Dostawa sprzętu kwaterunkowego – zestawy dowódcze – postępowanie nr 112/D

Data publikacji 2017-09-08
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Miejscowość Olsztyn
Województwo warmińsko-mazurskie
Branża
  • Biurka i stoły

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585834-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391211007
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- biurko – w ilości 6 szt.,
- regał biurowy 1 – segment (nadstawka z drzwiczkami) – w ilości 5 szt.,
- regał biurowy 1 – segment - witryna – w ilości 7 szt.,
- regał biurowy 1 – segment - barek – w ilości 5 szt.,
- szafa ubraniowa 2 drzwiowa z półkami – w ilości 1 szt.,
- szafa ubraniowa 2 drzwiowa – w ilości 10 szt.,
- szafa biurowa – w ilości 1 szt.,
- szafa na sejf – w ilości 1 szt.,
- komoda meblowa – w ilości 7 szt.,
- stolik okolicznościowy - ława – w ilości 6 szt.,
- stół konferencyjny – w ilości 5 szt.,
- stolik pod telefon – w ilości 4 szt.,
- stolik pod RTV - drewniany – w ilości 5 szt.,
- wieszak wielokołkowy ścienny drewniany – w ilości 1 szt.,
- barek na kółkach – w ilości 1 szt.,
- lustro w ramie – w ilości 1 szt.,
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 2 i 3 do SIWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Olsztynie
ul. Jagiellońska 53, 22 WOG Olsztyn - w Olsztynie ul. Saperska 1, RZI w Olsztynie ul. Saperska 1.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy;
4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 2df80def-8089-4809-8a2c-dd9917faa80d
Biuletyn 585834-N-2017
Zamawiajacy nazwa Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
Regon 510698342
Zamawiajacy adres ulica Saperska
Zamawiajacy adres numer domu 1
Zamawiajacy miejscowosc Olsztyn
Zamawiajacy kod pocztowy 10-073
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo warmińsko-mazurskie
Zamawiajacy telefon +48261321600
Zamawiajacy fax +48261321689
Zamawiajacy email rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka organizacyjna MON
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.rziolsztyn.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, pok. 110 w siedzibie Zamawiającego
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu kwaterunkowego – zestawy dowódcze – postępowanie nr 112/D
Numer referencyjny 112/D
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa: - biurko – w ilości 6 szt., - regał biurowy 1 – segment (nadstawka z drzwiczkami) – w ilości 5 szt., - regał biurowy 1 – segment - witryna – w ilości 7 szt., - regał biurowy 1 – segment - barek – w ilości 5 szt., - szafa ubraniowa 2 drzwiowa z półkami – w ilości 1 szt., - szafa ubraniowa 2 drzwiowa – w ilości 10 szt., - szafa biurowa – w ilości 1 szt., - szafa na sejf – w ilości 1 szt., - komoda meblowa – w ilości 7 szt., - stolik okolicznościowy - ława – w ilości 6 szt., - stół konferencyjny – w ilości 5 szt., - stolik pod telefon – w ilości 4 szt., - stolik pod RTV - drewniany – w ilości 5 szt., - wieszak wielokołkowy ścienny drewniany – w ilości 1 szt., - barek na kółkach – w ilości 1 szt., - lustro w ramie – w ilości 1 szt., Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 2 i 3 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Olsztynie ul. Jagiellońska 53, 22 WOG Olsztyn - w Olsztynie ul. Saperska 1, RZI w Olsztynie ul. Saperska 1. 3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy; 4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.
Cpv glowny przedmiot 39121100-7
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 46378,86
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 45
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp Zamawiający, w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, tj. w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczenia woli, wzywa Wykonawców do złożenia dokumentu wraz z ofertą; 5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności; 6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; 7) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 8) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 9) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); 10) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 11) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5-9 należy złożyć wg wzoru w załączniku do SIWZ. 12) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1–8.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
Czy wadium 1
Wadium Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego – pok. 27 w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w dniu składania ofert do godziny 12:30. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
IV 6 1 sposob udostepniania Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)