem, torba izolująca 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 17 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
Cpv glowny przedmiot 33140000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Waluta calosc pln
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 6.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 18 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu. 6.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia. 6.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet niniejsze oświadczenie należy złożyć odrębnie dla każdego pakietu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego: 6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:  - Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu I-III, VI, VIII-XVI,  Normą PN EN 13795 1-3 – dotyczy pakietu XV-XVI  Ustawą z dnia 09.10.2015r. o Produktach Biobójczych (Dz. U. z 2015r., poz. 1926 ze zm.) – dotyczy Pakietu II  Ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U.2013r., poz. 475 t.j. ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r. (z późniejszymi zmianami) dotyczącym produktów kosmetycznych – dotyczy Pakietu IV poz. 1 wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ, W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-XVI może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu, 6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów - I –XVI. 6.3.1.3. aktualną deklarację producenta wyrobu medycznego potwierdzającą możliwość stosowania produktu przez min. 28 dni dla wielu pacjentów. Zamawiający uzna ważność wymaganego dokumentu, jeżeli termin jego wydania przez producenta nie będzie dłuższy niż 36 miesięcy – dotyczy Pakietu I poz. 1, 2 6.3.1.4. Zdjęcie wyrobu, na którym będzie widoczna i czytelna etykieta produktu – dotyczy Pakietu I 6.3.1.5. Aktualną deklarację producenta wyrobu medycznego bądź oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość stosowania produktu przez 7 dni. Zamawiający uzna ważność wymaganego dokumentu, jeżeli termin jego wydania przez producenta nie będzie dłuższy niż 36 miesięcy – dotyczy Pakietu XIV, poz. 2-3.
Inne dokumenty niewymienione 10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak: 1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.2. zmiany numeru katalogowego produktu, 1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości, 1.5. nie uzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy, bez wzrostu jego ceny jednostkowej, 1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy. 2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)