GuidZP400 |
95e99ed3-8eea-417d-a034-6fdfaf426129
|
Biuletyn |
585412-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prusicka 53-55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 120 920
|
Zamawiajacy fax |
713 121 498
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-trzebnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa i wymiana baterii akumulatorów oraz zasilacza
|
Numer referencyjny |
ZP/16/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem
zamówienia jest dostawa i wymiana baterii akumulatorów w budynku Głównym i w budynku Chirurgii
oraz zasilacza w budynku Chirurgii Szpitala im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy. Zakres dostawy:
Bateria akumulatorów 220V typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet; Bateria akumulatorów 24V
typu OPZS – budynek Chirurgii – 1 komplet; Bateria akumulatorów 220V typu EFTB– budynek Główny
– 1 komplet; Bateria akumulatorów 24V typu EFTB – budynek Główny – 1 komplet; Zasilacz 220V
ZB220DC100 lub równoważny (tj. o parametrach nie niższych niż ZB220DC100) – budynek Chirurgii –
1 komplet.
|
Cpv glowny przedmiot |
31440000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: od 8 do 10 tygodni od dnia podpisania umowy (Kryterium nr 4 oceny ofert).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy co najmniej:
- 2 baterii akumulatorów 220V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 220V typu EFTB
- 2 baterii akumulatorów 24V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 24V typu EFTB
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy PZP.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie zdolności technicznej lub zawodowej: wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wzór wykazu dostaw stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Z wykazu ma wynikać, że Wykonawca wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dostawy co najmniej:
- 2 baterii akumulatorów 220V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 220V typu EFTB
- 2 baterii akumulatorów 24V typu OPZS
- 2 baterii akumulatorów 24V typu EFTB
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
a) Deklaracja producenta (w języku polskim) zgodności wykonanych ogniw z PN.
b) Certyfikat producenta (w języku polskim) żywotności projektowanej oferowanych akumulatorów, a w przypadku baterii typu OPzS również certyfikat wydany przez Polskie Centralne Laboratorium Akumulatorów i Ogniw w Poznaniu,
c) Dokumentacja techniczna umożliwiająca ocenę zgodności baterii akumulatorów, korków i stelaży z wymaganiami określonymi w SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ,
2) Wypełnione i podpisane Warunki gwarancji i serwisu – wg wzoru załącznika nr 1a do SIWZ,
3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Na podstawie art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach:
zmiany danych firmy Wykonawcy lub Zamawiającego (np. adresu, nazwy, nr rachunku bankowego, itd.) w przypadku m.in. przejęć, przekształceń, zmiany siedziby aneks do niniejszej umowy może dotyczyć zmiany danych Wykonawcy lub Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|