Dostawa urządzeń medycznych dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Cureie Oddział w Gliwicach

Data publikacji 2017-09-08
Data zakończenia 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Miejscowość Gliwice
Województwo śląskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585312-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach.

2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
Zadanie nr 1 Defibrylatory i kardiomonitory
Zadanie nr 2 Pompy infuzyjne
Zadanie nr 3 Urządzenia do ogrzewania krwi
Zadanie nr 4 Urządzenie do walidacji sprzętu krytycznego (zestaw do walidacji chłodziarek medycznych)

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne” w zakresie zadań nr 1-4.

4. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawców minimalnych okresów gwarancji:
- w zakresie zadania nr 1 poz. 1 – min. 36 miesięcy (parametr oceniany)
- w zakresie zadania nr 1 poz. 2 oraz zadania nr 2 – min. 24 miesiące (parametr oceniany)
- w zakresie zadania nr 3 – 24 miesiące
- w zakresie zadania nr 4 – 12 miesięcy
licząc od dnia wykonania umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 64a11661-ed63-48a1-a5c4-03dd2a71c35c
Biuletyn 585312-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Onkologii-Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach
Regon 28836600028
Zamawiajacy adres ulica ul. Wybrzeże Armii Krajowej
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Gliwice
Zamawiajacy kod pocztowy 44101
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 032 2789171, 2789172, 2789193,
Zamawiajacy fax 032 2789197, 2789198
Zamawiajacy email przetargi@io.gliwice.pl
Adres strony url www.io.gliwice.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny instytut badawczy
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.io.gliwice.pl
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Onkologii - Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach, ul. Wybrzeże Armii Krajowej 15, Budynek Główny Dyrekcji, Parter, Kancelaria pokój nr 134
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń medycznych dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej-Cureie Oddział w Gliwicach
Numer referencyjny DO/DZ-381-1-120/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa urządzeń medycznych dla Kliniki Transplantacji Szpiku i Onkohematologii Centrum Onkologii-Instytutu im. Marii Skłodowskiej – Curie Oddziału w Gliwicach. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery odrębne zadania, tym samym Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Zadanie nr 1 Defibrylatory i kardiomonitory Zadanie nr 2 Pompy infuzyjne Zadanie nr 3 Urządzenia do ogrzewania krwi Zadanie nr 4 Urządzenie do walidacji sprzętu krytycznego (zestaw do walidacji chłodziarek medycznych) 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki nr 3.1-3.4 do SIWZ, tj. „Parametry Techniczne” w zakresie zadań nr 1-4. 4. Zamawiający wymaga zaoferowania przez Wykonawców minimalnych okresów gwarancji: - w zakresie zadania nr 1 poz. 1 – min. 36 miesięcy (parametr oceniany) - w zakresie zadania nr 1 poz. 2 oraz zadania nr 2 – min. 24 miesiące (parametr oceniany) - w zakresie zadania nr 3 – 24 miesiące - w zakresie zadania nr 4 – 12 miesięcy licząc od dnia wykonania umowy.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-11-15T00:00:00+01:00
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (rozdział VI ust. 2 pkt. 2 SIWZ).
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1.1 w zakresie zadania nr 1, poz. 1: 1) dokumentów dopuszczających oferowane urządzenia do obrotu/stosowania w placówkach medycznych zgodnie z dyrektywą 98/79/CE na podstawie ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 211), 2) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE (potwierdzających oznakowanie CE) 3) katalogów lub folderów producenta zawierających opisy oferowanych urządzeń. Wymagane katalogi lub foldery producenta winny zawierać zdjęcia oferowanych urządzeń (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami). 1.2 w zakresie zadania nr 1 poz. 2 oraz zadań nr 2-3: 1) deklaracji zgodności lub certyfikatu CE (potwierdzających oznakowanie CE) 2) katalogów lub folderów producenta zawierających opisy oferowanych urządzeń. Wymagane katalogi lub foldery producenta winny zawierać zdjęcia oferowanych urządzeń (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami). 1.3 w zakresie zadania nr 4 poz. 1 i 2: 1) katalogów lub folderów producenta zawierających opisy oferowanych urządzeń. Wymagane katalogi lub foldery producenta winny zawierać zdjęcia oferowanych urządzeń (nie dopuszcza się zastąpienia zdjęć rysunkami).
Inne dokumenty niewymienione Dla uzyskania ważności oferta musi zawierać wypełnione, podpisane i opieczętowane (pieczątką firmową i imienną) przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy formularze: 1) „OFERTA PRZETARGOWA” - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) „SPECYFIKACJE ASORTYMENTOWO-CENOWE” – załączniki nr 2.1-2.4 do SIWZ (odpowiednio), 3) „PARAMETRY TECHNICZNE” – załącznik nr 3.1-3.4 do SIWZ (odpowiednio), 4) oświadczenie dot. przesłanek do wykluczenia – załącznik nr 4 do SIWZ, 5) pełnomocnictwo/pełnomocnictwa do podpisania oferty i załączników.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z § 8 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5.1 do SIWZ oraz § 6 Wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5.2 ZMIANY UMOWY 1. Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podsta¬wie której dokonano wyboru Wykonawcy. 2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza jednak możliwość zmiany w tre¬ści niniejszej umowy jedynie w następujących przypadkach: 1) zmiany jakości na wyższą zaoferowanego sprzętu, przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, określo¬nej w § 3 ust. 1 umowy, 2) możliwości skorygowania ceny brutto na podstawie stosownego dokumentu w przypadku zmian przepisów podatkowych (zmiana stawki podatku VAT), 3) obniżenia ceny dostawy przy zachowaniu jakości zaoferowanego sprzętu. 3. Zmiana określona w ust. 2 pkt 2) powyżej obowiązuje z datą wprowadzenia jej w życie na podstawie odręb¬nych przepisów.
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 4 jezyki ofertę należy złożyć w języku polskim
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)