Dostawa urządzeń RTV-telewizory, rejestratory, ekrany projekcyjne, projektory multimedialne kieszonkowe

Data publikacji 2017-09-08
Data zakończenia 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Telewizje

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585593-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323246006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń RTV – telewizorów, rejestratorów, ekranów projekcyjnych, projektorów multimedialnych kieszonkowych, zwanych dalej także urządzeniami lub przedmiotem zamówienia.
2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego w okresie gwarancji.
4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1fa983e9-b873-487c-8610-9ad2255fdbed
Biuletyn 585593-N-2017
Zamawiajacy nazwa Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
Zamawiajacy adres ulica ul. Bankowa
Zamawiajacy adres numer domu 12
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40007
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 323 592 048
Zamawiajacy fax 323 592 048
Zamawiajacy email dzp-l@us.edu.pl
Adres strony url www.us.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Wyższa Uczelnia Publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Ofertę należy złożyć w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w języku polskim
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Uniwersytet Śląski w Katowicach, Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, III piętro, pok. 69, 40-007 Katowice
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa urządzeń RTV-telewizory, rejestratory, ekrany projekcyjne, projektory multimedialne kieszonkowe
Numer referencyjny DZP.381.091.2017.DW
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1) Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń RTV – telewizorów, rejestratorów, ekranów projekcyjnych, projektorów multimedialnych kieszonkowych, zwanych dalej także urządzeniami lub przedmiotem zamówienia. 2) Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany i pochodzić z bieżącej produkcji (rok produkcji nie wcześniejszy niż 2016), posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające go do sprzedaży i użytkowania na terenie RP. 3) Zakres zamówienia obejmuje: zakup sprzętu wraz z transportem, rozładunkiem i wniesieniem w miejsce wskazane przez Zamawiającego, a także zapewnienie bezpłatnego serwisu technicznego w okresie gwarancji. 4) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32324600-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów,o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów,o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu dotyczących aspektów,o których mowa w art. 22 ust. 1b ustawy Pzp.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W zakresie pozostałych podstaw wykluczenia (z zastrzeżeniem ust. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp), Zamawiający oprze się na treści oświadczenia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1 SIWZ. 2) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Postanowienia pkt 2) stosuje się odpowiednio.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Opis techniczny oferowanego przedmiotu zamówienia wraz ze wskazaniem wszystkich parametrów technicznych, w odniesieniu do wymagań Zamawiającego określonych w załączniku nr 2 do SIWZ. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Inne dokumenty niewymienione 1) Pełnomocnictwo – wymagane, jeżeli ofertę w postępowaniu składa w imieniu Wykonawcy pełnomocnik. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Forma: Oryginał lub kopia poświadczona notarialnie. 2) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca jest zobowiązany przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Forma: Oryginał.
Ograniczenie liczby uczestnikow informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie NIE DOTYCZY
Obejmuje ustanowienie informacje dodatkowe NIE DOTYCZY
Adres strony na ktorej bedzie prowadzona NIE DOTYCZY
Elementy aukcji elektronicznej NIE DOTYCZY
Informaje udostepnione wykonawcom NIE DOTYCZY
Informaje przebiegu aukcji NIE DOTYCZY
Warunki do licytacji NIE DOTYCZY
Wykorzystanie sprzetu elektronicznego NIE DOTYCZY
Wymagania dotyczace rejestracji wyk aukcja NIE DOTYCZY
Warunki zamkniecia aukcji NIE DOTYCZY
IV 3 1 minimalne wymagania NIE DOTYCZY
IV 3 1 etapy negocjacji NIE DOTYCZY
IV 3 1 dodatkowe informacje NIE DOTYCZY
IV 3 2 opis potrzeb NIE DOTYCZY
IV 3 2 informacja wysokosc nagrod NIE DOTYCZY
IV 3 2 wstepny harmonogram NIE DOTYCZY
IV 3 2 EtapyDialogu NIE DOTYCZY
IV 3 2 DodatkoweInformacje NIE DOTYCZY
IV 3 3 ElementyOpisu NIE DOTYCZY
IV 3 3 DodatkoweInfo NIE DOTYCZY
IV 4 6 NIE DOTYCZY
IV 4 7 NIE DOTYCZY
IV 4 8 NIE DOTYCZY
IV 4 9 NIE DOTYCZY
IV 4 12 NIE DOTYCZY
IV 4 13 NIE DOTYCZY
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy stanowi załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą nastąpić wyłącznie w okolicznościach, o których mowa w art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymagają formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający, działając zgodnie z dyspozycją przepisu art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących okolicznościach: 1) zmiany terminów umownych, jeśli konieczność ta nastąpiła na skutek okoliczności , których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy i nie wynika z winy Wykonawcy; Wykonawca na piśmie przedstawi okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu, 2) zmiany terminów umownych, w sytuacji gdy brak możliwości dochowania pierwotnego terminu wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, 3) ewentualnej zmiany sposobu realizacji zamówienia z samodzielnej realizacji przez Wykonawcę, na realizację z udziałem podwykonawców lub zmiany zakresu zamówienia powierzonego podwykonawcom, a także zmiany sposobu realizacji zamówienia z realizacji przy udziale podwykonawców na samodzielną realizację przez Wykonawcę, /a także zmiany lub rezygnacji z podwykonawców wskazanych w §1 ust. 5 umowy/ , 4) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację umowy, 5) zakończenia serii produkcyjnej danego urządzenia oraz rozpoczęcie produkcji urządzenia o parametrach technicznych takich samych lub lepszych od opisanych przez Zamawiającego w dokumentacji postępowania nr DZP.381.091.2017.DW, 6) wydłużenia terminu realizacji zamówienia w przypadku, o którym mowa w pkt 5 powyżej, 7) zmiany miejsca dostawy, w sytuacji gdy brak możliwości dostarczenia urządzenia w miejsce pierwotnie wskazane przez Zamawiającego wynika z okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub z przyczyn przez niego niezawinionych, 8) wydłużenia terminu gwarancji w sytuacji przedłużenia jej przez producenta urządzenia lub Wykonawcę lub głównego dystrybutora na terenie RP, 9) zmiany cen w sytuacji, kiedy zmiana ta będzie korzystna dla Zamawiającego tzn. na cenę niższą - na pisemny wniosek jednej ze Stron, 10) ustawowej zmiany stawek podatkowych (VAT) w okresie obowiązywania umowy. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zwiększenia kwoty, o której mowa w §4 ust.1 umowy.
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)