GuidZP400 |
1fa983e9-b873-487c-8610-9ad2255fdbed
|
Biuletyn |
585593-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Bankowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40007
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 592 048
|
Zamawiajacy fax |
323 592 048
|
Zamawiajacy email |
dzp-l@us.edu.pl
|
Adres strony url |
www.us.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Wyższa Uczelnia Publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, III piętro, pok. 69, 40-007 Katowice
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa urządzeń RTV-telewizory, rejestratory, ekrany projekcyjne, projektory multimedialne kieszonkowe
|
Numer referencyjny |
DZP.381.091.2017.DW
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń RTV – telewizorów, rejestratorów, ekranów projekcyjnych, projektorów multimedialnych kieszonkowych, zwanych dalej także urządzeniami lub przedmiotem zamówienia.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego w okresie gwarancji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32324600-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów,o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów,o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów,o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) stosuje się odpowiednio.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w odniesieniu do wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma: Oryginał.
|
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Obejmuje ustanowienie |
NIE DOTYCZY
|
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe |
NIE DOTYCZY
|
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona |
NIE DOTYCZY
|
Elementy aukcji elektronicznej |
NIE DOTYCZY
|
Informaje udostepnione wykonawcom |
NIE DOTYCZY
|
Informaje przebiegu aukcji |
NIE DOTYCZY
|
Warunki do licytacji |
NIE DOTYCZY
|
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego |
NIE DOTYCZY
|
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja |
NIE DOTYCZY
|
Warunki zamkniecia aukcji |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 1 minimalne wymagania |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 1 etapy negocjacji |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 1 dodatkowe informacje |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 opis potrzeb |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 wstepny harmonogram |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 EtapyDialogu |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 2 DodatkoweInformacje |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 3 ElementyOpisu |
NIE DOTYCZY
|
IV 3 3 DodatkoweInfo |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 6 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 7 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 8 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 9 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 12 |
NIE DOTYCZY
|
IV 4 13 |
NIE DOTYCZY
|
IV IstotnePostanowienia |
Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
|
IV 4 14 |
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony.
2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach:
1) zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu,
2) zmiany terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, /a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5 umowy/ ,
4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy,
5) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcie produkcji urządzenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania nr DZP.381.091.2017.DW,
6) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt 5 powyżej,
7) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia urządzenia w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych,
8) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia lub Wykonawcę lub głównego dystrybutora na terenie RP,
9) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron,
10) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w §4 ust.1 umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|