GuidZP400 |
15a029d1-4510-40f8-95c5-b5c03884c3d0
|
Biuletyn |
584125-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Regon |
47165836000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wólczańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
191
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Łódź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
90-531
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
426 371 322
|
Zamawiajacy fax |
426 371 322
|
Zamawiajacy email |
zp@pirogow.internetdsl.pl
|
Adres strony url |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/pl/c/strona-glowna.html#
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://szpitale.lodzkie.pl/pirogow/bip/pl/c/zamowienia-publiczne.html
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Specjalistyczny Szpital im. M. Pirogowa w Łodzi - Dział Zamówień Publicznych ul. Wólczańska 191/195, 90-531 Łódź
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Sukcesywne dostawy strzykawek j.u., żeli diagnostycznych, sprzętu anestezjologicznego, protez rozwidlonych powlekanych, filtrów do inkubatorów, oliwki i miarek dla Oddziału Neonatologicznego, akcesoriów do myjni CLEANTOP, jednorazowych pudełek do ostrzy i igieł, mat magnetycznych, wody sterylnej do inhalacji z podziałem na 14 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi
|
Numer referencyjny |
ZP/49/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sukcesywne dostawy strzykawek j.u., żeli diagnostycznych, sprzętu anestezjologicznego, protez rozwidlonych powlekanych, filtrów do inkubatorów, oliwki i miarek dla Oddziału Neonatologicznego, akcesoriów do myjni CLEANTOP, jednorazowych pudełek do ostrzy i igieł, mat magnetycznych, wody sterylnej do inhalacji z podziałem na 16 pakietów wyszczególnionych w poniższej tabeli:
Pakiet nr Opis przedmiotu zamówienia
I Pojemniki z wodą sterylną, złączki metalowe
II Zestaw do myjni endoskopowej CLEANTOP będącej na wyposażeniu szpitala
III Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku, sterylne
IV Oliwka pielęgnacyjna, miarka papierowa
V Filtry do inkubatorów ATOM
VI Żele diagnostyczne
VII Aerozolowy preparat do utrwalania rozmazów
VIII Strzygarka do golenia wraz z ładowarką w komplecie z jednorazowymi ostrzami
IX Ostrza do strzygarki Care Fusion
X Strzykawki trzyczęściowe jednorazowego użytku, sterylne
XI Protezy rozwidlone szczelne powlekane(tkane)
XII Jednorazowe łyżki do video laryngoskopu
XIII Filtr bakteryjny do respiratora Evolution 3e, pułapki wodne.
XIV Linia do monitorowania dwutlenku węgla, obwód oddechowy j.u.
XV Pudełko magnetyczne, mata antypoślizgowa
XVI Folia z jodoforem, torba izolująca
3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z ilościami zawierają załączniki od nr 2 do nr 17 do SIWZ zwane również - w dalszej części SIWZ - „Kosztorysem ofertowym – pakiet …”.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
pln
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
6.1. Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 18 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu. W przypadku, gdy Wykonawca składa oferty na więcej niż jeden pakiet, może niniejsze oświadczenie złożyć w 1 egzemplarzu.
6.1.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje brak podstaw wykluczenia.
6.2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 19 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jeden pakiet niniejsze oświadczenie należy złożyć odrębnie dla każdego pakietu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
6.3.1. Oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie spełniania, przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego:
6.3.1.1. oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu dokumentów potwierdzających dopuszczenie oferowanego asortymentu do obrotu zgodne z obowiązującymi przepisami, tj.:
- Ustawą z dnia 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 211 t.j. z późn. zm.) – dotyczy pakietu I-III, VI, VIII-XVI,
Normą PN EN 13795 1-3 – dotyczy pakietu XV-XVI
Ustawą z dnia 09.10.2015r. o Produktach Biobójczych (Dz. U. z 2015r., poz. 1926 ze zm.) – dotyczy Pakietu II
Ustawą z dnia 30.03.2001r. o kosmetykach (Dz. U.2013r., poz. 475 t.j. ze zm.) oraz Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1223/2009 z dnia 30 listopada 2009r. (z późniejszymi zmianami) dotyczącym produktów kosmetycznych – dotyczy Pakietu IV poz. 1
wzór druku oświadczenia stanowi załącznik nr 21 do SIWZ,
W przypadku, gdy oferta Wykonawcy została najwyżej oceniona w pakiecie I-XVI może ww. oświadczenie złożyć w jednym egzemplarzu,
6.3.1.2. materiały informacyjne (np. ulotki, kopie stron katalogowych, etc.) w języku polskim/przetłumaczone na język polski, zgodnie z pkt 10.1.3 SIWZ, potwierdzające wszystkie parametry (wyszczególnione w Kosztorysie ofertowym dla danego pakietu) oferowanych w złożonej ofercie produktów (np. skład zestawów, wymiary, numery katalogowe itp.). Wykonawca winien w niniejszych materiałach jednoznacznie wskazać której pozycji wyszczególnionej w Kosztorysie ofertowym dotyczą oraz zaznaczyć wszystkie wymagane ww. kosztorysie parametry oferowanych w złożonej ofercie produktów – dotyczy pakietów - I –XVI.
6.3.1.3. aktualną deklarację producenta wyrobu medycznego potwierdzającą możliwość stosowania produktu przez min. 28 dni dla wielu pacjentów. Zamawiający uzna ważność wymaganego dokumentu, jeżeli termin jego wydania przez producenta nie będzie dłuższy niż 36 miesięcy – dotyczy Pakietu I poz. 1, 2
6.3.1.4. Zdjęcie wyrobu, na którym będzie widoczna i czytelna etykieta produktu – dotyczy Pakietu I
6.3.1.5. Aktualną deklarację producenta wyrobu medycznego bądź oświadczenie Wykonawcy potwierdzające możliwość stosowania produktu przez 7 dni. Zamawiający uzna ważność wymaganego dokumentu, jeżeli termin jego wydania przez producenta nie będzie dłuższy niż 36 miesięcy – dotyczy Pakietu XIV, poz. 2-3.
|
Inne dokumenty niewymienione |
10.1.6. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo w formie oryginału wystawione przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczone w sytuacji okoliczności nie możliwych do przewidzenia w chwili zawarcia umowy takich jak:
1.1. wycofania asortymentu z produkcji i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.2. zmiany numeru katalogowego produktu,
1.3. pojawienia się na rynku produktu o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.4. zmiany wielkości opakowań w takim przypadku dopuszczone będzie odpowiednie przeliczenie ilości,
1.5. nie uzyskania wymaganych prawem dokumentów dopuszczających produkt i zastąpienia go innym o co najmniej tych samych parametrach co określone w załączniku nr 1 do umowy, bez wzrostu jego ceny jednostkowej,
1.6. w przypadkach określonych w §3 ust. 3 umowy.
2. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z okoliczności określonych w ust. 1 niniejszego paragrafu, Dostawca zobowiązany będzie przedłożyć Zamawiającemu wniosek o zmianę umowy z uzasadnieniem proponowanej zmiany. W przypadku nie wyrażenia zgody przez Zamawiającego na proponowaną zmianę, Zamawiający ma prawo rozwiązać umowę za okresem wypowiedzenia określonym §3 ust. 3 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-15T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|