GuidZP400 |
c64e3819-c467-4977-812b-babd77eb2d9a
|
Biuletyn |
585498-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Szpital Zespolony
|
Regon |
00031023200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kiepury
|
Zamawiajacy adres numer domu |
45
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Leszno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
64100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
(65) 5253100,5253761,5253764
|
Zamawiajacy fax |
(65) 526 82 94
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@wsz.leszno.pl; przetargi@wsz.leszno.pl
|
Adres strony url |
www.wsz.leszno.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.wsz.leszno.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Szpital Zespolony w Lesznie, ul. Kiepury 45, 64-100 Leszno, sekretariat , pok. 21
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup aparatury i sprzętu medycznego do udzielania świadczeń gwarantowanych w zakresie leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego
|
Numer referencyjny |
DZ-751-56/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup aparatury i sprzętu medycznego do udzielania świadczeń gwarantowanych w zakresie leczenia szpitalnego i ambulatoryjnego z podziałem na 11 części/pakietów:
Pakiet nr 1 Elektrokardiogram – 2kpl CPV 33121000-4
Pakiet nr 2 Kardiostymulator zewnętrzny – 1 kpl CPV 33100000-1
Pakiet nr 3 Pompy infuzyjne strzykawkowe z wyposażeniem – 9 kpl. CPV 33194110-0
Pakiet nr 4 Stół zabiegowy z wyposażeniem – 1 kpl. CPV 33192200-4
Pakiet nr 5 Podgrzewacz butelek – 2 kpl. CPV 39715100-8
Pakiet nr 6 Cystoskop z wyposażeniem – 1 kpl. CPV 33100000-1
Pakiet nr 7 Aparat do terapii podciśnieniowej – 1 kpl. CPV 33100000-1
Pakiet nr 8 Stabilizator ręki – 1 kpl. 33100000-1
Pakiet nr 9 Nawilżacz ze zintegrowanym generatorem przepływu – 1 kpl CPV 33100000-1
Pakiet nr 10 Fotel zabiegowy – 1 kpl. CPV 33192000-2
Pakiet nr 11 Urządzenie do podciśnieniowej terapii ran 2 kpl. CPV 33100000-1
|
Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
28
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24. Ust. 1 oraz ust. 5 pkt. 1 i 4 ustawy Pzp, wykonawca składa: - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu wykazania spełnianie przez oferowane dostawy, wymagań określonych przez Zamawiającego wykonawca składa wraz z ofertą: Wypełniony formularz „Formularz
asortymentowo-cenowy” - z wykorzystaniem wzoru – Załącznik nr 18.2.1-11 do SIWZ, Dokumenty charakteryzujące oferowane produkty zgodnie z pkt. 3.3.3. SIWZ (np.
firmowe materiały informacyjne producenta, katalogi, ulotki, foldery, opisy techniczne lub inne posiadane dokumenty)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz ofertowy, pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.
5, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca
może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - Wzór oświadczenia
stanowi Załącznik nr 18.5. do SIWZ, Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których
mowa w pkt. 6.1.2. SIWZ: a) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające
odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w
kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa w pkt powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego
reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem
samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty, o
których mowa w zdaniach poprzedzających powinny być wystawione w terminach odpowiednich dla dokumentów wymienionych w pkt. 6.1.2. W przypadku wątpliwości
co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający upoważniony może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Wzór umowy - załacznik 18.3.
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|