GuidZP400 |
2df80def-8089-4809-8a2c-dd9917faa80d
|
Biuletyn |
585834-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie
|
Regon |
510698342
|
Zamawiajacy adres ulica |
Saperska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Olsztyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
10-073
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261321600
|
Zamawiajacy fax |
+48261321689
|
Zamawiajacy email |
rziolsztyn.zamowienia@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka organizacyjna MON
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.rziolsztyn.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
10-073 Olsztyn, ul. Saperska 1, pok. 110 w siedzibie Zamawiającego
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu kwaterunkowego – zestawy dowódcze – postępowanie nr 112/D
|
Numer referencyjny |
112/D
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
- biurko – w ilości 6 szt.,
- regał biurowy 1 – segment (nadstawka z drzwiczkami) – w ilości 5 szt.,
- regał biurowy 1 – segment - witryna – w ilości 7 szt.,
- regał biurowy 1 – segment - barek – w ilości 5 szt.,
- szafa ubraniowa 2 drzwiowa z półkami – w ilości 1 szt.,
- szafa ubraniowa 2 drzwiowa – w ilości 10 szt.,
- szafa biurowa – w ilości 1 szt.,
- szafa na sejf – w ilości 1 szt.,
- komoda meblowa – w ilości 7 szt.,
- stolik okolicznościowy - ława – w ilości 6 szt.,
- stół konferencyjny – w ilości 5 szt.,
- stolik pod telefon – w ilości 4 szt.,
- stolik pod RTV - drewniany – w ilości 5 szt.,
- wieszak wielokołkowy ścienny drewniany – w ilości 1 szt.,
- barek na kółkach – w ilości 1 szt.,
- lustro w ramie – w ilości 1 szt.,
Szczegółowo przedmiot zamówienia opisano w załącznikach 2 i 3 do SIWZ.
2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Wojewódzki Sztab Wojskowy w Olsztynie
ul. Jagiellońska 53, 22 WOG Olsztyn - w Olsztynie ul. Saperska 1, RZI w Olsztynie ul. Saperska 1.
3. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczone wyroby na okres: minimum 36 – maksimum 60 miesięcy;
4. Okres rękojmi: w okresie udzielonej gwarancji Wykonawca odpowiada również za wady fizyczne towaru z tytułu rękojmi.
|
Cpv glowny przedmiot |
39121100-7
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
46378,86
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
45
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
2) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14
i 21 ustawy oraz, odnośnie skazania za wykroczenie na karę aresztu, w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3) Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie
z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
4) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Zgodnie z art. 26 ust. 2f ustawy Pzp Zamawiający, w celu zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, tj. w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczenia woli, wzywa Wykonawców do złożenia dokumentu wraz z ofertą;
5) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo – w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji – dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
6) Oświadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
7) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy;
8) Oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy;
9) Oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych,
o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716);
10) Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania
z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
11) Oświadczenia, o których mowa w pkt 5-9 należy złożyć wg wzoru w załączniku do SIWZ.
12) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia
w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 1–8.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie żąda oświadczeń lub dokumentów w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium przed upływem terminu składania ofert, w wysokości: 1 300,00 zł (słownie: tysiąc trzysta złotych 00/100). W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego, prowadzony przez: Narodowy Bank Polski, nr rachunku: 68 1010 1397 0065 2313 9130 0000, w tytule przelewu należy podać tylko numer postępowania na które zostaje wnoszone wadium, a do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. Wadium jest przechowywane na rachunku nieoprocentowanym. Wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zaleca dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach należy złożyć w kasie Zamawiającego – pok. 27 w siedzibie Zamawiającego, najpóźniej w dniu składania ofert do godziny 12:30. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Zgodnie ze wzorem umowy załączonym do SIWZ
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|